Avtomobilska jesen bo plodna
Frankfurt bo sredi septembra znova gostil eno najpomembnejših svetovnih avtomobilskih razstav.
Avtomobilski salon v Frankfurtu bo tudi letos, tako kot vsako drugo leto, nekaj dni središče vsega dogajanja v avtomobilskem svetu. Ena najpomembnejših evropskih avtomobilskih razstav bo doživela že svojo 62. ponovitev, pod salonskimi žarometi bodo predstavljene številne štirikolesne novosti, ob njih pa še kopica prenovljenih in izpopolnjenih modelov ter avtomobilov, ki so še v študijski ali konceptni fazi in morda sploh nikoli ne bodo zapeljali po cestah. Nekatere nove avtomobile so proizvajalci že razkrili, na druge pa bo treba počakati vse do salonskega krsta.
Ford preseneča s Kugo
Pri Fordu bodo imeli v Frankfurtu pomemben krst, saj bodo premierno pokazali novi športni terenec s slovenskim ušesom zanimivim imenom Kuga. Avtomobil je povzetek tako imenovanega kinetičnega oblikovanja, ki so se mu pri Fordu zavezali že z nekaj novimi modeli. Kuga je nastala na osnovi lani prikazanega modela Iosis X. Za zdaj je znano, da naj bi bil avtomobil nared prihodnjo pomlad in da ga bodo izdelovali v Nemčiji, druge podrobnosti pa so še zavite v tančico skrivnosti.
Renaultov tretji poskus z Laguno
Renaultovi oblikovalci so novo laguno ukrojili v skladu s hišnimi smernicami. Na voljo bo široka paleta motorjev, med njimi oba najnovejša 2,0-litrska turbodizelska štirivaljnika s 96 kilovati (130 KM) in 128 kilovati (175 KM), za tiste, ki jim je več do varčevanja z gorivom kot do dinamične vožnje, pa so dodali še 1,5-litrski turbodizel z 81 kilovati (110 KM). Od bencinskih motorjev je za sedaj omenjen samo 2,0-litrski štirivaljnik s 16 ventili in 104 kilovati (145 KM). Tudi k nam naj bi novinko dobili jeseni.
Peugeot »grozi« z novim 308
Novi Peugeot 308 je naslednik uspešnega modela 307, ki ga je francoski proizvajalec doslej prodal v več kot treh milijonih primerkov. Novega leva, ki se po oblikovnih značilnostih zgleduje po manjšem sorodniku Peugeotu 207, bodo izdelovali v tovarnah v Sochauxu in Mulhousu, na voljo pa bo v tri- in petvratni karoserijski različici. Tovarna napoveduje, da bo avtomobil tudi okoljsko prijazen, na voljo bo precej obsežna paleta bencinskih in dizelskih motorjev, verjetno bodo sledile tudi ostale karoserijske različice.
Svežina Oplove Agile
Nova Agila bo dolga 3,74 metra, z njo pa se bo lahko peljalo pet potnikov. Pomembna lastnost majhnih enoprostorcev je prostorska prilagodljivost, pri čemer Agila ne bo zaostajala. Bencinski del motorne palete bosta zastopala 1,0-litrski stroj s 47 kilovati (65 KM) in nekoliko močnejši 1,2-litrski s 63 kilovati (86 KM), ki bo na voljo tudi s samodejnim menjalnikom. Ob dveh bencinskih bo na voljo še 1,3-litrski turbodizel s 55 kilovati (75 KM). Skupaj z »bratrancem« Suzukijem Splashom bo naprodaj šele prihodnje leto.
Škoda Fabia z nahrbtnikom
V skladu z obljubami bo češka avtomobilska tovarna Škoda pod žaromete frankfurtskega avtomobilskega salona pripeljala kombijevsko različico Fabie. Fabia Combi bo predvidoma imela bolj ali manj enako motorno paleto kot kombilimuzinska sestra, njen glavni adut pa bo bistveno večji prtljažni prostor. Koliko prtljage bo natanko šlo vanj, tovarna še ni razkrila, od fotografij pa je za zdaj na voljo samo prikrita bočna silhueta. Na slovenski avtomobilski trg bo novinka pripeljala februarja prihodnje leto.