Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Razvedrilo / sreda, 26. december 2018 / 17:51

Uroš Perić v Sokolskem domu

Škofja Loka – V petek, 28. decembra, bo ob 18. uri v dvorani Sokolskega doma nastopil Uroš Perić ob spremljavi Bluenote Quarteta s pravo praznično poslastico.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / sreda, 16. april 2008 / 07:00

Lepi Tozon

Škofjeločan Jernej Tozon je novi član Čukov. S svojo priljubljenostjo pri ženskah že sedaj nima težav, za nameček pa izhaja iz glasbene družine, tako da mu morda ne bodo mogli takoj podtakniti "klasič...

Zanimivosti / sreda, 16. april 2008 / 07:00

Spomin na ljubitelja gora

Kranj - Pošta Slovenije in Planinska zveza Slovenije sta predstavili priložnostno poštno znamko iz serije Znamenite osebnosti. Z njo spominjata, da se je pred 150 leti rodil bota...

Avtomobilizem / sreda, 16. april 2008 / 07:00

Nedeljsko športno popoldne

Test: Mazda3 MPS

Gorje / sreda, 16. april 2008 / 07:00

Občina Gorje ima svojo spletno stan

Zgornje Gorje - Pred kratkim so tudi v novi občini Gorje dobili svojo spletno stran, ki bo tako domačine kot vse druge obveščala o dogodkih v občini in okolici. Stran, ki je tren...

Avtomobilizem / sreda, 16. april 2008 / 07:00

Gozdarjeva nova oblačila

Novi Subaru Forester se odločneje podaja v boj s športnimi terenci.