Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / sreda, 28. april 2021 / 13:03

V nesreči na gozdni cesti v občini Železniki umrl traktorist

Železniki – Na gozdni cesti v naselju Ravne v občini Železniki se je v torek zvečer prevrnil traktor, pri čemer je voznik umrl. Škofjeloški gasilci in gorski reševalci so nudili pomoč reševalcem, o...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / četrtek, 19. april 2012 / 07:00

Po Kamniku brezplačno s kolesi

Kamniški župan Marjan Šarec je izpolnil obljubo, ki jo je občanom izrekel na lanskem festivalu Kamfest.

Slovenija / četrtek, 19. april 2012 / 07:00

Veliko zanimanja za Razkrita telesa

Na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani so prejšnjo sredo odprli razstavo Razkrita telesa, ki si jo je že v prvih treh dneh ogledalo pet tisoč ljudi.

Zanimivosti / četrtek, 19. april 2012 / 07:00

Razstava ročnih del

Adergas - Člani KUD Pod lipo Adergas so minuli konec tedna v svoji dvorani pripravili razstavo ročnih del, na kateri je sodelovalo trinajst posameznikov in družin. »Podobno razst...

Zanimivosti / četrtek, 19. april 2012 / 07:00

Tržič v cvetju

V soboto je bil Tržič v znamenju cvetja, saj je tam potekala Cvetlična tržnica, ki je ponujala marsikaj za dom in vrt, podelili pa so tudi nagrade lastnikom najlepših hiš v občini.

Zanimivosti / četrtek, 19. april 2012 / 07:00

Avsenikov spomin na prednike

Na novo odprta muzejska zbirka o skoraj 200-letnem bivanju Avsenikove rodbine pri Jožovcu v Begunjah kaže na skrben odnos sedanjih lastnikov domačije do prednikov.