Ponovno rojstvo po pol stoletja
Novi Fiat 500 bi se rad vrinil med kultne majhne avtomobile.
Italijanski Fiat je v svoji zgodovini skoraj vedno dobro obvladoval razred majhnih avtomobilov. Legendarna Topolino in kasneje Fiat 500 iz leta 1957 še nista povsem pozabljena, v zadnjih letih pa sta bila modela Cinquecento in Seicento precej daleč od nekdanjega blišča. Od letošnjega 4. julija pa bo marsikaj drugače, kajti torinski avtomobilski proizvajalec bo na ta dan krstil novi Fiat 500. Izbor datuma ni naključje, kajti natanko na ta dan pred pol stoletja je prišel na avtomobilski svet njegov slavni predhodnik.
Vendar pa novi Fiat 500 ne bo več med najcenejšimi avtomobili, ampak se bo skušal vriniti med prestižne malčke. Reinkarnacija malega Fiata izpred pol stoletja temelji tudi na bogati serijski opremi (klimatska naprava, sodobna komunikacijska elektronika, varnostni elementi, panoramska streha), torej na vsem, kar imajo večji in tudi dražji avtomobili. Motorne možnosti bodo 1,2-litrski bencinski štirivaljnik (50 kW/69 KM), močnejši 1,4-litrski sorodnik (74 kW/100 KM) in 1,3-litrski turbodizelski varčnež (55 kW/75 KM). Fiatovi strategi računajo, da bo (predvsem mlade) kupce pritegnila nostalgična zunanjost, poleg tega pa se bo mogoče odločiti za številne dodatke s spiska doplačilne opreme.
Do jeseni naj bi malega Fiata, ki bo nastajal v tovarni na Poljskem, dobili na večini najpomembnejših evropskih trgih, morda tudi že na slovenskem. Seveda pa še ni znano, kakšne bodo cene.