Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Škofja Loka / petek, 30. junij 2017 / 21:53

Poletni potepi po pisani Loki

Škofja Loka – Turizem Škofja Loka to poletje spet vse sobote v mesecu juliju in avgustu organizira brezplačna vodenja po mestnem jedru Škofje Loke in ustvarjalne rokodelske delavnice z domačimi moj...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / sreda, 27. december 2006 / 06:00

Za novo leto avto

Jekleni konjiček po izboru žensk, atomična Špela ima nov avto, estradniki se pojavljajo na koledarjih, Oton Župančič bi bil ponosen, Omar Naber je postal platinast, milijonta potnica pa je letela v Mo...

Prosti čas / sreda, 27. december 2006 / 06:00

Novincev ne bo manjkalo

Spomladi se obeta veliko novih, zanimivih štirikolesnih novosti v vseh razredih. Novomeški Revoz prvič med "pravimi" proizvajalci.

Prosti čas / sreda, 27. december 2006 / 06:00

Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Prosti čas / sreda, 27. december 2006 / 06:00

Prostočasnik: Voščilnice v prazničnem albumu

Pred časom je začela izhajati revija za ustvarjalno preživljanje prostega časa Prostočasnik. Izdaja Zima 2006 prinaša veliko idej, ki popestrijo letni čas in praznične dneve – podrobno s...

Prosti čas / sreda, 27. december 2006 / 06:00

Pehta ozdravila Božička

Božiček gozdnim živalim obljubi darila, če se bodo poboljšale. Vse se na moč trudijo, a na koncu presenečeno ugotovijo, da je dobri mož zbolel. Kaj storiti?