Še brez dogovora o inšpektoratu
Občine Kranj, Naklo, Jezersko, Preddvor, Šenčur in Cerklje se še vedno niso dogovorile o ustanovitvi skupnega inšpektorata. Župani imajo različne poglede na način sofinanciranja.
Cerklje - Prejšnji teden so na delovnem sestanku na Zgornjem Brniku župani Kranja, Naklega, Jezerskega, Preddvora, Šenčurja in Cerkelj znova spregovorili o ustanovitvi skupnega medobčinskega inšpektorata, ki naj bi začel delovati 1. januarja 2008. Njegova ustanovitev je racionalna tako z ekonomskega kot tudi strokovnega in organizacijskega vidika, saj storitve inšpektorjev potrebujejo vse občine, soglašajo župani, ki pa so neenotni v mnenjih o načinu sofinanciranja.
Prav denarne zadeve so bile v dosedanjih pogovorih največji kamen spotike med kranjsko in drugimi občinami. »Dosedanji predlogi Mestne občine Kranj o razrezu stroškov so bili za druge občine nesprejemljivi, saj menimo, da so predlagani sofinancerski deleži, glede na naše potrebe po inšpektorju in redarju, previsoki,« je pojasnil cerkljanski župan Franc Čebulj, ki vodi koordinacijo med občino Kranj in drugimi občinami. Na zadnjem sestanku so se zato dogovorili, da manjše občine še enkrat preverijo svoje potrebe po delu inšpektorja in redarja, na podlagi zbranih podatkov pa bo občina Kranj do konca meseca pripravila nov predlog načina sofinanciranja in terminskega plana ustanovitve skupnega organa.
»Če s kranjsko občino ne bomo dosegli soglasja o načinu sofinanciranja skupnega inšpektorata, bomo druge občine ustanovile svoj skupni organ, pri tem pa se bomo skušali povezati s tistimi gorenjskimi občinami, ki prav tako še nimajo svojih inšpekcijskih služb,« je napovedal Čebulj. Če pa se bodo občine vendarle dogovorile o sofinancerskih deležih, bodo morale takoj rešiti še kadrovske težave. Na zadnji javni razpis za redarja v Kranju se je namreč prijavil le en kandidat. Trenutno imajo v Kranju samo dva inšpektorja, od katerih je eden tudi vodja notranje organizacijske enote. Za ustanovitev skupnega organa bo zato treba zaposliti nove delavce.