Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / / 07:00

Vedno se nas razveselijo!

Pod okriljem Doma dr. Franceta Berglja deluje 17 socialnih oskrbovalk, ki izvajajo pomoč na domu.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / sobota, 16. avgust 2008 / 07:00

Žur z razlogom z DJ Umekom

V soboto, 30. avgusta, bo Si.mobil v parku Tivoli ponovno gostil brezplačno zabavo z DJ Umekom.

Prosti čas / sobota, 16. avgust 2008 / 07:00

Panč komedijanti

Od 15. do 17. avgusta 2008 na Ljubljanskem gradu poteka prvi samostojni vseslovenski festival stand-up komedije, ki smo ga poimenovali Panč. Razvoj stand-up komedije, kot nekakšne alternativne zv...

GG Plus / sobota, 16. avgust 2008 / 07:00

Avseniki so del slovenske zgodovine

"S Festivalom Avsenik želimo kakovostno predstaviti del Avsenikovega glasbenega ustvarjanja, ki obsega okrog tisoč skladb," sta povedala organizatorja festivala Gregor Avsenik in njegova sodelavka Nat...

Šport / sobota, 16. avgust 2008 / 07:00

Pet desetletij vztrajnega dela (6)

Prva ligaška sezona v gorenjski rokometni ligi V prvem delu mojih prispevkov je bilo omenjeno leto 1958, ko se je Škofja Loka začela rokometno prebujati. Resno ligaško...

Gorje / sobota, 16. avgust 2008 / 07:00

Nov predlog delitvene bilance z Bledom

Zgornje Gorje - Čeprav bo jeseni že dve leti, odkar je občina Gorje samostojna občina in ima tudi svojega župana in občinski svet, pa delitvene bilance s prejšnjo skupno občino B...