Dvojna varčnost

Test: Dacia Logan 1.5 dCi Laureate

Romunska Dacia postaja pod budnim »očetovskim« očesom francoskega Renaulta vse bolj resen element globalne avtomobilske industrije, predvsem na manj in srednje razvitih trgih, kjer kupna moč prebivalstva ne omogoča nakupov bolj zvenečih avtomobilskih znamk, obstaja pa želja po novih in cenovno dostopnih štirikolesnikih. Zato se zdi odločitev, da se v modelu logan vrti tudi Renaultov 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, smiselna. Vsaj na slovenskem trgu je to še vedno najcenejši avtomobil z dizelskim motorjem, ki je po zmogljivostih in varčnosti povsem prepričljiv, glede udobja med vožnjo pa še zdaleč ne, saj je hrupa in tresljajev za čase, ko so tudi dizelski avtomobili precej tihi, odločno preveč. Tudi sicer loganova zunanjost v nobenem pogledu ni takšna, da bi bila primerna za lepotna tekmovanja, niti ne sproža množičnega navdušenja opazovalcev. Toda, razvoj je bil podrejen nizkemu proračunu in oblikovalci so morali upoštevati tehnične omejitve. To, da francosko-romunska limuzina temelji na že uporabljeni in opuščeni mehaniki nekdanjih Renaultovih modelov, ni nobena skrivnost. Prejšnji časi so vidni predvsem v notranjosti in tisti, ki malo bolje poznajo Renaultove avtomobile, se v notranjem okolju kmalu počutijo domače zaradi nekam znanih stikal in ročic, merilnikov in kar cele oblike armaturne plošče. Notranji plastični deli seveda niso med najbolj kakovostnimi, saj kaj takega niti ni pričakovati, nedvomno pa bodo morali v romunski avtomobilski tovarni dobiti še kakšno lekcijo o natančnosti izdelave. V loganovi notranjosti prijetno preseneča predvsem dobro odmerjen prostor tako za voznika in sovoznika in tudi za potnike na zadnji klopi. V prtljažnik gre solidnih 510 litrov prtljage, kar je že prostornina avtomobilov srednjega razreda, vendar dodatno povečanje s podiranjem naslonjala zadnje klopi ni mogoče. Ampak kombinacija prostorsko solidnega avtomobila, ki je poleg tega še vzorno varčen, odtehta marsikatero kritiko, čeprav romunska limuzina pod Alpami ni med najbolj cenjenimi.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1461 ccm

Največja moč pri v/min: 50 kW/70 KM

Najvišja hitrost: 158 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,8/ 4,1/ 5,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 2.305.000 SIT (9.619 EUR)

Uvoznik: Renault-Nissan Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Slovenija / sobota, 13. oktober 2007 / 07:00

Z zbranim denarjem na izlet

Na zadnjo septembrsko nedeljo je bila na Katarini tradicionalna jesenska tržnica, na kateri so šolarji zbrali čez tisoč evrov za končni izlet. Veliko zanimanje za pohod po Poti suhih hrušk in kraških...

Objavljeno na isti dan


Nasveti / torek, 2. september 2008 / 07:00

Srečno, šolarji (3)

No, pa se je začelo. Dnevi so prav posebni za prvošolce, ki s svojimi pričakovanji vstopajo v hram učenosti.

Kranj / torek, 2. september 2008 / 07:00

"Občutek, da je bil nekdo v tvojem stanovanju, je grozljiv!"

Iz hiš v Kranju so vlomilci odnašali dokumente, denar, parfume, mobitele, fotoaparate, plašče ... "Težko je živeti z občutkom, da ti je in ti lahko še vedno nekdo vlomi v stanovanje. Poznam primere, k...

Kranj / torek, 2. september 2008 / 07:00

Če zdržiš, tudi uspeš

Bernarda Eržen Kosmač je novo ime v politiki. Kandidira za poslanko na listi Slovenske nacionalne stranke.

Kranj / torek, 2. september 2008 / 07:00

Najmočnejši dan v Predosljah

Za vsak okus nekaj, bi lahko strnili dogajanje ob prazniku Krajevne skupnosti Predoslje. Imeli so poligon varne vožnje za otroke, tekmovanje za najmočnejšega fanta Gorenjske, zabavo s Turbo Angels in...

Zanimivosti / torek, 2. september 2008 / 07:00

Anketa: Dodatek vsak mesec

S avgustovsko pokojnino so upokojenci z manj kot petsto evri pokojnine prejeli tudi draginjski dodatek. Je to dovolj ob vse večji draginji in ali bi ga morali dobiti vsi upokojenci, smo vprašali stano...