Prvi trojček
Prvi med tremi sorodnimi lahkimi dostavniki je Citroën Jumpy.
Citroën bo v začetku februarja na slovenski trg pripeljal prvega izmed treh novih dostavnih trojčkov, ki so se »rodili« v navezi francoske skupine PSA in italijanskega Fiata. Gre za novega Jumpyja, ki bo nasledil enajst let starega predhodnika in je temu primerno prilagojen modnim tokovom v tem razredu. Na povsem novo zasnovo je postavljena sodobno oblikovana karoserija, ki se deli na tovorne in potniške in nato naprej na dve različni dolžinski in višinski izvedbi. Pri novincu znaša prostornina tovornega prostora od 5 do 7 kubičnih metrov, nosilnost pa 1000 do 1200 kilogramov, medtem ko je pri potniških izvedbah mogoče izbirati med petimi ali šestimi oziroma med osmimi ali devetimi sedeži. Zasnova voznikovega delovnega mesta še bolj spominja na osebne avtomobile, sicer pa v notranjosti ne manjka številnih odlagalnih mest za dokumente in druge drobnarije. Trem turbodizelskim motorjem, manjšemu 1,6-litrskemu s 66 kW (90 KM), ter dvema 2,0-litrskima z 88 kW (120 KM) oziroma 100 kW (136 KM), se pridružuje 2,0-litrski bencinski štirivaljnik s 105 kW (143 KM), ki pa ga pri nas vsaj za zdaj ne bo. Na slovenski trg naj bi letos skupaj prišlo 100 jumpyjev, večino tovornih in le dobra tretjina potniških; cene se pri slednjih začenjajo z 21.482 evri, pri tovornih pa z 19.003 evri.