Dvojna varčnost

Test: Dacia Logan 1.5 dCi Laureate

Romunska Dacia postaja pod budnim »očetovskim« očesom francoskega Renaulta vse bolj resen element globalne avtomobilske industrije, predvsem na manj in srednje razvitih trgih, kjer kupna moč prebivalstva ne omogoča nakupov bolj zvenečih avtomobilskih znamk, obstaja pa želja po novih in cenovno dostopnih štirikolesnikih. Zato se zdi odločitev, da se v modelu logan vrti tudi Renaultov 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, smiselna. Vsaj na slovenskem trgu je to še vedno najcenejši avtomobil z dizelskim motorjem, ki je po zmogljivostih in varčnosti povsem prepričljiv, glede udobja med vožnjo pa še zdaleč ne, saj je hrupa in tresljajev za čase, ko so tudi dizelski avtomobili precej tihi, odločno preveč. Tudi sicer loganova zunanjost v nobenem pogledu ni takšna, da bi bila primerna za lepotna tekmovanja, niti ne sproža množičnega navdušenja opazovalcev. Toda, razvoj je bil podrejen nizkemu proračunu in oblikovalci so morali upoštevati tehnične omejitve. To, da francosko-romunska limuzina temelji na že uporabljeni in opuščeni mehaniki nekdanjih Renaultovih modelov, ni nobena skrivnost. Prejšnji časi so vidni predvsem v notranjosti in tisti, ki malo bolje poznajo Renaultove avtomobile, se v notranjem okolju kmalu počutijo domače zaradi nekam znanih stikal in ročic, merilnikov in kar cele oblike armaturne plošče. Notranji plastični deli seveda niso med najbolj kakovostnimi, saj kaj takega niti ni pričakovati, nedvomno pa bodo morali v romunski avtomobilski tovarni dobiti še kakšno lekcijo o natančnosti izdelave. V loganovi notranjosti prijetno preseneča predvsem dobro odmerjen prostor tako za voznika in sovoznika in tudi za potnike na zadnji klopi. V prtljažnik gre solidnih 510 litrov prtljage, kar je že prostornina avtomobilov srednjega razreda, vendar dodatno povečanje s podiranjem naslonjala zadnje klopi ni mogoče. Ampak kombinacija prostorsko solidnega avtomobila, ki je poleg tega še vzorno varčen, odtehta marsikatero kritiko, čeprav romunska limuzina pod Alpami ni med najbolj cenjenimi.

Osnovni tehnični podatki:

Gibna prostornina: 1461 ccm

Največja moč pri v/min: 50 kW/70 KM

Najvišja hitrost: 158 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 5,8/ 4,1/ 5,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 2.305.000 SIT (9.619 EUR)

Uvoznik: Renault-Nissan Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / / 07:00

Sto ton mleka na kravo

V gorenjskih hlevih je sedem črno-belih krav, ki so letos presegle življenjsko mlečnost sto tisoč kilogramov mleka. Dolenčeva krava Biza je prva v Sloveniji, ki je v življenjski dobi dala skupno že ve...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / nedelja, 31. julij 2016 / 17:29

Pika najpogostejše kravje ime

Krave v Sloveniji imajo devetnajst tisoč različnih imen, tri najpogostejša so Pika, Šeka in Liska. Nekatere imajo imena po rastlinah, živalih, mestih, geografski pripadnosti, lastnostih ...

Šport / nedelja, 31. julij 2016 / 17:28

Mladinski hokejski turnir na Bledu

Bled – Med 4. in 7. avgustom bo v sodelovanju s svetovnim proizvajalcem športne opreme Bauer klub HKMK Bled gostil mednarodni mladinski hokejski turnir Bauer Euro Tretyak Invite – Bled. Tu...

Jesenice / nedelja, 31. julij 2016 / 17:27

Prenovljena partizanska bolnišnica

Pod obronkom Mežakle je Krajevni odbor Združenja borcev za vrednote NOB Podmežakla s podporo Občine Jesenice zgledno prenovil eno prvih partizanskih bolnišnic na Slovenskem.

Kamnik / nedelja, 31. julij 2016 / 17:26

Preprečili bodo poglabljanje struge

Kamnik – V Kamniku ob sodelovanju občine, ministrstva za okolje in prostor ter Direkcije RS za vode že več mesecev potekajo dela z nujnimi ukrepi za preprečevanje poglabljanja struge Kamni...

Gospodarstvo / nedelja, 31. julij 2016 / 17:25

Agrarne skupnosti agrarne le še po imenu?

Agrarne skupnosti imajo na Gorenjskem dolgo tradicijo, njihovi začetki segajo v srednji vek. V dolgi zgodovini so občutile različne spremembe, a vedno znova dokazovale svojo trdoživost. Tu...