Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / petek, 23. november 2007 / 07:00

V Špelin in Vesnin spomin

Prek šesto mladih plavalcev iz šestih držav se bo jutri pomerilo na tradicionalnem tekmovanju, ki ga pri kranjskem Triglavu pripravljajo v spomin na prezgodaj preminuli mladi plavalki Špelo Rebolj in...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / četrtek, 6. januar 2011 / 07:00

Tržičani presenečajo doma in na tujem

V Lescah se je zbralo več kot 240 starih avtomobilov.

Zanimivosti / četrtek, 6. januar 2011 / 07:00

Na Bledu silvestrovali otroci

Bled - Na Bledu so se 31. decembra popoldne najmlajši že petič zapored zbrali na otroškem silvestrovanju, ki sta ga pripravili Športna agencija Sporty ter Lista Tonija Mežana in...

Kamnik / četrtek, 6. januar 2011 / 07:00

Evropska sredstva za Povabilo v gozd

Kamnik - Občina Kamnik je kljub hudi konkurenci z dvema projektoma uspela na razpisu programa DynALP Climate. Kamnik je nosilna občina v projektu Povabilo v gozd, pri katerem sod...

Zanimivosti / četrtek, 6. januar 2011 / 07:00

Dobrodelna prireditev na Trsteniku

Trstenik - Krajevna organizacija Rdečega križa na Trsteniku je v ponedeljek, tudi v počastitev krajevnega praznika, priredila zabavno dobrodelno prireditev. Telovadnica osnovne š...

Zanimivosti / četrtek, 6. januar 2011 / 07:00

Jaslice z loškimi znamenitostmi

Miloš Zupanc od Svetega Duha je doma postavil zanimive jaslice, ki jim je dodal domačnost Gorenjske, predvsem pa škofjeloškega konca.