Ustvarjalni utrip v šoli
Profesorica in mentorica Nives Križnar je povedala: »Kljub strokovni naravnanosti šole in kljub temu, da živimo sredi sive porabniške družbe, je kulturni dejavnosti na naši šoli namenjena še posebna pozornost. Vedno težje je namreč govoriti o svetu, ki ga ne moremo otipati, sistematizirati, o svetu, katerega odsev moremo le slišati in občutiti v svoji notranjosti. Čeprav se naši dijaki med šolanjem srečujejo z ekonomskimi področji, je med njimi še vedno veliko takšnih, ki znajo ceniti lepoto in umetnost in si z zavestjo, da umetnost ni obrt, znajo polepšati marsikateri trenutek življenja.
Mentorji številnih dejavnosti, ki potekajo na naši šoli, se zavedamo, da je razvoj individualnosti in ustvarjalnosti ter zadovoljevanje radovednosti pri mladih izredno pomemben za razvoj celovite osebnosti. Pri tem imajo veliko vlogo tudi aktivnosti ob pouku, saj dijaki odkrivajo in razvijajo sposobnosti, znanja in veščine, ki so jim po njihovih besedah pri uveljavljanju v življenju v veliko pomoč.
Rada bi poudarila, da so dijaki kljub strokovni naravnanosti ustvarjalni in spretni, lotevajo se raznovrstnih dejavnosti, imajo smisel za estetiko in se z veseljem vključujejo v razne priložnostne in tematske predstave, v katerih dodatno razgrnejo svoje ustvarjalne sposobnosti.«