Zgodovinska priložnost
Alfa Romeo se z novim Spiderjem ozira v svojo slavno zgodovino.
Pri italijanski avtomobilski znamki Alfa Romeo so z velikimi črkami pisali zgodovino svojih odrtih dvosedežnikov, med katerimi sta nedvomno najbolj znani legendarni giulietta in duetto. Duh njune slave povzema tudi novi spider, ki ima v žepu med drugim tudi naslov evropske kabrioleta leta 2006. Za zunanjost je skupaj z Alfinim stilističnim centrom poskrbel Pininfarina, sicer pa gre za klasični odprti dvosed s platneno streho. V skladu z modo je platno trislojno, za odpiranje in zapiranje pa skrbi elektrificirani mehanizem. Notranjost je v celoti povzeta po kupejevskem modelu brera, sicer pa je spider na voljo s tremi različnimi motorji. Najšibkejši je 2,2-litrski bencinski štirivaljnik, s 136 kW (185 KM) ter ročnim šeststopenjskim ali robotiziranim menjalnikom. Drugi motor, 2,4-litrski petvaljni turbodizel s 147 kW (200 KM). naj bi bil vsaj na slovenskem trgu najbolj iskan pogonski stroj, njegova moč se na pogonski kolesi prenaša preko šeststopenjskega ročnega menjalnika. Za smetano na torti bo poskrbel 3,2-litrski bencinski šestvaljnik, ki s svojimi 191 kW (260 KM) žene vsa štiri kolesa. Najcenejši spider z 2,2-litrskim bencinskim motorjem je naprodaj za 35.242 evrov.