Eleganca vedno in povsod

Test: Audi A6 Allroad Quattro 3.0 TDI

Čeprav so pri nemškem Audiju že s prvo generacijo modela allroad quattro v šestih letih poželi velik uspeh, o njegovem nasledniku dolgo ni bilo slišati nič konkretnega. Zato je bil lanski prihod novinca za marsikoga presenečenje, za tovarno pa kovanje vročega železa, ki se očitno še lep čas ne bo ohladilo. Allroad je namreč kljub dejstvu, da imajo pri Audiju mnogo bolj terensko naravnani Q7, ostal eden najbolj čislanih avtomobilov s štirimi krogi. Tudi tokrat je izpeljan iz kombijevskega modela A6 avant, dinamično zunanjo podobo spredaj krasi maska hladilnika z navpičnimi režami, na bokih učvrščena pragova in zadaj aluminijasta zaščita na dnu odbijača. Ob vsem tem allroad ni noben terenski robustnež, ampak v urbanem okolju uglajen avtomobil, ki rad pokaže vse svoje prestižne atribute. In zato vanj ne sodijo blatni škornji in vreča krompirja, pač pa bolj oprema za igranje golfa. Notranjost je urejena, kot se za germansko vzgojen avtomobil tudi spodobi, celotna armaturna plošča je preslikava iz audija A6, kar pomeni redoljubnost pri merilnikih, stikalih in drugih voznikovih »orodjih«, kakovostno plastiko in druge materiale, okrasne elemente iz aluminija in tako naprej. K poglavju o splošni urejenosti sodi tudi osrednji komunikacijski sistem z vrtljivim gumbom na dnu sredinske konzole in s štirimi »satelitskimi« gumbi. Čeprav je treba za privajanje za komuniciranje s posameznimi sistemi od nastavitve podvozja do radijskega sprejemnika porabiti nekaj več minut, je elektronika logična in v primerjavi z nekaterimi tekmeci še najbolj človeško prijazna. Ker je allroad po karoserijski zasnovi kombi, je v njegovem zadku prostoren 565-litrski prtljažnik, ki se s podiranjem klopi poveča na 1660 litrov, ob tem pa je za lažjo razporeditev mogoče dokupiti tudi pritrdilno garnituro in odprtino v zadnjem sedežu z vrečo za smuči.

Šestvaljni 3,0-litrski turbodizelski motor je temu avtomobilu odlično pisan na kožo. Moč in navor, ki ju razvije ob pritajenem godrnjanju, sta več kot zadostna za urno premikanje. Energičen stroj in filigransko natančno preračunan šeststopenjski samodejni menjalnik z možnostjo ročnega pretikanja tvorita dobro uglašeno kombinacijo, ki se izkaže tudi, ko se vozniku zahoče dinamične vožnje. Ob naglem pritisku stopalke za plin stroj zverinsko zarenči, a to za ušesa adrenalinsko naravnanih voznikov ni moteče, ampak prijetno in allroad se požene v dir. Stalni štirikolesni pogon quattro in zračno vzmetenje s štirimi različnimi nastavitvami sta samoumevni stalnici, in ta avtomobil se enako suvereno počuti na asfaltu in slabih makadamskih poteh. Spopad s srednje zahtevnimi brezpotji ni posebna težava, treba je le paziti, da dno ne nasede na prelomnici, čeprav je lahko v najvišjem položaju karoserija od tal oddaljena 18,5 centimetra. Allroad ima torej pravo ime: suvereno obvladuje različne vozne podlage, na asfaltu ohranja videz prestižnega avtomobila, na slabših voznih podlagah se prelevi v zmogljivega plezalca. Očitno prava kombinacija za uspeh.

Tehnični podatki

Mere: d. 4,934, š. 1862, v. 1519 m, medosje 2,833 m

Prostornina prtljažnika: 565/1660 l

Teža (prazno v./ dovoljena): 1940/- kg

Vrsta motorja: šestvaljni, turbodizelski

Gibna prostornina: 2967 ccm

Največja moč pri v/min: 171 kW/233 KM pri 4000

Največji navor pri v/min: 450 pri 1400

Najvišja hitrost: 231 km/h

Pospešek 0-100 km/h: 7,5 s

Poraba goriva po EU norm.: 7,0/ 11,8/ 9,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 53.626 EUR (12.850.934 SIT)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

 

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / nedelja, 20. december 2009 / 07:00

Amerikan`c med slovenskimi risi

Gašper Kopitar je mlajši sin nekoč hokejista in trenerja Matjaža Kopitarja ter brat enega najboljših hokejistov lige NHL in reprezentanta Anžeta Kopitarja, zato ni čudno, da se razvija v odličnega hok...

Objavljeno na isti dan


Kultura / torek, 6. oktober 2020 / 19:54

Razstava umetniške keramike

Šenčur – V Muzeju Občine Šenčur je do 8. novembra na ogled razstava umetniških del, nastalih na 15. Mednarodnem simpoziju umetniške keramike V-oglje 2020. Razstavljajo udeleženci simpozija Ana Hanz...

Gorenjska / torek, 6. oktober 2020 / 17:33

V naslednjih dneh zaostritve ukrepov

Predsednik vlade Janez Janša je na popoldanski novinarski konferenci predstavil načrt ukrepov ob drugem valu epidemije covida-19. Kot pravi, si želi, da v tem trenutku s kar najmilejšimi ukrepi doseže...

Kultura / torek, 6. oktober 2020 / 17:02

Utrinki nežne ženske poezije

Kamničanka Nina Osredkar je izdala svojo tretjo pesniško zbirko, ki nosi naslov Utrinki.

Nasveti / torek, 6. oktober 2020 / 17:00

Naš pes

Naša psica Lina je stara dvanajst let. Dvanajst pasjih let pomeni 84 človeških, torej Lina je sedaj starostnica.

Razvedrilo / torek, 6. oktober 2020 / 16:59

Koronavirus jih ni ustavil

Ko smo zadnjič obiskali Podvinsko tržnico, je bila prva sobota v letošnjem januarju. Takrat je večina tako obiskovalcev kot stojničarjev klepetala o tem, kje so preživeli vstop v novo leto. Nihče niti...