Učenci o inkluziji
Na OŠ Davorina Jenka je potekal otroški parlament o inkluziji - vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne oblike izobraževanja.
Cerkljanski učenci so konec novembra z vrstniki iz OŠ Orehek, kjer imajo z inkluzijo že bogate izkušnje, spregovorili, kako prisotnost otrok z na primer vedenjskimi ali učnimi motnjami vpliva na druge učence. Medse so povabili tudi dr. Marijo Kavkler in mag. Mileno Košak Babuder s Pedagoške fakultete v Ljubljani. V odkritem pogovoru so ugotovili, da se z otroki, ki imajo posebne potrebe, da živeti v sožitju, zagotovo pa pri tem nastajajo težave. Prav zato je treba takim otrokom pomagati po svojih močeh, če pa pride do konfliktov, je najbolje, da se o njih čim prej odkrito pogovorijo. Inkluzija pa prinaša tudi pozitivne izkušnje, so dejali, saj se, kot je dejala ena od učenk, naučiš primerno reagirati ob prisotnosti otrok s posebnimi potrebami, poleg tega pa začneš bolj ceniti samega sebe. Tej ugotovitvi sta prikimala tudi ravnateljica OŠ Orehek Ivka Sodnik in ravnatelj OŠ Davorina Jenka Bogdan Sušnik.
V začetku decembra so se učenci v Cerkljah in Zalogu v okviru delavnic, ki so jih pripravili ob mednarodnem dnevu invalidov (3. december), seznanili s tem, kaj pomenita gibalna oviranost in slepota. Tako so se med drugim skušali vživeti v svet slepih, preizkusili pa so se tudi v invalidskih športih – odbojki, košarki in rokometu (na sliki). Na šoli je gostovala tudi gledališka skupina Zavoda za gluhe in naglušne iz Ljubljane.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

