S šestega na tretje mesto
Zavarovalnica Slovenica Življenje se je lani po zbrani bruto premiji življenjskih zavarovanj povzpela s šestega na tretje mesto, v dveh letih pa načrtuje "preskok" na drugo mesto.
Ljubljana – Kot je povedal Matija Šenk, ki je po odstopu Sama Burje (spet) prevzel vodenje uprave, je zavarovalnica lani poslovala zelo uspešno, saj je zbrala 9,2 milijarde tolarjev kosmate premije ali kar 84 odstotkov več kot leto prej, ob tem pa je izplačala 1,15 milijarde tolarjev škod oz. za 7 odstotkov več kot predlani. Med slovenskimi zavarovalnicami se je po bruto zbrani premiji povzpela s šestega na tretje mesto, pri naložbenih življenjskih zavarovanjih pa je že na drugem mestu. Ustvarila je 323,7 milijona tolarjev dobička, to je skoraj polovico več, kot ga je načrtovala, a za slabo desetino manj kot leto prej. Kot ena prvih slovenskih zavarovalnic se je z življenjskimi zavarovanji uveljavila tudi na tujih trgih. Njena življenjska zavarovalnica v Romuniji, ki je začela poslovati junija lani, je do konca leta sklenila 2.753 zavarovanj in zbrala 577 tisoč evrov premije, oktobra je zaživela Slovenica Life na Slovaškem, ob koncu leta pa je licenco za opravljanje poslov dobila tudi KD Life Bolgarija.
Slovenica Življenje po besedah članice uprave Mateje Keržič ohranja tudi vodilno vlogo pri razvoju življenjskih zavarovanj, novost v njeni ponudbi je Fondpolica z naložbenim paketom, ta teden pa je začela tržiti tudi Fondpolico Azija garant plus, ki so jo razvili v sodelovanju z eno največjih evropskih bank, Deutsche Bank AG. Fondpolica z naložbenim paketom omogoča izbor med tremi naložbenimi paketi – konzervativnim, uravnoteženim in dinamičnim, v vsakem je pet ali šest investicijskih skladov, s katerimi upravljajo družbe iz Skupine KD Group. Fondpolica Azija garant plus je življenjsko zavarovanje z vlaganji v kombinacijo delniških hedge in vzajemnih skladov z zajamčenim izplačilom ob doživetju.
Ker so v Sloveniji pri življenjskih zavarovanjih še velike rezerve, načrtujejo za letos 30-odstotni porast zbrane premije, povečanje tržnega deleža na 9,4 odstotka (lani ob tričetrtletju so dosegli 7,58-odstotnega), obogatitev ponudbe in širitev poslovanja v tujino, kjer se pripravljajo na vstop na ukrajinski trg ter analizirajo srbski in češki trg. V dveh letih načrtujejo pri življenjskih zavarovanjih drugo mesto med slovenskimi zavarovalnicami, na ciljnih tujih trgih pa naj bi prej kot v desetih letih dosegli 10-odstotni tržni delež.