Lajšanje poletnih tegob
Klimatska naprava v avtomobilu postaja vse bolj nepogrešljiv del opreme, pomembno je pravilno vzdrževanje.
Število novih avtomobilov, opremljenih s klimatsko napravo je v zadnjih letih precej naraslo in tisti kupci, ki tega dodatka ne bi želeli imeti, so v že precej skromni manjšini. K pogostejšemu odločanju za klimatske naprave so seveda precej pripomogla vroča poletja, čeprav je tovrstno prezračevanje potniške kabine mogoče tudi v času, ko temperature še niso tako visoke. Ohlajevanje zraka v avtomobilu nam lahko krepko olajša potovanje v pasje vročih dneh, seveda če se ravnamo po priporočilih za uporabo klimatske naprave. Če je med zunanjo vročino in zrakom v potniški kabini prevelika, tvegamo, da bomo v avtomobilu staknili prehlad, zato naj bo razlika le od tri do štiri stopinje Celzija, razliko pred ciljem potovanja postopno zmanjšujemo, da se ne bi zaradi menjave vročega in ohlajenega zraka prehladili.
Ker nas poleti skoraj praviloma čakajo prometni zastoji, v dolgih kolonah v poletni vročini »trpi« tudi naš avtomobil. Kadar stojimo v koloni, se avtomobilski motor greje bolj, kot je treba, saj skozi reže za hlajenje ne pride dovolj svežega zraka. Zato v zastoju ne zapeljimo neposredno do pred seboj stoječega avtomobila, ampak pustimo nekaj metrov praznega prostora, saj sicer do hladilnega sistema prihaja še učinek toplote izpušnih plinov. Klimatska naprava na segrevanje avtomobilskega motorja sicer nima neposrednega vpliva, saj sta avtomobilski hladilni sistem in klimatizacija ločena sistema. Nekaj več pozornosti pa je v teh primerih treba posvetiti starejšim avtomobilom, kjer je več možnosti, da se bo motor segrel nad primerno temperaturo. Zato ni odveč pogost nadzor nad merilnikom temperature hladilne tekočine. Če bi se kljub vsemu zgodilo, da bi motor »zakuhal«, je najbolje takoj zapeljati ven iz kolone, motor ugasniti, odpreti motorni pokrov in počakati deset ali dvajset minut, da se temperatura hladilne tekočine spet zniža. Če se pregrevanje ponavlja, pa ne preostane drugega kot klic na pomoč ali počasna vožnja do najbližje mehanične delavnice.