Blagovna znamka arabskemu poslovnežu

Zgornji Brnik – Munif Otman Tarmum iz Združenih arabskih emiratov je kupec blagovne znamke nekdanjega letalskega prevoznika Adrie Airways. Za nakup je odštel 33.400 evrov, plačal pa je tudi stroške prodaje. Blagovna znamka je bila prodana že februarja, a ime kupca takrat še ni bilo znano. Po navedbah medijev je Tarmum poslovnež, ki je zavzemal tudi pomembne vodstvene položaje v številnih skladih in korporacijah. Blagovna znamka je bila tako prodana v tretjem poskusu.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Radovljica / sreda, 5. maj 2021 / 07:41

Kolesarski poligon v Lescah

Krajevna skupnosti Lesce je v sodelovanju z Elanom Invento in sponzorji ob otroškem igrišču uredila kolesarski poligon.

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / torek, 2. december 2014 / 13:00

Varčevanje v javni upravi

Včeraj do zaključka redakcije še ni bilo znano, ali bosta vladna in sindikalna stran dosegli dogovor o varčevalnih ukrepih v javni upravi, zato tudi še ni bilo znano, ali jutri, v sredo, b...

Slovenija / torek, 2. december 2014 / 13:03

Nove vinjete že v prodaji

Kranj – Od včeraj so v prodaji vinjete za leto 2015, ki so tokrat rdeče barve. Njihove cene za osebna vozila in motorje ostajajo enake, medtem ko je vlada pred kratkim znižala cene tedenskim in mes...

Nasveti / torek, 2. december 2014 / 13:02

Bananina torta s skuto

Banana, skuta in čokolada; tri moje najljubše se­stavine. Vse tri sem združila v sladico in tako je nastala moja najljubša torta.

Razvedrilo / torek, 2. december 2014 / 12:57

Srca so spet zaigrala

Že sedmi koncertni večer Srce nam še vedno igra na Primskovem je znova obudil nostalgična čustva ter mnoge spomnil na brezskrbno mladost, polno življenja in dobre glasbe.

Kronika / torek, 2. december 2014 / 12:56

Ničelna toleranca do alkohola

Končni cilj nacionalne kampanje 0,0 šofer – trezna odločitev je ničelna toleranca do alkohola v prometu. Stanje se sicer počasi izboljšuje, saj se po podatkih delež alkoholiziranih udeležencev v prome...