Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / petek, 21. december 2007 / 07:00

Damijan Ambrožič,

lastnik Homanove hiše v Škofji Loki

Objavljeno na isti dan


Avtomobilizem / sreda, 5. januar 2011 / 07:00

Dobra prodaja Renaultovega Masterja

V Renaultovi tovarni blizu Metza v vzhodni Franciji so pred kratkim izdelali že 50 tisoči dostavnik iz družine modela Master. Novi Renault Master so začeli prodajati aprila letos, doslej pa so z...

Mularija / sreda, 5. januar 2011 / 07:00

Otroška peresa

Prišla je zima Prišla je ledenica, lepa lepotica. Nasula je snežinke, lepe potepinke. Otroci vsi veseli na sneg...

Zanimivosti / sreda, 5. januar 2011 / 07:00

Na Beli ljudje občudujejo kamnite jaslice

Srednja Bela - Pohodniki iz Preddvora in okolice, ki se decembra v pričakovanju praznikov z baklami odpravijo na nočni pohod in obiskujejo najbolj zanimive jaslice, so se že drug...

Zanimivosti / sreda, 5. januar 2011 / 07:00

Otroke razveselili z igračami

Kranj - Pri Zavodu za turizem Kranj so v mesecu decembru organizirali zbiranje igrač za otroke iz socialno ogroženih družin. Pri organizaciji so sodelovali s Fakulteto za organiz...

Kronika / sreda, 5. januar 2011 / 07:00

Kriminal

Vlamljal v kleti Medvode - Pred koncem lanskega leta so policisti odvzeli prostost 21-letniku iz Medvod, osumljenemu storitve več kaznivih dejanj veli...