Naravni izdelki dedek Jaka in babica Jerca vedno vzbudijo tek in dobro voljo. Le sliko poglejte!

Jaka in Jerca že uveljavljena

Blagovna znamka naravnih izdelkov iz škofjeloških hribov - Dedek Jaka in Babica Jerca - je vse bolj prepoznavna tudi v prestolnici.

Škofja Loka – V blagovno znamko s škofjeloških kmetij je danes vključenih že 39 ponudnikov, ki skupaj proizvajajo 358 različnih izdelkov. »Med številnimi izdelki so tudi takšni, ki jih lahko ponudimo zgolj za vzorec, saj jih ni možno pridelovati v industrijskih količinah,« je dejala Kristina Miklavčič, iz Razvojne agencije Sora (RAS) – skrbnice blagovne znamke.

Med bolj prepoznavne in tudi najuspešnejše prodajne uspešnice v blagovni znamki Dedek Jaka in Babica Jerca spada ponudba pekovskih izdelkov, ki bi jih, po prepričanju Miklavčičeve, ponudnice prodale vse, kar bi napekle, vendar: »Običajno imajo ponudnice blagovne znamke registrirano le dopolnilno dejavnost na kmetiji, zato jim zmanjkuje časa za obilno peko. Poleg tega lahko napečejo omejeno količino pekovskih izdelkov oziroma so omejene pri dohodkih, ki so sicer razdeljeni na družinske člane.« Kljub vsemu si v RAS želijo privabiti vsaj še deset kmetic, ki bodo pekle slastne izdelke z loških hribov.

Poleg pekovskih izdelkov (več vrst kruha, piškotov, potic, …) pa so škofjeloške kmetovalke in kmetovalci z dopolnilno dejavnostjo poznani tudi po mlečnih (skuta, sir, …) in sadnih izdelkih (marmelade, suho sadje in žganje), dražgoških kruhkih in medu ter po izdelkih domače in umetnostne obrti, to je izdelkih iz lesa, čipke, volne, … V dobrih sedmih letih, ko je bila blagovna znamka registrirana pri uradu za intelektualno lastnino, so jo potrošniki in tudi proizvajalci dobro sprejeli. Večina kupcev prihaja s Škofjeloškega, čeprav se ponudniki vse večkrat podajajo tudi v Ljubljano, ob Plečnikovo tržnico, in v Kranj, njihovi kupci iz Ljubljane in Gorenjske pa po izdelke prihajajo tudi v Škofjo Loko.

»Za večjo prepoznavnost bi radi nadaljevali projekt Partnerstvo dobrot brez meja, kjer smo združili sedem lokalnih blagovnih znamk in skušali povečati prepoznavnost izdelkov na širšem območju. Spoznali smo, da bi lahko lokalne znamke nadgradili z novo krovno znamko, ki bi bila prepoznavna po vsej Sloveniji,« je razložila Kristina Miklavčič. Naj k smelim načrtom po skupni blagovni znamki (Dobrote s kmetij) navedemo še, da se naravni izdelki Dedek Jaka in Babica Jerca na ocenjevanju Dobrot slovenskih kmetij na Ptuju vedno vrnejo nagrajeni. Tudi letos je bilo tako.

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Edicije / torek, 30. junij 2009 / 07:00

Ločanka

Ločanka, 30. junij 2009, št. 6

Objavljeno na isti dan


Domžale / sreda, 20. november 2013 / 16:51

Radomeljska šola praznuje

Radomlje – Osnovna šola Preserje pri Radomljah v tem letu praznuje svojo petdesetletnico, prav tako pa letos mineva tudi 125 let od prve osnovne šole v Radomljah. Oba jubileja bodo v petek, 22. nov...

Zanimivosti / sreda, 20. november 2013 / 16:51

Zaupajo domači hrani

Minuli petek smo že drugič zaznamovali dan slovenske hrane, s katerim želijo opozoriti ljudi na pomen preskrbe prebivalstva s kakovostno hrano iz lokalnega okolja. Zato nas je zanimalo, koliko ljudje...

Razvedrilo / sreda, 20. november 2013 / 16:48

Svarunova noč

Medvode – Ko se začne dan vse hitreje umikati noči, v nosnice pa zareže vonj po jesenski megli, je čas za Svarunovo noč. Letos bo ta v petek, 22. novembra, ob 19. uri v medvoški dvorani MC Jed­­ro....

Razvedrilo / sreda, 20. november 2013 / 16:48

Prihaja Nick Cave

Ljubljana - Nick Cave je glasbeni genij, ki že skoraj štirideset let ustvarja brez premora in kar je najpomembnejše, brez pad­­­cev, ustvarjalnih kriz, slabih albumov ali dvomljivih turnej. Z zased...

Gospodarstvo / sreda, 20. november 2013 / 16:47

Brez razgradnje

Ekomobil je z všečno akcijo pred tednom v Kranju predstavil veliko okoljevarstveno težavo: recikliramo zgolj desetino izrabljenih motornih vozil!