"Slovenijo čutim" ostaja
Ker domača in tuja javnost predlaganega logotipa Slovenije ni sprejela, je vlada naročila izdelavo novega.
Ljubljana – Novi slogan Slovenije »Slovenijo čutim« in »I feel Slovenia« v angleščini je bil v slovenski in tuji javnosti dobro sprejet, zato naj ostane, je sklenila vlada na sredini seji. Besedna zveza »jo čutim« je spodbudna in nagovarja k pozitivnemu odnosu do dežele in njenih posebnosti, hkrati pa dviguje narodno pripadnost in samozavest. V angleški izvedbi slogana je še posebej pomembna beseda »love« (ljubezen). Ima dvojno sporočilo: Slovenija je dežela in država, ki vabi z ljubeznijo, njen obiskovalec pa po obisku obdrži do nje pozitivni, osebni odnos. Beseda »love« je že v osnovi nekaj pozitivnega, prikupnega, lahkotnega, prešernega, duhovitega. Predlagane grafične podobe oziroma logotipa v obliki lipovega lista pa javnost in tudi stroka večinoma ni sprejela, zato je vlada sklenila, da je treba izbrati novega. To naj bi se zgodilo še letos.