Z znamko do prepoznavnosti
Rezultat iskanja nove identitete Slovenije mora biti preprosta zgodba, pot do nje pa bo težka.
Ljubljana – »Pomembno je naše videnje, kaj imamo, česar nimajo drugi, v čem smo boljši. Ko nam bo jasno, kdo smo, bomo lahko pošiljali jasna sporočila za gradnjo močne znamke Slovenija,« je o vzpostavitvi blagovne znamke Slovenija dejala Maja Konečnik z Ekonomske fakultete. Graditev nove identitete Slovenije je težka naloga in več kot le slogan I feel sLOVEnia (Slovenijo čutim), ki je že sprejeta rešitev.
Konečnikova skupaj z etnologom dr. Janezom Bogatajem, profesorjem Lesliejem de Chernatonyjem in Andrejem Drepalom iz Pristopa tvori skupino, ki bo do jeseni oblikovala znamko Slovenije. »Slovenija potrebuje celovito podobo, ki bo povečala prepoznavnost v svetu. Pohvalimo se lahko z mnogimi vsebinami, potrebujemo pa jasno sporočilo, ki bo ob dosledni uporabi zmogla spodbuditi močno asociacijo na Slovenijo in nas ne bo nihče več uvrščal ob Češko,« pa je o potrebni graditvi identitete države povedal Marjan Hribar, direktor direktorata za turizem na gospodarskem ministrstvu.
Med cilji projekta je vzpostavitev tržne znamke Slovenije, pridobitev elementov identitete Slovenije kot tržne znamke, opredelitev njene uporabnosti, pridobitev komunikacijske strategije, opredelitev orodja za realizacijo tržne znamke, kakor tudi implementacija in upravljanje z njo. Ministrstvo je za vzpostavitev in upravljanje znamke na razpisu izbral Pristop in podpisal pogodbo v vrednosti 198.000 evrov. »Prek različnih konceptov bomo skušali identificirati našo identiteto, našo znamko. Ta zagotovo ne bo zadovoljila vseh, naš cilj pa je, da najdemo skupni imenovalec, ki ne bi bil konflikten in bi se z njim zmogla identificirata širša slovenska javnost in jo prenašala tudi navzven,« je pojasnil Andrej Drepal iz Pristopa. Dejal je še, da mora biti rezultat preprosta zgodba s katero bomo razpolagali v gospodarstvu, turizmu, športu, …, povsod.