Eleganca za pet
Audi gre v boj s športno elegantnim kupejem A5.
Kar precej nazaj v avtomobilsko zgodovino je treba pogledati za spomin na zadnji Audijev kupe. To je bil model iz leta 1988, ki so ga izdelovali do leta 1996, pred njim pa še dva predhodnika, prvi, 100 Coupe s je bil na cestah že daljnega leta 1969, najbrž pa nikoli ne bo šel v pozabo Coupe Gt iz leta 1980. Zdaj sta zgodovina in prihodnost na novem A5, udobnem, elegantnem in športno navdahnjenem kupeju, ki ga Audi postavlja ob bok predvsem svojima glavnima tekmecema. Zunanje posebnosti novinca so navidez mehke karoserijske linije, ki se spredaj začenjajo z značilno Audijevo masko, nadaljujejo z rahlo privzdignjenima bokoma in končajo v mišičastem zadku. Znotraj A5 ponuja limuzinsko udobje, vozniku pa germansko redoljubno urejen kokpit, vse skupaj s kakovostnimi materiali in natančno obdelavo. Motorna paleta bo sčasoma obsežna, a za zdaj se pod pokrovom lahko vrtita le 3,0-litrski turbodizelski šestvaljnik (176 kW/240 KM)in 4,2-litrski bencinski osemvaljnik (260 kW/354 KM). Sčasoma prideta še 1,8-litrski bencinski turbinski štirivaljnik (125 kW/170 KM), 3,2-litrski šestvaljnik (195 Kw/265 km) in 2,0-litrski štirivaljni turbodizel (125 kW/170 KM). Ko bosta na voljo oba najšibkejša stroja, sta zanju določeni ceni 36.156 evrov (1.8 TFSI) oziroma 37.156 evrov (2.0 TDI).