Ugodni vetrovi

Test: Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4WD Comfort

Zdi se, da so pri južnokorejskem avtomobilskem mogotcu Hyundaiju pravi čas ujeli veter rastočega povpraševanja po športno rekreacijskih terencih, saj kar s tremi avtomobili beležijo precejšen uspeh. Tucson, najmanjši od njih, se je v zadnjih letih trdno zasidral v srcih tistih, ki jim tovrstni štirikolesniki predstavljajo (avtomobilski) življenjski stil. Ima namreč vse, kar imajo tudi drugi: privlačno zunanjost z ravno prav privzdignjenim nosom in mišičastimi boki, z odločno poudarjenimi in v plastiko odetimi pragovi, s strmo odsekanim, a harmonično obdelanim zadkom. K vsemu je treba dodati še zajetna strešna nosilca za prtljažnik, elegantni bočni ogledali in velika kolesa z aluminijastimi platišči, tako da postavnosti temu aziatskemu tigru ni mogoče oporekati. Manj suverenosti je v prtljažnem prostoru, ki je za vsestranski avtomobil, kar Tucson nedvomno želi biti, nekoliko premajhen. V potniški kabini je prostora tudi za tiste, ki jim je odrejeno potovanje na zadnji klopi, razveseljivo veliko. Plošča z merilniki je oblikovno povsem v koraku z modo, preglednost povprečna, zelenkasta osvetlitev ponoči nemoteča. Kljub volanskemu obroču, ki je nastavljiv samo po višini in samodejni klimatski napravi, ki jo je težko nastaviti tako, da v kabini ni prehladno ali prevroče in da je sposobna posušiti stekla, je splošni vtis pozitiven. K skupni ugodni oceni veliko pripomore 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik s prilagodljivo geometrijo turbine in s 103 kilovati (140 KM) moči. Motor je v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikom povsem kos cestnim in terenskim izzivom, je nezahteven in nedvomno za ta avtomobil najbolj primeren pogonski stroj. Tucsonu so seveda veliko bolj pisane na kožo gladke asfaltirane kot luknjaste makadamske ceste, a to še ne pomeni, da avtomobil ni za nikakršen terenski podvig. Pravzaprav je Hyundaijev najmanjši terenec zelo široko uporaben štirikolesnik, ki nenazadnje zna prepričati tudi s ceno.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 177 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,9/6,2/7,1 l/100 km

Maloprodajna cena: 24.672 EUR (5.912.398 SIT)

Uvoznik: Hyundai Avto Trade, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Tržič / četrtek, 31. oktober 2019 / 12:55

Za odlok o komunali je še čas za amandmaje

Tržič – Tržiški občinski svetniki so na nedavni seji umaknili točko dnevnega reda, ki se je nanašala na pripojitev družbe Bios, poslovne storitve, svetovanje in razvoj, k družbi Komunala Tržič. Sve...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / sreda, 28. februar 2007 / 06:00

Skupina NLB širi poslovanje

Ljubljana - Skupina NLB je v Beogradu predstavila novo družbo za dodatno pokojninsko zavarovanje - NLB Novo penzijo. Zakon o prostovoljnih pokojninskih fondih in pokojni...

Žiri / sreda, 28. februar 2007 / 06:00

Borci se bodo zbrali Pr´ Zet

Žiri - Občinsko združenje borcev in udeležencev NOB Žiri to nedeljo, 14. marca, vabi na občini zbor, ki se bo začel ob 14. uri v gostilni Pr' Zet (prej pri Aleksu) na Do...

GG Plus / sreda, 28. februar 2007 / 06:00

Podarjeno za vedno

Zgodba o Nataši

Splošno / sreda, 28. februar 2007 / 06:00

Izboljšati sodelovanje s pihalnim orkestrom

Z januarjem je vršilec dolžnosti ravnatelja Glasbene šole Škofja Loka postal skladatelj in profesor klavirja Peter Kopač.

Splošno / sreda, 28. februar 2007 / 06:00

Zbirka radioaktivnih kamnov pod posteljo

Franc Braniselj je znano škofjeloško ime. Ugledni direktor več podjetij na Škofjeloškem, ki je v petdesetih letih z družino prišel iz Ljubljane, se v pokoju posveča svojemu najljubšemu konjičku, miner...