Ugodni vetrovi

Test: Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4WD Comfort

Zdi se, da so pri južnokorejskem avtomobilskem mogotcu Hyundaiju pravi čas ujeli veter rastočega povpraševanja po športno rekreacijskih terencih, saj kar s tremi avtomobili beležijo precejšen uspeh. Tucson, najmanjši od njih, se je v zadnjih letih trdno zasidral v srcih tistih, ki jim tovrstni štirikolesniki predstavljajo (avtomobilski) življenjski stil. Ima namreč vse, kar imajo tudi drugi: privlačno zunanjost z ravno prav privzdignjenim nosom in mišičastimi boki, z odločno poudarjenimi in v plastiko odetimi pragovi, s strmo odsekanim, a harmonično obdelanim zadkom. K vsemu je treba dodati še zajetna strešna nosilca za prtljažnik, elegantni bočni ogledali in velika kolesa z aluminijastimi platišči, tako da postavnosti temu aziatskemu tigru ni mogoče oporekati. Manj suverenosti je v prtljažnem prostoru, ki je za vsestranski avtomobil, kar Tucson nedvomno želi biti, nekoliko premajhen. V potniški kabini je prostora tudi za tiste, ki jim je odrejeno potovanje na zadnji klopi, razveseljivo veliko. Plošča z merilniki je oblikovno povsem v koraku z modo, preglednost povprečna, zelenkasta osvetlitev ponoči nemoteča. Kljub volanskemu obroču, ki je nastavljiv samo po višini in samodejni klimatski napravi, ki jo je težko nastaviti tako, da v kabini ni prehladno ali prevroče in da je sposobna posušiti stekla, je splošni vtis pozitiven. K skupni ugodni oceni veliko pripomore 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik s prilagodljivo geometrijo turbine in s 103 kilovati (140 KM) moči. Motor je v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikom povsem kos cestnim in terenskim izzivom, je nezahteven in nedvomno za ta avtomobil najbolj primeren pogonski stroj. Tucsonu so seveda veliko bolj pisane na kožo gladke asfaltirane kot luknjaste makadamske ceste, a to še ne pomeni, da avtomobil ni za nikakršen terenski podvig. Pravzaprav je Hyundaijev najmanjši terenec zelo široko uporaben štirikolesnik, ki nenazadnje zna prepričati tudi s ceno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 177 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,9/6,2/7,1 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.672 EUR (5.912.398 SIT)

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / četrtek, 17. junij 2010 / 07:00

Prihaja Gossip

Džafestovski žur bo letos razveseljevala glasbena trilogija: maja so nastopili Florence & The Machine, trio Gossip prihaja v Slovenijo 25. junija, tretji band pa ostaja presenečenje za dru...

Objavljeno na isti dan


Kranj / torek, 27. september 2011 / 07:00

Predsednik sprejel zlate maturante

Brdo - Predsednik republike Danilo Türk je včeraj na Brdu priredil sprejem za zlate maturante, ki so na maturi dosegli vse možne točke. Med šestnajstimi maturanti, ki so zbrali v...

Gospodarstvo / torek, 27. september 2011 / 07:00

Izdali še trinajst tisoč dohodninskih odločb

Ljubljana - Davčna uprava je v minulih dneh na naslove zavezancev poslala še 12.981 odločb o odmeri dohodnine za leto 2010. Prejeli so jih zavezanci, ki so vložili ugovor zoper i...

Gospodarstvo / torek, 27. september 2011 / 07:00

Do konca leta objavljenih še štirinajst razpisov

Ljubljana - Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano bo do konca leta objavilo še štirinajst javnih razpisov za ukrepe iz programa razvoja podeželja. Oktobra naj bi obja...

Zanimivosti / torek, 27. september 2011 / 07:00

Razstava ob devetdesetletnici Klinike Golnik

Kranj - Pred kratkim so v Univerzitetni kliniki za pljučne bolezni in alergijo Golnik gostili štiriindvajset gorenjskih umetnikov, ki so v treh dneh ustvarjali umetniška dela. Od...

GG Plus / torek, 27. september 2011 / 07:00

Nove zasaditve grobov

Ideje za ureditve grobov se spreminjajo iz leta v leto. Poletno cvetje je treba zamenjati, če imate zasajene vedno zelene iglavce, jih je potrebno obrezati, da ne prerastejo okvirov.