Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / ponedeljek, 14. september 2009 / 07:00

Priporočene cene sadja in izdelkov iz sadja

Kranj - Člani Sadjarskega društva Gorenjske so v torek določili priporočene cene sadja in izdelkov iz sadja. Za jabolka prve kvalitete priporočajo ceno 89 centov za kilogram, za...

Objavljeno na isti dan


Šenčur / torek, 8. januar 2008 / 07:00

Za šport letos 128 tisoč evrov

Šenčur - Za izvedbo letnega programa športa v občini Šenčur za leto 2008 je v proračunu namenjenih skoraj 128 tisoč evrov oziroma štiri tisoč evrov več kot lani. Od tega bo občin...

Zanimivosti / torek, 8. januar 2008 / 07:00

Obiskali so nas koledniki

Zgornja Besnica - Koledniki so po ljudskem verovanju prinašali srečo in dobro letino. Ko so prišli k hiši, so zapeli nekaj pesmi in voščili srečno novo leto. Tudi letos so otroci...

Žirovnica / torek, 8. januar 2008 / 07:00

Skupna revizijska služba

Žirovnica - Žirovniški občinski svetniki so na zadnji seji v prvi obravnavi sprejeli odlok o ustanovitvi Skupne notranje revizijske službe Jesenice. Nekaj županov Zgornje Gorenjs...

Avtomobilizem / torek, 8. januar 2008 / 07:00

Revoz z rekordom

Konec leta so v Renaultovi novomeški tovarni izdelali 200 tisoč avtomobilov.

Prosti čas / torek, 8. januar 2008 / 07:00

POP TV odgovarja

Boste res do marca ukinili 'As ti tud not padu!?'? Zakaj? »Običajno je, da gre domača produkcija na počitnice dvakrat na leto, se pravi poleti in v začetku leta (januar-februar)...