Ugodni vetrovi

Test: Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4WD Comfort

Zdi se, da so pri južnokorejskem avtomobilskem mogotcu Hyundaiju pravi čas ujeli veter rastočega povpraševanja po športno rekreacijskih terencih, saj kar s tremi avtomobili beležijo precejšen uspeh. Tucson, najmanjši od njih, se je v zadnjih letih trdno zasidral v srcih tistih, ki jim tovrstni štirikolesniki predstavljajo (avtomobilski) življenjski stil. Ima namreč vse, kar imajo tudi drugi: privlačno zunanjost z ravno prav privzdignjenim nosom in mišičastimi boki, z odločno poudarjenimi in v plastiko odetimi pragovi, s strmo odsekanim, a harmonično obdelanim zadkom. K vsemu je treba dodati še zajetna strešna nosilca za prtljažnik, elegantni bočni ogledali in velika kolesa z aluminijastimi platišči, tako da postavnosti temu aziatskemu tigru ni mogoče oporekati. Manj suverenosti je v prtljažnem prostoru, ki je za vsestranski avtomobil, kar Tucson nedvomno želi biti, nekoliko premajhen. V potniški kabini je prostora tudi za tiste, ki jim je odrejeno potovanje na zadnji klopi, razveseljivo veliko. Plošča z merilniki je oblikovno povsem v koraku z modo, preglednost povprečna, zelenkasta osvetlitev ponoči nemoteča. Kljub volanskemu obroču, ki je nastavljiv samo po višini in samodejni klimatski napravi, ki jo je težko nastaviti tako, da v kabini ni prehladno ali prevroče in da je sposobna posušiti stekla, je splošni vtis pozitiven. K skupni ugodni oceni veliko pripomore 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik s prilagodljivo geometrijo turbine in s 103 kilovati (140 KM) moči. Motor je v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikom povsem kos cestnim in terenskim izzivom, je nezahteven in nedvomno za ta avtomobil najbolj primeren pogonski stroj. Tucsonu so seveda veliko bolj pisane na kožo gladke asfaltirane kot luknjaste makadamske ceste, a to še ne pomeni, da avtomobil ni za nikakršen terenski podvig. Pravzaprav je Hyundaijev najmanjši terenec zelo široko uporaben štirikolesnik, ki nenazadnje zna prepričati tudi s ceno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 177 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,9/6,2/7,1 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.672 EUR (5.912.398 SIT)

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Radovljica / sobota, 10. maj 2008 / 07:00

To ni poklic, to je življenje

Gosia Ksiazek, sestra misijonarka z Inštituta Marijine misijonarke - frančiškanke, je novembra prišla v Slovenijo, v Dom duhovnih vaj v Lescah, da bi se med drugim naučila tudi našega jezika.

Objavljeno na isti dan


Kranj / sobota, 31. maj 2008 / 07:00

Končno nova športna dvorana

Spomladi drugo leto naj bi v Kranju začeli z gradnjo večnamenskega športnega vadbenega centra, večino denarja za okoli 10 milijonov vredno investicijo pa naj bi sofinancirala država z denarjem evropsk...

Kranj / sobota, 31. maj 2008 / 07:00

Vrtci bodo dražji

Cena se za starše sicer ne bo povečala za skoraj dvanajst odstotkov, kot je bilo najprej predlagano, saj je del bremena prevzela občina, bodo pa plačevali pet odstotkov več.

Kranj / sobota, 31. maj 2008 / 07:00

Dijake bodo zamenjali malčki

V stavbi nekdanje ekonomske šole bodo po obnovi uredili 13 oddelkov vrtca, tja bodo preselili tudi sedež uprave Kranjskih vrtcev.

Kranj / sobota, 31. maj 2008 / 07:00

Parkirna mesta po en evro

V obeh garažnih hišah v bližini starega Kranja stane ura parkiranja en evro. Vse manj je brezplačnih parkirišč, vse več je tudi modrih con. To je realnost, na katero se bomo morali navaditi.

Splošno / sobota, 31. maj 2008 / 07:00

Bolj od kazni je pomemben urejen in varen promet

V Kranju se zadnje čase marsikaj gradi, vse je pripravljeno za gradnjo nove knjižnice, za prenovo kulturnega kompleksa Khislstein, načrtuje se ureditev Slovenskega trga ... Željam in potrebam pa kar n...