Umirjene bakhanalije
Stara Grčija je Dioniza poznala kot boga vina. Bil je tudi zavetnik tragedije in komedije. Kasneje so ga Rimljani preimenovali v Bakha. Med obredi v njegovo čast je prihajalo do neredov, razvrata, zato so bakhanalije celo prepovedali. V današnjih časih se vračajo k umirjenemu Dionizu.
V Kranju so ustanovili Društvo ljubiteljev zabave Dioniz. Njihova naloga je razširjanje zabav med mladimi, vendar na precej bolj miren način in s pestro obarvanim programom. V času Tedna mladih so se odločili, da na Maistrovem trgu organizirajo Cocktail party. Posebej za ta dogodek so v Kranj pripeljali Maxi shaker, Guinnessovega rekorderja. Njegova prostornina je okoli 450 litrov, v višino pa meri več kot tri metre. V njem so tokrat zmešali jagodni koktejl, ki so ga poimenovali Red Kogast, čast prvega vrtljaja oziroma 'šejka' pa je pripadla predstavniku Kogasta, kjer so shaker tudi skonstruirali, Marku Vovku.
Dionizovci so v sodelovanju s klubom Stop z Bleda poskrbeli tudi za bogat program. Bučen aplavz je požel nastop mladega pevca Davida Dekića, za glasbeno ozadje sta skrbela DJ-a, atraktivno je mešal koktejle Aleš Petek, član Letečih flaš, vendar tudi plesna skupina in bruhalci ognja niso bili slaba izbira.
Modna agencija Bronz pa je ob uradnem odprtju novih prostorov v BTC-jevem 'diamantu' pripravila tiskovno konferenco in prijetno druženje z lastnikom agencije ter njihovimi ženskimi in moškimi 'top' modeli – kar jih je bilo pač prisotnih v Sloveniji. Predstavili so nam delovanje agencije, nove večnamenske prostore, sodelovanje na mondenih dogodkih kot Formula 1 v Barceloni in Monte Carlu. Obstajajo že pet let in kot je povedala Brigita Novak, vodja oddelka Bronzelegance, ki se ukvarja z organizacijo dogodkov, se je sedež podjetja doslej selil že vsaj petkrat. Direktor Bronza Joseph Rain pa je smeje se dodal, da je bil njihov zadnji naslov Dunajska, vendar se je takoj izkazalo, da je prostor premajhen glede na potrebe agencije. Razložil nam je še, da so danes naročniki tisti, ki postavljajo kriterije. Oni povedo, kakšen model želijo. V nekem obdobju je povpraševanje po modelih med tridesetim in štiridesetim letom starosti recimo večje, je pa v Sloveniji absolutno manj dela za moške modele. Mogoče je prednost Bronza pred drugimi agencijami, da vložijo v vas, če se jim zdite zanimivi, vas naučijo 'modne obrti'. Ko vas prvič pošljejo v tujino, vam plačajo pot in nastanitev, kar jim vrnete iz prejetega honorarja, kasneje pa je to vaša naloga. Torej so v tujini honorarji večji, pri nas pa je sto evrov že dobra cena. Poudaril je še profesionalnost agencije, saj izkušnje kažejo, da velikokrat dekleta verjamejo praznim obljubam, ker jim nekdo s ceste ponudi mamljivo delo fotomodela na Japonskem.