Stopila pred avtomobil
V nedeljo pozno popoldne je med prečkanjem regionalne ceste med krožiščem Primskovo in Delavskim mostom v Kranju umrla 70-letna Kranjčanka. Na tem delu ceste so v letih 2001 in 2002 umrli štirje pešci.
Kranj – V nedeljo ob 17.25 se je na regionalni cesti v bližini objekta podjetja Rešet med krožiščem na Primskovem in Delavskim mostom zgodila huda prometna nesreča, v kateri je umrla 70-letna Kranjčanka. »Do prometne nesreče je prišlo zaradi neprilagojene hitrosti voznika, glede na značilnosti prometa in vremenske razmere. V času nesreče je bila namreč noč, vozišče pa na tem delu ni osvetljeno,« je policija zapisala v uradnem sporočilu.
Po uradnih informacijah je 33-letni Kranjčan z osebnim avtomobilom pravilno vozil po desnem smernem vozišču regionalne ceste v smeri proti Delavskemu mostu. Zaradi teme in neosvetljenega vozišča je bila vidljivost zelo slaba, na vozilu je imel prižgane zasenčene luči. Tedaj je z njegove leve strani v spremstvu še enega pešca vozišče prečkala 70-letna Kranjčanka. Hodila je od Rešetovega poslopja proti naselju Planina.
Oba pešca sta se sprva zaustavila na sredini vozišča, nato pa je Kranjčanka nadaljevala prečkanje, medtem ko je pešec počakal na sredini vozišča, opisuje policija. Ko jo je sredi svojega voznega pasu opazil 33-letni voznik, svojega vozila ni več mogel pravočasno zaustaviti, zato je peško zadel v desni bok, da jo je vrglo na pokrov motorja in v vetrobransko steklo. Ob zaviranju je peška nazadnje padla na vozišče, kjer je obležala, voznik pa je svoje vozilo zaustavil na sredini desnega smernega vozišča. Kranjčanka se je pri tem tako hudo poškodovala, da je na kraju nesreče umrla.
Prav na delu regionalne ceste med krožiščem pri Mercatorju na Primskovem in Delavskim mostom, kjer se je zgodila tragična nesreča, sprehajalci pogosto prečkajo cesto, po kateri je dovoljeno peljati z 90 kilometri na uro. Ker pa tam ni niti označenega prehoda za pešce, gre seveda za zelo nevaren cestni odsek. Po podatkih Policijske uprave Kranj sta leta 2001 na tem delu ceste umrla dva pešca, leto kasneje prav tako dva, poleg tega pa se je po eden huje in lažje poškodoval. V zadnjih treh letih pa se je v prometnih nesrečah na tem delu ceste poškodovali sedem pešcev – štirje huje in trije lažje.
»Glede na kategorijo ceste in gost promet, ki po njej poteka, bi bilo tam edino smiselno zgraditi podhod za pešce. Nikakršna druga signalizacija ne bi zagotavljala dovolj varnosti za številne občane s Planine, ki se tam vsakodnevno sprehajajo. Gre namreč za zelo ravno in pregledno cesto, na kakršnih so po naših izkušnjah hitrosti vedno visoke,« je dejal policijski inšpektor Boštjan Omerzel.