Ugodni vetrovi

Test: Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4WD Comfort

Zdi se, da so pri južnokorejskem avtomobilskem mogotcu Hyundaiju pravi čas ujeli veter rastočega povpraševanja po športno rekreacijskih terencih, saj kar s tremi avtomobili beležijo precejšen uspeh. Tucson, najmanjši od njih, se je v zadnjih letih trdno zasidral v srcih tistih, ki jim tovrstni štirikolesniki predstavljajo (avtomobilski) življenjski stil. Ima namreč vse, kar imajo tudi drugi: privlačno zunanjost z ravno prav privzdignjenim nosom in mišičastimi boki, z odločno poudarjenimi in v plastiko odetimi pragovi, s strmo odsekanim, a harmonično obdelanim zadkom. K vsemu je treba dodati še zajetna strešna nosilca za prtljažnik, elegantni bočni ogledali in velika kolesa z aluminijastimi platišči, tako da postavnosti temu aziatskemu tigru ni mogoče oporekati. Manj suverenosti je v prtljažnem prostoru, ki je za vsestranski avtomobil, kar Tucson nedvomno želi biti, nekoliko premajhen. V potniški kabini je prostora tudi za tiste, ki jim je odrejeno potovanje na zadnji klopi, razveseljivo veliko. Plošča z merilniki je oblikovno povsem v koraku z modo, preglednost povprečna, zelenkasta osvetlitev ponoči nemoteča. Kljub volanskemu obroču, ki je nastavljiv samo po višini in samodejni klimatski napravi, ki jo je težko nastaviti tako, da v kabini ni prehladno ali prevroče in da je sposobna posušiti stekla, je splošni vtis pozitiven. K skupni ugodni oceni veliko pripomore 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik s prilagodljivo geometrijo turbine in s 103 kilovati (140 KM) moči. Motor je v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikom povsem kos cestnim in terenskim izzivom, je nezahteven in nedvomno za ta avtomobil najbolj primeren pogonski stroj. Tucsonu so seveda veliko bolj pisane na kožo gladke asfaltirane kot luknjaste makadamske ceste, a to še ne pomeni, da avtomobil ni za nikakršen terenski podvig. Pravzaprav je Hyundaijev najmanjši terenec zelo široko uporaben štirikolesnik, ki nenazadnje zna prepričati tudi s ceno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 177 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,9/6,2/7,1 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.672 EUR (5.912.398 SIT)

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / torek, 21. december 2010 / 07:00

Gorenjski glas

Gorenjski glas, 21. december 2010, št. 101

Objavljeno na isti dan


Gorenja vas-Poljane / sreda, 17. julij 2024 / 21:38

Obnavljajo cesto proti Stari Oselici

Ob hudourniškem vodotoku v naselju Trebija poteka obnova ceste proti Stari Oselici, ki je bila v poplavah avgusta lani povsem uničena in zato neprevozna.

Kranj / sreda, 17. julij 2024 / 21:37

Več avtobusov v Podrečo in Besnico

Mestna občina Kranj je z Družbo za upravljanje javnega potniškega prometa dosegla dogovor, da bo ta okrepila novi vozni red na medkrajevnih linijah Kranj–Besnica in Kranj–Podreča.

Zanimivosti / sreda, 17. julij 2024 / 21:36

Inovacija, ki spreminja igro

Kamničan Toni Ulčar je dal na trg prvi premikajoči se teniški top. Ideja se je porodila med epidemijo covida-19, ko omejitve niso dovoljevale igranja.

Kronika / sreda, 17. julij 2024 / 21:36

Otrok padel z mostu v strugo potoka

Kranjska Gora – V petek je v bližini Spodnjega Martuljkovega slapu v občini Kranjska Gora otrok padel z mostu v strugo potoka in se pri tem poškodoval. »Gorski reševalci GRS Kranjska Gora so poškod...

Mularija / sreda, 17. julij 2024 / 21:34

Spoznavali park

V okviru programa Mladi nadzornik so v javnem zavodu Triglavski narodni park minuli teden pripravili tabor na Uskovnici za otroke, ki v okviru Skupnosti šol Biosfernega območja Julijske Alpe sodelujej...