Učenci o inkluziji
Na OŠ Davorina Jenka je potekal otroški parlament o inkluziji - vključevanju otrok s posebnimi potrebami v redne oblike izobraževanja.
Cerkljanski učenci so konec novembra z vrstniki iz OŠ Orehek, kjer imajo z inkluzijo že bogate izkušnje, spregovorili, kako prisotnost otrok z na primer vedenjskimi ali učnimi motnjami vpliva na druge učence. Medse so povabili tudi dr. Marijo Kavkler in mag. Mileno Košak Babuder s Pedagoške fakultete v Ljubljani. V odkritem pogovoru so ugotovili, da se z otroki, ki imajo posebne potrebe, da živeti v sožitju, zagotovo pa pri tem nastajajo težave. Prav zato je treba takim otrokom pomagati po svojih močeh, če pa pride do konfliktov, je najbolje, da se o njih čim prej odkrito pogovorijo. Inkluzija pa prinaša tudi pozitivne izkušnje, so dejali, saj se, kot je dejala ena od učenk, naučiš primerno reagirati ob prisotnosti otrok s posebnimi potrebami, poleg tega pa začneš bolj ceniti samega sebe. Tej ugotovitvi sta prikimala tudi ravnateljica OŠ Orehek Ivka Sodnik in ravnatelj OŠ Davorina Jenka Bogdan Sušnik.
V začetku decembra so se učenci v Cerkljah in Zalogu v okviru delavnic, ki so jih pripravili ob mednarodnem dnevu invalidov (3. december), seznanili s tem, kaj pomenita gibalna oviranost in slepota. Tako so se med drugim skušali vživeti v svet slepih, preizkusili pa so se tudi v invalidskih športih – odbojki, košarki in rokometu (na sliki). Na šoli je gostovala tudi gledališka skupina Zavoda za gluhe in naglušne iz Ljubljane.