Vrednost elegance

Test: Audi A3 1.9 TDI Ambiente

Nemški Audi vrednost svojih štirih krogov meri predvsem po uvrstitvi svojih modelov v prestižno športne vode, ne glede na to ali gre za trenutno največji, terensko zasnovani Q7 ali skoraj najmanjši A3. Slednji si je že s prvo generacijo pridobil precej širok krog simpatij, zato ga v Ingolstadtu pogosto postavljajo v »prvi plan«. Kljub temu je trivratni A3 kot zadnji dobil novo hišno podobo z večjo masko hladilnika in še nekaterimi drugimi manjšimi dodelavami, s katerimi je postal bolj podoben svojemu petvratnemu sorodniku. Trivratna karoserijska zasnova je seveda najbolj po meri samskim, še dovolj mladim, primerno ambicioznim in vsestransko aktivnim voznikom, ki želijo izstopati tudi s pripadnostjo »svoji« avtomobilski znamki. Germansko redoljubje, ki vlada v notranjosti, z vsako podrobnostjo daje vedeti, da v tem avtomobilu ni površnosti ali nekakovostnih materialov, med »slabostmi« pa je vsekakor dejstvo, da si je treba večji del funkcionalne opreme, na primer tempomat, zaželeti s seznama doplačljivih dodatkov.

Tudi 1,9-litrski turbodizelski štirivaljnik je že stari znanec, ki se vrti ne samo v Audijevi trojki, ampak še v številnih drugih modelih koncerna Volkswagen. Motor s tehnologijo vbrizgavanja po sistemu črpalka-šoba je brez večjih težav kos energičnemu premikanju ne povsem lahkega avtomobila, precej moti le njegov dokaj slabo zadušen hrup. V vsem drugem mu ni mogoče očitati nič tehtnega, odlično se razume s petstopenjskim ročnim menjalnikom, poraba plinskega olja je na ravni pričakovanj. Podvozje je nastavljeno tako, da bi preneslo še precej več moči in navora, zato z A3 v ovinkih ni nobenih težav, saj so meje, ko se avtomobil začne obnašati v nasprotju z voznikovimi pričakovanji, potisnjene daleč navzgor. Žal je daleč navzgor potisnjena tudi cena, ki odraža Audijevo filozofijo, da je treba poudarjeno eleganco pač ustrezno plačati.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1896 ccm

Največja moč pri v/min: 77 kW/105 KM

Najvišja hitrost: 187 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,3/ 4,4/ 5,3 l/100 km

Maloprodajna cena: 5.568.079 (23.898 EUR)

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / ponedeljek, 14. december 2015 / 12:34

Kriminalisti preiskovali Sazas

V sredo so kriminalisti v preiskavi sumov nezakonitosti v združenju Sazas potrkali tudi na vrata predsednika njegovega upravnega odbora Matjaža Zupana.

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / ponedeljek, 26. januar 2009 / 07:00

Kadar se zasliši čisto tiha tišina

Brez suhe klobase na mršav petek v korak z nagajivim soncem proti sedlu Suha (in brez suhih rokavic, ki so ostale pozabljene doma).

Zanimivosti / ponedeljek, 26. januar 2009 / 07:00

Do cerkve po Merkurjevi poti

S Placa do cerkve v Kropi po novem vodi obnovljena pot. Ureditev je predlagal Bine Kordež, finančno pa so jo podprli v Merkurju.

Zanimivosti / ponedeljek, 26. januar 2009 / 07:00

Pevska pot Mance Izmajlove

Študentka odkrije, da njeno pravo ni tisto pravo, odloži juridične učbenike in se odloči za odrske in koncertne deske. Iz rodnih Lesc v London, spet v Lesce, nato v Moskvo in spet v Lesce ...

Šport / ponedeljek, 26. januar 2009 / 07:00

Želje in volje mu ne manjka

Še ne 16-letni Nik Peternel je trenutno eden najbolj obetavnih članov Smučarskega kluba Radovljica

Kultura / ponedeljek, 26. januar 2009 / 07:00

Rad imam besedne igre

V Farnem kulturnem društvu Koroška Bela so pred novim letom premierno uprizorili komedijo Vaje v slogu Raymonda Queneauja. Režiral jo je "prvi sosed" društva, dramski igralec in režiser Gregor Čušin....