Dvojna varčnost

Test: Dacia Logan 1.5 dCi Laureate

Romunska Dacia postaja pod budnim »očetovskim« očesom francoskega Renaulta vse bolj resen element globalne avtomobilske industrije, predvsem na manj in srednje razvitih trgih, kjer kupna moč prebivalstva ne omogoča nakupov bolj zvenečih avtomobilskih znamk, obstaja pa želja po novih in cenovno dostopnih štirikolesnikih. Zato se zdi odločitev, da se v modelu logan vrti tudi Renaultov 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, smiselna. Vsaj na slovenskem trgu je to še vedno najcenejši avtomobil z dizelskim motorjem, ki je po zmogljivostih in varčnosti povsem prepričljiv, glede udobja med vožnjo pa še zdaleč ne, saj je hrupa in tresljajev za čase, ko so tudi dizelski avtomobili precej tihi, odločno preveč. Tudi sicer loganova zunanjost v nobenem pogledu ni takšna, da bi bila primerna za lepotna tekmovanja, niti ne sproža množičnega navdušenja opazovalcev. Toda, razvoj je bil podrejen nizkemu proračunu in oblikovalci so morali upoštevati tehnične omejitve. To, da francosko-romunska limuzina temelji na že uporabljeni in opuščeni mehaniki nekdanjih Renaultovih modelov, ni nobena skrivnost. Prejšnji časi so vidni predvsem v notranjosti in tisti, ki malo bolje poznajo Renaultove avtomobile, se v notranjem okolju kmalu počutijo domače zaradi nekam znanih stikal in ročic, merilnikov in kar cele oblike armaturne plošče. Notranji plastični deli seveda niso med najbolj kakovostnimi, saj kaj takega niti ni pričakovati, nedvomno pa bodo morali v romunski avtomobilski tovarni dobiti še kakšno lekcijo o natančnosti izdelave. V loganovi notranjosti prijetno preseneča predvsem dobro odmerjen prostor tako za voznika in sovoznika in tudi za potnike na zadnji klopi. V prtljažnik gre solidnih 510 litrov prtljage, kar je že prostornina avtomobilov srednjega razreda, vendar dodatno povečanje s podiranjem naslonjala zadnje klopi ni mogoče. Ampak kombinacija prostorsko solidnega avtomobila, ki je poleg tega še vzorno varčen, odtehta marsikatero kritiko, čeprav romunska limuzina pod Alpami ni med najbolj cenjenimi.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1461 ccm

Največja moč pri v/min: 50 kW/70 KM

Najvišja hitrost: 158 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,8/ 4,1/ 5,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 2.305.000 SIT (9.619 EUR)

Uvoznik: Renault-Nissan Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / nedelja, 22. november 2020 / 09:06

Fitnes iniciativa pod okrilje zbornice

Kranj – Oktobra je pod okriljem Gospodarske zbornice Slovenije začela delovati sekcija za fitnes, rekreacijo in regeneracijo, ki je nastala na pobudo 25 ustanovnih članov, podpornikov prvotne Slove...

Objavljeno na isti dan


Kultura / torek, 14. november 2006 / 06:00

Sandijevi utrinki

V avli Zdravstvene postaje na Selu pri Žirovnici so v petek odprli razstavo Utrinki jeseniškega fotografa Sandija Novaka.

Domžale / torek, 14. november 2006 / 06:00

Zanesljiva zmaga Tonija Dragarja

Domžale - Domžalski volivci so v drugem krogu lokalnih volitev za svojega novega župana izbrali Tonija Dragarja. Dragar, ki je bil doslej poklicni podžupan doseda...

Prosti čas / torek, 14. november 2006 / 06:00

Razigrano tekmovanje

Najbolj urejeni so na Ptuju, najlepši havajki pa sta letos Sabina Mali in Nina Stropnik. Ko je komisija slovenske superfinalistke izbora za Miss Hawaiien Tropic povprašala, kaj menijo o izboru, se je...

Prosti čas / torek, 14. november 2006 / 06:00

Zima trka na vrata

15. november je datum, ko morajo motorna vozila imeti zimsko opremo, kazni do 100 tisočakov.

Prosti čas / torek, 14. november 2006 / 06:00

Dvojna varčnost

Test: Dacia Logan 1.5 dCi Laureate