Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / ponedeljek, 4. julij 2022 / 17:29

Prijaznejša možnost prevoza okoli Kamniško-Savinjskih Alp

Brez stresa iz Kamnika na Jezersko, iz Preddvora v Logarsko dolino ali iz Luč na Krvavec.

Objavljeno na isti dan


Šport / petek, 13. junij 2014 / 07:00

Žogobrc v ritmih sambe

V Braziliji se je včeraj začelo 20. Svetovno prvenstvo v nogometu, športni spektakel, ki nikogar ne pusti ravnodušnega in pri katerem ima vsak svojega favorita. Četudi tokrat brez naše ude...

Nasveti / petek, 13. junij 2014 / 07:00

Horoskop

Tedenski horoskop za obdobje od 13. do 19. junija

Gospodarstvo / petek, 13. junij 2014 / 07:00

Čebelarji vabijo na dan odprtih vrat

Kranj – Okrog sedemdeset čebelarskih društev v Sloveniji bo danes ali jutri pripravilo Dan odprtih vrat, na katerem bodo širši javnosti predstavili čebelarsko dejavnost, prikazali postopke pridobiv...

Šport / petek, 13. junij 2014 / 07:00

Balinarji pred zadnjim dejanjem rednega dela

Kranj – Ta konec tedna je na vrsti zadnji krog v 1. in 2. državni balinarski ligi. V 1. državni ligi vzhod bo padla tudi odločitev o tem, kdo bo kvalifikant za super ligo - Mengeš Rakoll ali Čirče...

Šport / petek, 13. junij 2014 / 07:00

Mladi vaterpolisti za pokalno lovoriko

Kranj – V pokritem olimpijskemu bazenu v Kranju bo jutri potekalo pokalno tekmovanje v vaterpolu za starejše dečke. V konkurenci Ljubljane, Kokre, Kamnika, Bonifike in Triglava je favorit za osvoji...