Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / / 07:00

Za vsebinske projekte zmanjka energije

Drejc Karničar je na lanskih volitvah kandidiral za župana in za občinskega svetnika. Izvoljen je bil za svetnika, njegov motiv za obe kandidaturi pa je želja, da nekaj prispeva k boljšemu življenju n...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / / 07:00

V novem letu stara cena časopisa

Leto 2010 začenjamo s staro ceno časopisa in seveda z vsemi dosedanjimi popusti in ugodnostmi za naročnike. Ponudili vam bomo še več knjig in drugih stvari po ugodnih cenah, da se vam bo še bolj splač...

Slovenija / / 07:00

Nevarna duhovna revščina

Papeževa poslanica za 1. januar, svetovni dan miru, ima naslov Če želiš gojiti mir, varuj stvarstvo.

Gospodarstvo / / 07:00

Leto končali pod dvema odstotkoma inflacije

December je bil lani četrti mesec, ko so se cene življenjskih potrebščin znižale.

Gospodarstvo / / 07:00

Tudi letos predavanja in izlet

Govedorejsko društvo Zgornje Gorenjske je bilo v minulem letu zelo dejavno.

Kronika / / 07:00

Novo leto pričakali v bivakih

Kranjska Gora - Skupino šestih dobro opremljenih gornikov iz Vrhnike in Kopra je 31. decembra okoli 19. ure na poti iz doline Kot proti Kredarici ustavil snežni plaz, ki se je sp...