Na Španovem vrhu smučajo
Konec januarja so vendarle lahko pognali žičniške naprave.
Potem ko je že skoraj kazalo, da z letošnjo smučarsko sezono na večini gorenjskih smučišč ne bo nič, je konec januarja le zapadel sneg in upravljavci smučarskih naprav so zavihali rokave. Tudi na Španovem vrhu je nasulo dovolj snega, da so v soboto, 27. januarja, prvič v letošnji zimski sezoni pognali naprave. Obisk je bil dober, kar dokazuje tudi gneča pred enosedežnico (na fotografiji), podobno dobrega obiska pa se v Zavodu za šport Jesenice nadejajo tudi v času zimskih počitnic, ki bodo na Gorenjskem letos trajale od 19. do 25. februarja.
Sicer pa so na Španovem vrhu zaradi poznega začetka smučanja letos izgubili več kot polovico sezone, je povedal direktor Zavoda za šport Jesenice Zoran Kramar. Tako dobre sezone, kakršna je bila lani, ko so naprave pognali 20. decembra in našteli kar 83 smučarskih dni, letos zagotovo ne bo. Kot izhaja iz letnega poročila, so lani prodali dobrih deset tisoč smučarskih vozovnic in zabeležili 14,5 milijona tolarjev prihodkov od prodaje. Kot je ob tem poudaril Zoran Kramar, je bila lanska zimska sezona sicer dolga, a zaradi obilice snega in sneženja v času novoletnih praznikov in zimskih šolskih počitnic niso našteli toliko smučarjev, kot so načrtovali. Med problemi je izpostavil tudi pomanjkanje parkirnih mest, čakalne vrste pred enosedežnico (če je na smučišču 250 smučarjev, je treba čakati do petnajst minut) in dokaj dolgo vožnjo od spodnje do zgornje postaje, ki traja trinajst minut, kar je v oblačnem in mrzlem vremenu moteče za smučarje. Po Kramarjevih besedah bi bilo za skrajšanje čakalnih vrst treba postaviti dve vlečnici, eno na spodnjem delu smučišča, eno pa na zgornjem delu. Urediti bi bilo treba tudi gostinsko ponudbo v Črnem vrhu in prenočitvene zmogljivosti za vsaj trideset do petdeset ljudi.
Morda se bodo ti načrti uresničili že kmalu, kajti Občina Jesenice se je prek javnega razpisa odločila poiskati strateškega partnerja za Španov vrh, po neuradnih informacijah pa naj bi bilo kar nekaj zanimanja za nakup, med drugim tudi pri tujih partnerjih.