Dvojna varčnost

Test: Dacia Logan 1.5 dCi Laureate

Romunska Dacia postaja pod budnim »očetovskim« očesom francoskega Renaulta vse bolj resen element globalne avtomobilske industrije, predvsem na manj in srednje razvitih trgih, kjer kupna moč prebivalstva ne omogoča nakupov bolj zvenečih avtomobilskih znamk, obstaja pa želja po novih in cenovno dostopnih štirikolesnikih. Zato se zdi odločitev, da se v modelu logan vrti tudi Renaultov 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, smiselna. Vsaj na slovenskem trgu je to še vedno najcenejši avtomobil z dizelskim motorjem, ki je po zmogljivostih in varčnosti povsem prepričljiv, glede udobja med vožnjo pa še zdaleč ne, saj je hrupa in tresljajev za čase, ko so tudi dizelski avtomobili precej tihi, odločno preveč. Tudi sicer loganova zunanjost v nobenem pogledu ni takšna, da bi bila primerna za lepotna tekmovanja, niti ne sproža množičnega navdušenja opazovalcev. Toda, razvoj je bil podrejen nizkemu proračunu in oblikovalci so morali upoštevati tehnične omejitve. To, da francosko-romunska limuzina temelji na že uporabljeni in opuščeni mehaniki nekdanjih Renaultovih modelov, ni nobena skrivnost. Prejšnji časi so vidni predvsem v notranjosti in tisti, ki malo bolje poznajo Renaultove avtomobile, se v notranjem okolju kmalu počutijo domače zaradi nekam znanih stikal in ročic, merilnikov in kar cele oblike armaturne plošče. Notranji plastični deli seveda niso med najbolj kakovostnimi, saj kaj takega niti ni pričakovati, nedvomno pa bodo morali v romunski avtomobilski tovarni dobiti še kakšno lekcijo o natančnosti izdelave. V loganovi notranjosti prijetno preseneča predvsem dobro odmerjen prostor tako za voznika in sovoznika in tudi za potnike na zadnji klopi. V prtljažnik gre solidnih 510 litrov prtljage, kar je že prostornina avtomobilov srednjega razreda, vendar dodatno povečanje s podiranjem naslonjala zadnje klopi ni mogoče. Ampak kombinacija prostorsko solidnega avtomobila, ki je poleg tega še vzorno varčen, odtehta marsikatero kritiko, čeprav romunska limuzina pod Alpami ni med najbolj cenjenimi.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1461 ccm

Največja moč pri v/min: 50 kW/70 KM

Najvišja hitrost: 158 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,8/ 4,1/ 5,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 2.305.000 SIT (9.619 EUR)

Uvoznik: Renault-Nissan Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / sreda, 19. september 2012 / 07:00

Odprta vrata Harsca

Harsco Minerali je pridobil gradbeno dovoljenje za gradnjo obrata za predelavo bele žlindre v Acroniju. V soboto so krajanom predstavili postopke predelave žlindre in načrte podjetja.

Objavljeno na isti dan


Medvode / torek, 5. februar 2008 / 07:00

Proti Ljubljani še naprej v koloni

Navezovalna cesta Jeprca-Stanežiče-Brod je v Resoluciji o nacionalnem programu gradnje avtocest uvrščena v dodatni program, za katerega roki izvedbe niso točno določeni.

Prosti čas / torek, 5. februar 2008 / 07:00

Rebeka nič več druga

V nedeljskem superfinalu na Emi 08 smo lahko spremljali skupino Langa in Civili ter Rebeko Dremelj. Zmagala je temnolasa in energična Rebeka. Maja tako odhaja v Beograd, kjer bo Slovenijo zastopala na...

Avtomobilizem / torek, 5. februar 2008 / 07:00

Osvežitev legende

Lepotno in tehnično pomlajeni Jeep Grand Cherokee vstopa v tretje generacijsko obdobje.

Avtomobilizem / torek, 5. februar 2008 / 07:00

Proizvodni rekordi padajo

V tovarni francoske skupine PSA v španskem mestu Vigo se začenja proizvodnja novincev Citroëna Berlinga in Peugeota Partnerja.

Mularija / torek, 5. februar 2008 / 07:00

Marko Potrč med šolarji

V petek je osnovnošolce v Naklem obiskal televizijski voditelj Marko Potrč.