Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Nasveti / petek, 22. december 2023 / 15:45

Zimski solsticij

Včeraj je sonce pri nas doseglo svojo najnižjo točko in sedaj se je že obrnilo. Torej najkrajši dan je za nami. Imam res veliko srečo, da lahko sonči vzhod opazujem iz domače kuhinje. Opazujem navi...

Objavljeno na isti dan


Kranj / sreda, 2. november 2022 / 07:00

Hervis: 10. november – odprtje najmodernejše Hervisove trgovine v nakupovalnem središču Supernova Qlandia Kranj

V prenovljeni in eni izmed najmodernejših športnih trgovin ponuja Hervis na dobrih 900 m2 v tem letnem času bogato ponudbo športne opreme, pripomočkov in oblačil za smučanje, turno smuko, tek, pohodni...

Naklo / sreda, 2. november 2022 / 20:28

Denar za ureditev poslovne cone

Nakelski občinski svetniki so se sestali na zadnji seji tega mandata in v prvem branju sprejeli občinski proračun.

Gorenjska / sreda, 2. november 2022 / 20:27

Nove letalske povezave iz Celovca

Celovec – Konec oktobra je začel veljati zimski vozni red na letališču v Celovcu. Poleg klasičnih destinacij na Dunaj in v Köln so z novembrom na voljo tudi leti na londonski Stansted, dvakrat na t...

Kranjska Gora / sreda, 2. november 2022 / 19:37

Proračun naj bi spravili pod streho

Kranjskogorski občinski svetniki so na oktobrski seji sprejeli osnutek občinskega proračuna za prihodnje leto.

Razvedrilo / sreda, 2. november 2022 / 19:31

Okusi Radol'ce vabijo v svojo družbo

Uvod v letošnje novembrske Okuse Radol'ce je bil pester popoldanski program, ki se je začel na Linhartovem trgu, zaključil pa ob dobri hrani.