Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / ponedeljek, 23. februar 2009 / 07:00

104-letna Menžarjeva Tončka najstarejša občanka

Stari ljudje so nekaj posebnega. Vedno imajo čas, kar je danes redkost. Antoniji Žbontar - 104-letni gospe, doma iz Kamne Gorice, je uspelo zaustaviti proces staranja, saj ne pozna tipičnih starostnih...

Objavljeno na isti dan


Kamnik / četrtek, 24. februar 2011 / 07:00

Izšla je Tomšičeva knjiga Od stavke do stranke

Kamnik - Društvo Demos na Kamniškem je v sredo, 16. februarja, slabo leto po njegovi smrti in natanko 22 let po ustanovitvi Socialdemokratske stranke Slovenije, pripravilo predst...

Prosti čas / četrtek, 24. februar 2011 / 07:00

Mesto pod mestom

Slikovita zgodovina mesta Celja je navdušila izletnike Gorenjskega glasa, na Primskovem pa so se v četrtek za kratek čas ustavili kurenti, ki že tradicionalno od svečenice naprej prinašajo dobro in od...

Avtomobilizem / četrtek, 24. februar 2011 / 07:00

Zvezda za slasten desert

Mercedes-Benz je novemu CLS vdahnil več dinamike.

Komenda / četrtek, 24. februar 2011 / 07:00

Komendske upokojence bo vodil Janez Čebulj

Komenda - Društvo upokojencev Komenda, daleč največje in najbolj prepoznavno društvo v občini, bo vodil nov predsednik. Dolgoletnega vodjo, lani preminulega Janeza Kimovca je zam...

Zanimivosti / četrtek, 24. februar 2011 / 07:00

Dijakom CIRIUSA dve 1. mesti

Dijaki Centra za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje Kamnik so odmeven uspeh v močni konkurenci srednješolcev dosegli na 6. mednarodnem sejmu učnih podjetij v Celju.