Jubilejna generacija
Nova Toyota Corolla je na voljo samo v limuzinski karoserijski podobi.
Japonska Toyota ime med številnimi rekordi tudi najbolj množično proizvajani model na svetu, saj se številka bliža 35 milijonom, izdelujejo ga v šestnajstih državah, poznajo pa ga povsod po svetu. Gre že za skoraj legendarno Corollo, ki je letos dobila že deseto generacijsko podobo. Tokrat je Corolla na voljo le v limuzinski podobi, saj je tri- in petvratno limuzino nadomestil novi Auris. Za zunanjost so poskrbeli v Toyotinem oblikovalskem centru na Japonskem, kjer so skušali »ujeti« tudi evropski okus. Ob tem se Corolla hvali tudi z notranjo prostornostjo in udobjem ter 450-litrskim prtljažnim prostorom.
Motorna paleta obsega dva bencinska in dva dizelska pogonska stroja. Z dna razpredelnice jo začenja 1,4-litrski bencinski štirivaljnik (71 kW/97 KM), ki se mu pridružuje 1,6-litrski (91 kW/124 KM). Manjši od obeh turbodizlov ima 1,4 litra gibne prostornine (66 kW/90 KM), močnejši je 2,0-litrski (93 kW/126 KM). Z izjemo slednjega, ki ima šeststopenjski ročni menjalnik, je pri vseh drugih motorni navor na pogonski kolesi speljan s pomočjo petstopenjskega menjalnika. Corolla si je na varnostnem preizkusu Euro NCAP prislužila vseh pet zvezdic, med varnostno opremo so že pri osnovni ravni vključene štiri varnostne zračne vreče. Corolla ima na slovenskem trgu kar nekaj enakovrednih tekmecev, prodajni načrti pa so primerno limuzinski (ne)priljubljenosti sorazmerno skromni. Za osnovno izvedbo je treba odšteti 15.540, za najdražjo pa 21.690 evrov.