Malček z velikim apetitom
Novi Renault Twingo ima za popotnico uspeh svojega predhodnika.
Iz dežele cvička bo čez nekaj dni tudi na slovenske ceste zapeljal novi Twingo, Renaultov malček, ki ga za vse evropske že dobra dva meseca izdelujejo v novomeškem Revozu. Novinec nosi s seboj uspešno dediščino svojega predhodnika, ki je bil na trgu celih štirinajst let in je v tem času osvojil srca skoraj poltretjega milijona kupcev. Razlika med njima je času in modi primerna: novi Twingo nima več tako nagajivih žarometov, zato pa je njegov nos bolj prilagojen Renaultovi hišni podobi, je občutno večji, a s 3,60 metra dolžine še vedno majhen avtomobil. Potniška kabina skuša ustreči različnim željam, zato je sprednja in zadnja sedeža ali klop še vedno mogoče spremeniti v zasilno ležišče, v stilu sodobnih multimedijskih manir ima v predalu priključke za MP3 predvajalnik, igrivost pa ponazarja z dodatki, kot so gumijasto ščetkasta podlaga, baterijska svetilka, pepelnik z ogledalcem, dekoracije na karoseriji in tako naprej. Vsi trije bencinski motorji imajo 1,2 litra gibne prostornine, a zelo različne zmogljivosti in ambicije. Osnovni razvije 43 kW (60 KM), drugi s pomočjo šestnajstih ventilov 56 kW (75 KM) in najmočnejši s podporo turbinskega polnilnika 74 kW (100 KM). Kot alternativo je mogoče izbrati varčen in zmogljiv 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik (47 kW/65 KM). Ob vsem tem pa še štiri osnovne nivoje opreme in pestro izbiro dodatkov, med katerimi je tudi iz armaturne plošče štrleči merilnik vrtljajev. Osnovne izvedbe do jeseni za slovenske kupce ne bo, za 7390 evrov, pa bo avtomobil osiromašen za volanski servoojačevalnik in ročno klimatsko napravo. Kdor bo hotel več, bo moral seči globlje v žep, vse do 11.580 evrov, kolikor stane najdražji twingo z 1,2-litrskim turbinsko podprtim motorjem in najbogatejšo opremo. Kako se bo Twingu godilo med tekmeci, je za zdaj težko napovedovati, morda pa mu bo vsaj malo pomagalo dejstvo, da je najbolj slovenski avtomobil doslej.