Dodajanje prostornosti

Test: Mazda5 CD 110 TX

Avtomobilov v kategoriji srednje velikih enoprostorcev je že toliko, da si je med njimi že težko najti tistega, ki bo najbolje ustrezal željam in potrebam in ki se bo najbolje izkazal s prostornostjo in uporabnostjo. Mazda5 ima v primerjavi z neposrednimi tekmeci vsaj dve opazni posebnosti: prva so drsna bočna vrata, ki nedvomno olajšujejo vstop v zadnji del kabine, druga pa je največja skupna dolžina. To, da je mogoče v potniško kabino z doplačilom dveh dodatnih sedežev spraviti sedem potnikov, so že prej ugotovili drugi, razlika je le v tem, da je v Mazdini petici sedežna matematika bolj enostavna in domiselna. Veliko domišljije je tudi pri podrobnostih: sedalni del srednjega sedeža je skrit v enem, odlagalna mizica z mrežasto košaro pa v drugem stranskem sedežu. Če se ne bo vozilo sedem potnikov, se zadnja dva sedeža pogrezneta v dno, skladno s tem pa se spreminja tudi prostornina prtljažnika. Resnici na ljubo se zdi, da bi bilo vseeno bolje, če bi bila mazda5 namenjena samo peterici, kajti potnikom bi bilo na voljo več vzdolžnih centimetrov.

S šibkejšim od obeh 2,0-litrskih turbodizelskih motorjev je Mazdina petica še vedno dovolj suveren avtomobil, še zlasti takrat, ko se uporablja v skladu s svojo prvobitno namembnostjo, torej za družinske vožnje. S 110 konjskimi močmi v nosu sicer ni mogoče pričakovati športnega vzdušja, vendar stroj suvereno opravlja svoje delo, čeprav hoče biti proti vrhu optimalnega območja vrtljajev, nekoliko preglasen. Tudi poraba plinskega olja je v mejah pričakovanj in voznik, ki zna dovolj dobro izkoriščati dolg menjalnik, z avtomobilom ne bo imel prav nobenih težav. Morda se bo komu vožnja z mazdo5 zdela preveč kombijevska in premalo limuzinska; ampak ta občutek se pojavlja skoraj vedno, ko gre za iskanje najbolj ugodnih prostorskih rešitev.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1998 ccm

Največja moč pri v/min: 81 kW/110 KM

Najvišja hitrost: 179 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,3/ 5,7/ 6,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 22.958 EUR (5.501.584 SIT)

Uvoznik: MMS, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / sobota, 25. november 2017 / 19:49

Ko sneg ni več dovolj

Marsikdo se še spominja zlatih časov slovenskega smučanja, ko smo pred TV-ekrani stiskali pesti za naše smučarske ase, vsak prosti vikend ali sončno popoldne pa izkoristili za smučanje. Ml...

Objavljeno na isti dan


Naklo / torek, 13. marec 2007 / 06:00

Cegelnico bodo uredili

Naklo – V naselju Cegelnica so lani obnavljali vodovod in napeljevali plinovod. Po končani obnovi so položili grobi asfalt le na najbolj prometnih ulicah, druga dela pa bodo nadal...

Bohinj / torek, 13. marec 2007 / 06:00

Letos še trije novi parkomati

Bohinj - Lani je bilo na bohinjskih parkiriščih v okolici jezera postavljenih sedem parkirnih avtomatov, za katere je občina, ki je leta 2004 izvajanje režima parkiranja...

Tržič / torek, 13. marec 2007 / 06:00

Elektrika na Kriški gori

Planinsko društvo Križe je napeljalo električni kabel v kočo na Kriški gori lani, slovesno odprtje pa bo 17. junija letos.

Tržič / torek, 13. marec 2007 / 06:00

Center še neznanka

Tržič - Na marčni seji je tržiški župan Borut Sajovic seznanil občinski svet z uresničevanjem sklepov o ravnanju z odpadki na Gorenjskem. Dal je pobudo za sklic k...

Kranj / torek, 13. marec 2007 / 06:00

O cenah vrtcev nič novega

Kranj - Na seji Sveta Mestne občine Kranj v začetku marca so svetniki sprejeli osnutek statuta Mestne občine Kranj (MOK), osnutek poslovnika Sveta MOK, osnutek Odloka o...