Prostorska prevlada
Dacia z novim Loganom MCV stavi na prostornost, uporabnost in cenovno primernost.
Natanko dve leti po predstavitvi avtomobilske znamke Dacia, ki je del francoskega Renaulta in modela limuzinskega logan, prihaja na slovenski trg drugi družinski član romunske avtomobilske tovarne. Gre za logan MCV, ki tako po obliki kot po namembnosti niha med družinsko uporabnim kombijem, lahkim »polovičarskim« dostavnikom in delno tudi srednje velikim enoprostorcem. Sprednji del je seveda do potankosti podoben kot pri limuzinski različici, nato pa se začnejo opazne spremembe, saj je logan MCV občutno daljši in višji, ima pa tudi daljšo medosno razdaljo. Vrata na kombijevsko robatem zadku so krilna in deljena na eno in dve tretjini, skrivajo pa velik prtljažni prostor, ki se glede na število in postavitev sedežev povečuje od 198 do 2350 litrov. Logan MCV ima namreč lahko običajnih pet ali za doplačilo sedem sedežev in tudi s tem dokazuje svojo široko uporabno naravnanost.
Motorna paleta je skoraj enak kot v limuzinski različici, začenja jo 1,4-litrski bencinski štirivaljnik (55 kW/75 KM), sledi 1,6-litrski (64 kW/90 KM), 1,6-litrski s 16 ventili (77 kW/105 KM) in nato še 1,5-litrski turbodizel (50 kW/70 KM). Pri vseh za prenos moči skrbijo ročni petstopenjski menjalniki. Opremljenost je razdeljena v tri nivoje, od začetnega precej špartanskega do že kar luksuznega, v katerem je veliko dodatkov za varnost in udobje, ne glede na to pa je treba povsod doplačati (ročno) klimatsko napravo. Cene za novo romunsko pridobitev v Renaultovi hiši se gibljejo od racionalnih 7.990 do še vedno sprejemljivih 11.990 evrov.