Učenje na daljavo zahtevno in stresno
Pouk na daljavo je bil zahtevnejši od pouka v učilnicah, so pokazali izsledki raziskave Zavoda RS za šolstvo.
V raziskavi je sodelovala približno desetina učencev in dijakov, tretjina vseh učiteljev osnovnih in srednjih šol ter dve tretjini ravnateljev. Tako učenci in dijaki kot učitelji so izobraževanje na daljavo v času epidemije covida-19 ocenili kot zahtevno in stresno, kljub temu pa je učiteljem večinoma uspelo doseči zastavljene učne cilje.
Po oceni učencev in dijakov je bil pouk na daljavo med epidemijo novega koronavirusa zahtevnejši kot pouk v razredu, po drugi strani pa so pouk na daljavo ocenjevali tudi kot zanimiv in ustvarjalen, sta izsledke raziskave, ki so jih sredi avgusta predstavili tudi na srečanju ravnateljev na Brdu, povzela vodja središča za kakovost in raziskovanje Tanja Rupnik Vec ter vodja oddelka za srednje šolstvo na zavodu za šolstvo Branko Slivar. Med negativnimi vidiki pouka na daljavo so učenci navedli predvsem pomanjkanje socialnega stika, tako s sošolci kot z učitelji, precej jih je tudi pogrešalo razlago učitelja. Pozitivno pa se je učencem zdelo, da so lahko sami razporedili delo čez dan in da jim ni bilo treba nastopati pred sošolci. Kar šestdeset odstotkov učiteljev je presodilo, da je bila kakovost njihovega pouka na daljavo nekoliko slabša od poučevanja v živo, deset odstotkov pa jih je celo menilo, da je bila občutno slabša od poučevanja v razredu. Učitelji so kot prevladujoč način izvajanja pouka v raziskavi navedli kombiniranje pouka prek videokonferenc in usmerjanje učenja prek pisnih navodil.