Strup v majhni steklenički
Švedski Volvo po dolgih letih vstopa v razred kompaktnih kupejev, kjer jih bo zastopal novi C30. Novinca so postavili ob bok audiju A3 in BMW-ju serije 1. Pogonu je namenjenih pet bencinskih in trije dizelski motorji; osnovna različica z 1,6-litrskim bencinskim štirivaljnikom (100 KM) je pri nas naprodaj za 18.200 evrov, najcenejša dizelska izvedba z 1,6-litrskim motorjem (109 KM) za 21.300 evrov, najdražji pa je C30 s petvaljnim 2,4-litrskim turbodizlom in najvišjim nivojem opreme summum, za katerega je treba odšteti 32.252 evrov. Slovenskim kupcem bo prihodnje leto na voljo 50 avtomobilov, morda še kakšen več, kar pa ni čudno glede na skromen proizvodni načrt (65.000 avtomobilov letno). V Volvovi regionalni organizaciji s sedežem na Dunaju, ki je zadolžena tudi za slovenski trg, nameravajo prihodnje leto okrepiti prodajno servisno mrežo in popraviti skromne prodajne rezultate.