Znana trasa ceste Jeprca-Stanežiče
Za najustreznejši potek navezovalne ceste bodo izdelali predlog državnega lokacijskega načrta.
Ljubljana – Na seji Vlade RS je bila pretekli četrtek tudi točka o navezovalni cesti Jeprca–Stanežiče (Brod). Sprejeli so predlog najustreznejše variantne rešitve, ki poteka od priključka Jeprca do Medvod po trasi obstoječe regionalne ceste, namesto obstoječega krožišča Na Klancu bodo teren poglobili in izvedli pokriti vkop. S tem bo dosežen položnejši spust s klanca na most čez Savo in neposredna navezava Gorenjske ceste in s tem središča Medvod na štiripasovnico. Po prečkanju območja Donita bo z mostom preusmerjena na levi breg Save. Na južnem koncu Medvod bo preko mostu pri križišču Preska cesta preusmerjena nazaj na desni breg Save in se bo nadaljevala po območju obstoječe ceste. V Mednem bodo porušili vzhodni rob naselja, torej objekte med obstoječo cesto in železnico. Natančno število objektov, ki jih bo potrebno rušiti, bo možno definirati šele, ko bodo za predlagano varianto izdelane strokovne podlage in predlog državnega lokacijskega načrta (DLN). Obstoječo cesto v Mednem bodo deloma ohranili in nadomestili ter namenili lokalnemu prometu. Med Mednim in Stanežičami poteka navezovalna cesta po območju obstoječe ceste. V Stanežičah se navezovalna cesta izteče v Celovško cesto. Preko priključka s krožnim križiščem se bo proti vzhodu odcepila štiripasovna cesta Stanežiče–Brod. Tacensko cesto prečka v podvozu. Navezava na Tacensko cesto bo s križiščem na štiripasovnici, posredno dovozno cesto zahodno od Vižmarij ter križiščem na Tacenski. Navezovalna cesta v nadvozu prečka avtocesto Kranj–Ljubljana, na tem mestu bodo izvedli nov priključek na avtocesto. Zaključek navezovalne ceste bodo uredili z iztekom v obvozno Nemško cesto.
Spremembi Na Klancu in v Mednem
Predlog najustreznejše variantne rešitve, dopolnjene na podlagi pripomb in predlogov z javne razgrnitve, prinaša dodatne izboljšave. Znižanje nivoja »Na klancu« v Medvodah in izvedba pokritega vkopa pomeni izboljšanje navezave Medvod na štiripasovnico, dodatno razbremenitev središča naselja motornega prometa, ter manj škodljivih vplivov na človekovo bivalno okolje. Pokriti vkop omogoča tudi večjo enotnost poselitvenega območja severnega dela Medvod. Druga bistvena sprememba pa je premik navezovalne ceste v Mednem proti železnici, kar pomeni pridobitev javnega prostora, ki zaključuje naselje in izboljšuje lokalne povezave naselja.
Kako sedaj naprej?
»Za predlagano variantno rešitev bodo izdelane vse potrebne strokovne podlage in predlog državnega lokacijskega načrta. Sodelovanje lokalne skupnosti in posameznikov bo opravljeno v času 30-dnevne javne razgrnitve predloga DLN, ko bodo organizirane tudi javne obravnave, in v tem času bodo lahko vsi zainteresirani podali pripombe in predloge, ki jih bomo proučili, izdelali bomo stališča do pripomb in na podlagi teh stališč bomo dopolnili predlog DLN, h kateremu bomo potem pridobili še mnenja. Uredbo o DLN bo sprejela Vlada RS. Terminski plan nadaljevanja in zaključka postopka priprave DLN bo pripravljen v naslednjih tednih, cilj pa je čimprejšnji sprejem uredbe o DLN,« so sporočili iz službe za stike z javnostmi Ministrstva za okolje in prostor.