Boris Dolžan

Ljubitelj motorjev in lovec

Boris Dolžan je občinski svetnik na listi SDS. "Vse, kar imam, sem si ustvaril sam. Na to sem še posebej ponosen. Čeprav se pišem Dolžan, nisem nikomur nič dolžan."

Kratka osebna predstavitev

»Rojen sem bil 23. julija 1960 (v znamenju leva) na Jesenicah. Živim v zunajzakonski skupnosti, imam dva otroka. Zaposlen sem kot strojevodja pri Slovenskih železnicah.«

Želim si, da bi Občina Jesenice postala

»… gospodarsko uspešna občina, kar bo omogočilo občanom stalno zaposlitev in mladim priložnost za poklicni in osebnostni razvoj v domačem okolju. Želim si, da bi bila Občina Jesenice občanom prijazna, da bi bila pravi servis svojim občanom na vseh področjih, od komunalnega, kulturnega, športnega, gospodarskega itd. Ustvariti si moramo kraj, kjer bo življenje čim bolj poceni in kakovostno.«

Katere cilje boste zasledovali kot občinski svetnik?

»Kot občinski svetnik bom svojo energijo usmeril v ustvarjanje ugodnih razmer za razvoj gospodarstva in v tem okviru tudi turizma v občini. Po mojem mnenju ima občina velik še neizkoriščen potencial za razvoj turizma. S svojim delovanjem želim prispevati tudi k odprtju čim večjega števila delovnih mest, s čimer bi ustavili izseljevanje iz mesta. Kot predsednik Odbora za komunalo, energetiko in stanovanjske zadeve si bom prizadeval, da bo življenje občanov čim bolj prijazno in cenovno ugodno.«

Katere svoje tri osebnostne lastnosti bi izpostavili (pozitivne ali negativne)?

»Poštenost, ustvarjalnost, odgovornost. Rad imam dobre in poštene ljudi. To jim tudi z veseljem vračam. Nikakor pa ne sprejemam sebičnih, neodkritih in nevoščljivih ljudi.«

Najljubši hobi oziroma preživljanje prostega časa

»Sem ljubitelj motorjev, zato prosti čas rad preživim na motorju. Ker se rad gibljem v naravi in sem velik ljubitelj živali, sem se včlanil tudi v Lovsko družino Dovje, vendar ne zaradi strasti do lova, temveč zaradi želje po pomoči divjadi.«

Zadnja prebrana knjiga

»Da Vincijeva Šifra.«

Najljubši kraj za dopust

»Slovensko Primorje, Piran.«

Na kaj ste v življenju najbolj ponosni?

»Najbolj sem ponosen na svojo družino, otroke. V življenju mi ni bilo nikoli nič podarjeno. Vse, kar imam, sem si ustvaril sam. Na to sem še posebej ponosen. Čeprav se pišem Dolžan, nisem nikomur nič dolžan.«

Življenjsko vodilo ali moto

»Doseči uspeh s poštenim delom. Poskušati živeti čim bolj zdravo in polno življenje.«

Stanovalci v okolici železniške postaje že dalj časa opozarjajo na problem hrupa, občinski svet je nedavno sprejel sklep, po katerem je to območje razglasil za degradirano. Kako vi gledate na problem, kje vidite rešitve?

»Zavedati se je treba, da je prav železnica omogočila takšen gospodarski in socialni razvoj mesta. Ne morem si predstavljati, kaj bi bilo, če bi začeli omejevati razvoj železnice, tako kot se je že dogodilo pred kratkim, ko je bilo treba zaradi obnove obvozne ceste in zaščitenega drevoreda podreti celo en tir. Z omejevanjem razvoja železniške postaje na Jesenicah se omejuje tudi razvoj preostalega gospodarstva na Jesenicah. Na železnico so vezana vsa večja podjetja v občini, med njimi tudi največje, Acroni Jesenice. Zavedati se je treba, da je danes mesto Jesenice pomembno mednarodno železniško križišče, ki povezuje tri države, Italijo, Avstrijo in Slovenijo. Razvojne smernice EU na področju prometa pa tudi za naprej vključujejo železniško postajo Jesenice kot pomembno mednarodno železniško križišče. Res je, da ta dejavnost povzroča hrup, ki moti okoliške stanovalce. Vendar se je treba zavedati, da je bila železniška postaja zgrajena mnogo prej kot stanovanjska soseščina v njeni bližini. Problem je torej v neprimernem urbanističnem urejanju mesta v preteklosti. Tega se sedaj seveda ne da na hitro rešiti. Vendar menim, da bo tehnološki razvoj na področju železniških vozil sam do neke mere prispeval k zmanjšanju hrupa in varnosti. Železnica je v zadnjem času že nabavila najsodobnejše električne lokomotive, motorne vlake in druga vozila, ki prav gotovo že pripomorejo k manjšemu hrupu. Dodatne rešitve pa bo treba poiskati v novi urbanistični ureditvi mesta.«

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / torek, 13. maj 2008 / 07:00

Kako ustreči vsem ali Ustanovil bom svojo civilno iniciativo

Odkar sem župan, me ljudje pogosto sprašujejo, kaj mi je bilo, da sem pustil svoje zdravniško delo, ki sem ga, mimogrede povedano, imel (in ga še vedno imam) zelo rad, ter se podal v nemirne in pogost...

Objavljeno na isti dan


Škofja Loka / ponedeljek, 9. februar 2009 / 07:00

Niso verjeli v vračila

Škofja Loka - Loški občinski svetniki so po hitrem postopku sprejeli odlok o vračanju vlaganj v javno telekomunikacijsko omrežje, po katerem bodo do vračila upravičeni tudi...

Gospodarstvo / ponedeljek, 9. februar 2009 / 07:00

Mlečne kvote naj ostanejo

Na posvetu zadružnikov gorenjske in kamniško zasavske regije je bilo največ razprave o ceni mleka.

Gospodarstvo / ponedeljek, 9. februar 2009 / 07:00

Za premik dela k znanju

Predstavniki ministrstva za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo ter ministrstva za gospodarstvo so gorenjskim gospodarstvenikom predstavili priprave na razpise sredstev za razvojna vlaganja.

Kronika / ponedeljek, 9. februar 2009 / 07:00

Policisti imajo nov kodeks

Osnovni namen policijskega kodeksa je ozaveščanje policistov o pomenu spoštovanja človekovih pravic.

Kronika / ponedeljek, 9. februar 2009 / 07:00

Ni imel časa zavreti

Kranjska Gora - Prejšnji ponedeljek malo pred poldnevom se je v trku osebnih vozil na regionalni cesti v Kranjski Gori hudo ponesrečila 57-letna Izolanka. 42-letni Ljubljančan je...