Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Pisma bralcev / nedelja, 19. november 2017 / 16:56

Odgovor

Odgovor dr. Erika Breclja, ki je bil v Gorenjskem glasu objavljen 3. novembra 2017, zahteva pojasnilo. Dr. Erik Brecelj je opomin dobil na osnovi prošnje zastopnice pacientovih pravic iz Ljubljane...

Objavljeno na isti dan


Kronika / četrtek, 13. junij 2013 / 16:31

Banko preslepil za štiri milijone

Odgovorna oseba propadle tiskarske družbe, domnevno Boštjan Nagode, naj bi za več milijonov evrov preslepil eno od bank na Gorenjskem (menda Gorenjsko banko).

Gorenjska / četrtek, 13. junij 2013 / 16:31

Pripravljeni na pašno sezono

Na Krvavcu so v soboto organizirali že 9. akcijo pobiranja kamenja, ki je potekala pod okriljem RTC Krvavec in pašnih skupnosti Jezerca in Kriška planina. Približno sto udeležencev je pobralo okoli tr...

Nasveti / četrtek, 13. junij 2013 / 16:22

Detelja z vonjem po medu (3)

Zadnje tedne smo se zagnano vrgli v deteljo – najprej v črno, nato v »tarumeno« oz. ranjak, končno pa se lotimo še detelje, ki v posušeni obliki prav prijetno diši po medu. Zaradi omenjene lastnosti s...

Rekreacija / četrtek, 13. junij 2013 / 16:16

Ni šlo samo za tekmovanje

Prvi Triatlon Karavanke je uspel! Vreme, ki je letošnjo pomlad največji sovražnik organizatorjev prireditev na prostem, se je vzdržalo padavin.

Škofja Loka / četrtek, 13. junij 2013 / 16:09

Visok jubilej šolstva v Retečah

V Retečah so pretekli četrtek pripravili sklepno prireditev ob 120-letnici šolstva v tem kraju, ki so jo povezali s 50-letnico OŠ Cvetka Golarja, katere del je tudi šola v Retečah.