Malček z velikim apetitom

Novi Renault Twingo ima za popotnico uspeh svojega predhodnika.

Iz dežele cvička bo čez nekaj dni tudi na slovenske ceste zapeljal novi Twingo, Renaultov malček, ki ga za vse evropske že dobra dva meseca izdelujejo v novomeškem Revozu. Novinec nosi s seboj uspešno dediščino svojega predhodnika, ki je bil na trgu celih štirinajst let in je v tem času osvojil srca skoraj poltretjega milijona kupcev. Razlika med njima je času in modi primerna: novi Twingo nima več tako nagajivih žarometov, zato pa je njegov nos bolj prilagojen Renaultovi hišni podobi, je občutno večji, a s 3,60 metra dolžine še vedno majhen avtomobil. Potniška kabina skuša ustreči različnim željam, zato je sprednja in zadnja sedeža ali klop še vedno mogoče spremeniti v zasilno ležišče, v stilu sodobnih multimedijskih manir ima v predalu priključke za MP3 predvajalnik, igrivost pa ponazarja z dodatki, kot so gumijasto ščetkasta podlaga, baterijska svetilka, pepelnik z ogledalcem, dekoracije na karoseriji in tako naprej. Vsi trije bencinski motorji imajo 1,2 litra gibne prostornine, a zelo različne zmogljivosti in ambicije. Osnovni razvije 43 kW (60 KM), drugi s pomočjo šestnajstih ventilov 56 kW (75 KM) in najmočnejši s podporo turbinskega polnilnika 74 kW (100 KM). Kot alternativo je mogoče izbrati varčen in zmogljiv 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik (47 kW/65 KM). Ob vsem tem pa še štiri osnovne nivoje opreme in pestro izbiro dodatkov, med katerimi je tudi iz armaturne plošče štrleči merilnik vrtljajev. Osnovne izvedbe do jeseni za slovenske kupce ne bo, za 7390 evrov, pa bo avtomobil osiromašen za volanski servoojačevalnik in ročno klimatsko napravo. Kdor bo hotel več, bo moral seči globlje v žep, vse do 11.580 evrov, kolikor stane najdražji twingo z 1,2-litrskim turbinsko podprtim motorjem in najbogatejšo opremo. Kako se bo Twingu godilo med tekmeci, je za zdaj težko napovedovati, morda pa mu bo vsaj malo pomagalo dejstvo, da je najbolj slovenski avtomobil doslej.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / sreda, 31. oktober 2007 / 07:00

Gorenjci ne tvegajo

V Hypo Alpe-Adria-Bank ugotavljajo, da Gorenjci niso pripravljeni veliko tvegati in da radi varčujejo v banki.

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / torek, 11. avgust 2009 / 07:00

Na Pomurskem sejmu tudi ocenjevanje medu

Gornja Radgona - Na Pomurskem sejmu v Gornji Radgoni so v okviru priprav na kmetijsko živilski sejem po večletnem premoru spet pripravili ocenjevanje medu. Ocenjevanje se je zače...

Zanimivosti / torek, 11. avgust 2009 / 07:00

Plezalna stena sredi mesta

Kamnik - Člani Alpinističnega odseka Kamnik so v nedeljo na trgu ob kavarni Veronika postavili plezalno steno za športno plezanje, namenjeno najmlajšim. »Steno smo postavili ob l...

Gospodarstvo / torek, 11. avgust 2009 / 07:00

Oslabitve močno oklestile dobiček

UniCredit Banka Slovenije je v letošnjem prvem polletju dosegla 2,5 milijona evrov čistega dobička, lani v enakem obdobju 8,7 milijona.

Kronika / torek, 11. avgust 2009 / 07:00

Vozniki so pihali osem ur

Pri Sebenjah se je huje ponesrečil motorist, ki je nameraval ubežati policijski patrulji, ki je sodelovala v akciji Promil.

Slovenija / torek, 11. avgust 2009 / 07:00

Opozorili na promet v Alpah

Organizacija Cipra Slovenija je tudi letos pripravila akcijo Ogenj v Alpah, pri čemer so letos izpostavili problem prometa.