Malček z velikim apetitom

Novi Renault Twingo ima za popotnico uspeh svojega predhodnika.

Iz dežele cvička bo čez nekaj dni tudi na slovenske ceste zapeljal novi Twingo, Renaultov malček, ki ga za vse evropske že dobra dva meseca izdelujejo v novomeškem Revozu. Novinec nosi s seboj uspešno dediščino svojega predhodnika, ki je bil na trgu celih štirinajst let in je v tem času osvojil srca skoraj poltretjega milijona kupcev. Razlika med njima je času in modi primerna: novi Twingo nima več tako nagajivih žarometov, zato pa je njegov nos bolj prilagojen Renaultovi hišni podobi, je občutno večji, a s 3,60 metra dolžine še vedno majhen avtomobil. Potniška kabina skuša ustreči različnim željam, zato je sprednja in zadnja sedeža ali klop še vedno mogoče spremeniti v zasilno ležišče, v stilu sodobnih multimedijskih manir ima v predalu priključke za MP3 predvajalnik, igrivost pa ponazarja z dodatki, kot so gumijasto ščetkasta podlaga, baterijska svetilka, pepelnik z ogledalcem, dekoracije na karoseriji in tako naprej. Vsi trije bencinski motorji imajo 1,2 litra gibne prostornine, a zelo različne zmogljivosti in ambicije. Osnovni razvije 43 kW (60 KM), drugi s pomočjo šestnajstih ventilov 56 kW (75 KM) in najmočnejši s podporo turbinskega polnilnika 74 kW (100 KM). Kot alternativo je mogoče izbrati varčen in zmogljiv 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik (47 kW/65 KM). Ob vsem tem pa še štiri osnovne nivoje opreme in pestro izbiro dodatkov, med katerimi je tudi iz armaturne plošče štrleči merilnik vrtljajev. Osnovne izvedbe do jeseni za slovenske kupce ne bo, za 7390 evrov, pa bo avtomobil osiromašen za volanski servoojačevalnik in ročno klimatsko napravo. Kdor bo hotel več, bo moral seči globlje v žep, vse do 11.580 evrov, kolikor stane najdražji twingo z 1,2-litrskim turbinsko podprtim motorjem in najbogatejšo opremo. Kako se bo Twingu godilo med tekmeci, je za zdaj težko napovedovati, morda pa mu bo vsaj malo pomagalo dejstvo, da je najbolj slovenski avtomobil doslej.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / torek, 4. avgust 2009 / 07:00

Lanska prvaka ubranila naslov

Na državnem prvenstvu v odbojki na mivki v Kranju sta naslov ubranili Erika in Simona Fabjan pri ženskah in moška dvojica Jernej Potočnik in Gregor Perhaj.

Objavljeno na isti dan


Šport / ponedeljek, 17. julij 2023 / 22:21

Trener in kapetan hokejistov ostajata na Jesenicah

Iz jeseniškega hokejskega kluba so sporočili, da so pred novo sezono podpisali novi pogodbi s trenerjem Gabrom Glavičem in kapetanom Gašperjem Glavičem, nove pogodbe pa že podpisujejo tudi z drugimi i...

Gospodarstvo / ponedeljek, 17. julij 2023 / 22:18

Razvijajo rešitve za e-kolesa

Na enem največjih in najpomembnejših kolesarskih sejmov na svetu Eurobike, ki seznanja z najnovejšimi trendi na področju kolesarstva, se je predstavilo tudi sedem slovenskih podjetij, med njimi Domel.

GG Plus / ponedeljek, 17. julij 2023 / 22:14

Strah je bil neopisljiv

Letos mineva petdeset let od prve slovenske alpinistične odprave v kalifornijski El Capitan. V Slovenskem planinskem muzeju so odpravi na čast 8. julija pripravili muzejsko razstavo in večer, na kater...

Zanimivosti / ponedeljek, 17. julij 2023 / 22:12

Normalizirano stanje Zelencev

V lanskem letu je izrazita poletna suša negativno vplivala na kranjskogorski naravni rezervat Zelenci, vendar so se, kot ugotavljajo strokovnjaki, razmere letos izboljšale, stanje pa se je vrnilo v no...

Jesenice / ponedeljek, 17. julij 2023 / 18:26

Obnova najbolj dotrajanih jeseniških ulic

Na Jesenicah se zaključuje obnova dveh najbolj dotrajanih ulic v mestu, Kejžarjeve in Delavske ulice.