Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Cerklje na Gorenjskem / ponedeljek, 27. december 2021 / 14:49

Občina za ureditev parkiranja na Jezercih

Občina Cerklje bi rada zgradila parkirno hišo na planini Jezerca.

Objavljeno na isti dan


Tržič / torek, 18. junij 2024 / 21:19

Visoki jubilej kriških gasilcev

Prostovoljno gasilsko društvo Križe je zaznamovalo stoletnico delovanja. Častitljiv jubilej so počastili s slavnostno parado, ki se je je udeležil tudi minister za obrambo Marjan Šarec.

Kronika / torek, 18. junij 2024 / 21:17

Prevrnil se je s traktorjem

Moravče – V soboto okoli 16.30 se je na območju Moravč smrtno ponesrečil 74-letni voznik traktorja. Po podatkih policije je vozil traktor po travnati poti in zapeljal čez rob na brežino, kjer se je...

Razvedrilo / torek, 18. junij 2024 / 21:16

Dokumentarni film o ljudskem godcu iz Besnice

Letos junija mineva 25 let, odkar je za vedno utihnila harmonika ljudskega godca Franca Fabijana iz Besnice. Več kot šestdeset let je ustvarjal na področju glasbe in folklore ter se udejstvoval v b...

Kultura / torek, 18. junij 2024 / 17:49

Nagrajen Veselkov Jockl

Ansambel Prešernovega gledališča se je z 59. Borštnikovega srečanja vrnil z dvema festivalskima nagradama. Borštnikovo nagrado za igro je prejel Borut Veselko, nagrado nepogrešljivi za življenjsko del...

Kranj / torek, 18. junij 2024 / 17:49

Kranjski bazen že odprt

Kranj – Letno kopališče v Kranju se je uradno odprlo že 10. junija, a do 21. junija med tednom obratuje le od 14. do 22. ure, ker so dopoldnevi rezervirani za treninge vaterpolske reprezentance Hrv...