Dvojna varčnost

Test: Dacia Logan 1.5 dCi Laureate

Romunska Dacia postaja pod budnim »očetovskim« očesom francoskega Renaulta vse bolj resen element globalne avtomobilske industrije, predvsem na manj in srednje razvitih trgih, kjer kupna moč prebivalstva ne omogoča nakupov bolj zvenečih avtomobilskih znamk, obstaja pa želja po novih in cenovno dostopnih štirikolesnikih. Zato se zdi odločitev, da se v modelu logan vrti tudi Renaultov 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, smiselna. Vsaj na slovenskem trgu je to še vedno najcenejši avtomobil z dizelskim motorjem, ki je po zmogljivostih in varčnosti povsem prepričljiv, glede udobja med vožnjo pa še zdaleč ne, saj je hrupa in tresljajev za čase, ko so tudi dizelski avtomobili precej tihi, odločno preveč. Tudi sicer loganova zunanjost v nobenem pogledu ni takšna, da bi bila primerna za lepotna tekmovanja, niti ne sproža množičnega navdušenja opazovalcev. Toda, razvoj je bil podrejen nizkemu proračunu in oblikovalci so morali upoštevati tehnične omejitve. To, da francosko-romunska limuzina temelji na že uporabljeni in opuščeni mehaniki nekdanjih Renaultovih modelov, ni nobena skrivnost. Prejšnji časi so vidni predvsem v notranjosti in tisti, ki malo bolje poznajo Renaultove avtomobile, se v notranjem okolju kmalu počutijo domače zaradi nekam znanih stikal in ročic, merilnikov in kar cele oblike armaturne plošče. Notranji plastični deli seveda niso med najbolj kakovostnimi, saj kaj takega niti ni pričakovati, nedvomno pa bodo morali v romunski avtomobilski tovarni dobiti še kakšno lekcijo o natančnosti izdelave. V loganovi notranjosti prijetno preseneča predvsem dobro odmerjen prostor tako za voznika in sovoznika in tudi za potnike na zadnji klopi. V prtljažnik gre solidnih 510 litrov prtljage, kar je že prostornina avtomobilov srednjega razreda, vendar dodatno povečanje s podiranjem naslonjala zadnje klopi ni mogoče. Ampak kombinacija prostorsko solidnega avtomobila, ki je poleg tega še vzorno varčen, odtehta marsikatero kritiko, čeprav romunska limuzina pod Alpami ni med najbolj cenjenimi.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1461 ccm

Največja moč pri v/min: 50 kW/70 KM

Najvišja hitrost: 158 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,8/ 4,1/ 5,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 2.305.000 SIT (9.619 EUR)

Uvoznik: Renault-Nissan Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / sreda, 22. december 2010 / 07:00

Lubnik za Madagaskar

Mešani pevski zbor Lubnik je z božičnim dobrodelnim koncertom zbral dva tisoč evrov za medicinsko humanitarno odpravo na Madagaskar.

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / petek, 22. december 2006 / 06:00

Umetniški vtis

Pri izdelovanju blejskega laboda je bil pomemben predvsem umetniški vtis. Veslači so se naloge lotili zelo resno. Njihova kreacija je bila zmagovalna. Lesce so dobile novo oazo zabave, Finci pa so v L...

Prosti čas / petek, 22. december 2006 / 06:00

Brat vse vidi, Brat vse ve: Naša sreča, vaša sreča

Novinarska redakcija velikega brata se bo v novem letu selila v nove prostore. Mali brat ostaja vaš človek.

Prosti čas / petek, 22. december 2006 / 06:00

Nominator 229

Lep čas je in zanimivi dnevi so. Tako in drugače. Pravzaprav ne mine dan, večer, ko se v različnih družabnih okoljih poslavlja od iztekajočega se leta. A vselej s približno enakim kontek...

Kultura / petek, 22. december 2006 / 06:00

Glasbena šola za božič

Na Božičnih koncertih v ponedeljek in torek so se Kranjčanom predstavili mladi glasbeniki kranjske glasbene šole.

Kultura / petek, 22. december 2006 / 06:00

Spet evforičen do srca

Veliki božični koncert na kranjski gimnaziji je še enkrat dokazal, kako briljantno glasbeno prihodnost imamo Kranjčani. S koncertno dvorano ta še bolj žlahtna.