Novi zvezdni utrinki

Test: Mercedes-Benz C200 Kompressor Elegance

Razred C pri Mercedes-Benzu že dolgo vrsto let velja za najpomembnejši hišni model, s seboj pa v vsaki novi generaciji nosi bogato dediščino. Tudi novi C je v skladu z germanskim redoljubjem prišel na ceste skoraj do sekunde točno po napovedih. Točnost je lepa čednost, lepo pa je tudi, da so pri trikraki zvezdi s prihodom novinca pustili izbirati med dvema obrazoma, klasično elegantnim in dinamično športnim. Če se obe limuzini postavita pred ogledalo, se je težko odločiti, katera je bolj privlačna, zelo jasno pa je videti, da so v Stuttgartu ubrali nove oblikovne smernice. Ne ve se povsem natančno, zakaj ima novi C spredaj tako pokončno prisekan nos in navidezno »zgrbančeno« pločevino, še manj zakaj so se »krojači« odločili za sorazmerno neizrazit oblikovni zadek, a skoraj iz vseh ust je slišati, da je novinec elegantnejši od svojega predhodnika, čeprav ima na nosu oglato prirezana žarometa, maska hladilnika s širokimi kromiranimi režami pa je morda všeč očem z druge strani Atlantika. Vsekakor pa je pozitivno, da je novi C večji in precej prostornejši od modela, ki so ga nekaj let pred upokojitvijo še nekoliko osvežili. Na račun v vse smeri večjih mer so potniki v kabini dobili več udobja, še zlasti to velja za tiste, ki jim je določeno mestom na zadnji klopi. Tudi spredaj se sedi z odliko, čeprav voznik porabi nekaj več časa za ustrezno nastavitev sedeža in volanskega obroča. Kokpit je urejen in pregleden, z obliko merilnikov C sledi svojim večjim bratom, volanski obroč z gumbi za nastavitev radia in potovalnega računalnika je ravno prav velik in odebeljen, moti le še vedno štrleča ročica tempomata. Plastika armaturne plošče ni na najvišji kakovostni ravni in tudi videz površin se ne zdi ravno vrhunski, zato so videti ceneno tudi vložki z vzorcem lesa. Zaslon radijskega sprejemnika z redečo črto in izpisanimi frekvencami ter z nastavitvijo z gumbom na sredinski konzoli nostalgično spominja na stare čase, seveda pa je sistem, na katerega je mogoče priključiti tudi MP3 in ima v kombinaciji s telefonom tudi brezžičnost, izrazito sodoben.

Sodoben je tudi 1,8-litrski s kompresorjem podprti bencinski štirivaljnik, ki svojo sorazmerno majhno gibno prostornino skriva pod oznako 200 Kompressor. Motor je kljub temu nadstandarden, teče mirno in gladko, avtomobilu zagotavlja suvereno in zvezno pospeševanje in več kot zadovoljivo najvišjo hitrost. Dobro se razume s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ob katerem velja omeniti, da v Stuttgartu še vedno bolje obvladajo menjalniško avtomatiko, poraba goriva pa je v naftno neprijaznih časih komaj še v mejah znosnosti. Tako kot vsi člani družine trikrake zvezde je tudi novi C lahko vodljiv avtomobil, športno naravnanim voznikom dovoljuje celo nekaj poigravanja z zadkom, sicer pa je vožnja zaradi dobro uglašenega podvozja udobna. Novi razred C bi rad ugajal tako umirjenim gospodom kot mladim podjetniškim povzpetnikom, sodeč po ceni, pa je očitno bolj pisan na kožo prvim.

Tehnični podatki

Mere: d. 4,581, š. 1,770, v. 1,440 m, medosje 2,760 m

Prostornina prtljažnika: 485/1951 l

Teža (prazno v./dovoljena): 1555/2040 kg

Vrsta motorja: štirivaljni, bencinski, 16 V

Gibna prostornina: 1796 ccm

Največja moč pri v/min: 135 kW/184 KM pri 5500

Največji navor pri v/min: 250 pri 2800

Najvišja hitrost: 235

Pospešek 0-100 km/h: 8,6 s

Poraba goriva po EU norm.: 10,5/5,8/7,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 32.000 EUR (7.668.480 SIT)

Uvoznik: AC Intercar, Ljubljana

 

 

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Jesenice / petek, 1. julij 2016 / 11:24

Jeseniške novice, št. 10

Jeseniške novice, 1. julija 2016, št. 10

Objavljeno na isti dan