Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Preddvor / torek, 18. september 2007 / 07:00

Gradili bodo kanalizacijo in toplovod

Preddvor - Župan občine Preddvor Miran Zadnikar je včeraj z direktorjema Komunale Kranj Ivanom Hočevarjem in Cestnega podjetja Kranj Branetom Žiberno podpisa...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / torek, 19. december 2006 / 06:00

Vizita v virtualnem studiu

Priljubljeno rubriko Vizita v oddaji 24UR na POP TV lahko gledalci spremljajo že od 15. decembra 1996. Najstarejša stalna rubrika osrednje dnevnoinformativne oddaje podaja zdravstvene...

Prosti čas / torek, 19. december 2006 / 06:00

Rado za otroke

Rado se je v okviru oddaje Naj domači video odločil, da bo do božičnega dne zbiral prispevke dobrih ljudi in z njimi nato obdaril male otroke v Pediatrični kliniki. Z otroki bo posnel...

Prosti čas / torek, 19. december 2006 / 06:00

Zmagovalna Eva

Dobili smo že tretjo zmagovalko Bitke talentov, pevskega tekmovanja, ki poteka pod okriljem oddaje Spet doma. Po Omarju Naberju, ki je slavil v Bitki talentov 2004 in Nini Pušla...

Prosti čas / torek, 19. december 2006 / 06:00

Obala ob veliko fešto

Bar 2 je z 12 milijoni tolarjev osrečil Emila. S tem se je končal še en resničnostni šov, sicer pa na POP TV že napovedujejo dva nova - Zamenjajmo ženi in Big Brotherja.

Prosti čas / torek, 19. december 2006 / 06:00

Strup v majhni steklenički

Švedski Volvo po dolgih letih vstopa v razred kompaktnih kupejev, kjer jih bo zastopal novi C30. Novinca so postavili ob bok audiju A3 in BMW-ju serije 1. Pogonu je namenjenih pet benc...