Mimo gradu Kamen se lahko zapeljemo v dolino Draga.

Kolesarjenje po radovljiški občini

Prejšnji teden sem opisal traso kolesarjenja po kranjski občini. Bilo je precej odzivov, dva pozorna bralca sta me tudi opozorila na napako. Na poti med Tatincem in Čadovljam kolesar namreč zapusti mejo MO Kranj in se nato kilometer in pol vozi po območju občine Preddvor. Upam, da s tem zapisom nisem koga spravil v zadrego. Tokrat objavljam kolesarsko traso po območju občine Radovljica, ki nam jo je predlagal naš bralec iz Radovljice. Krožno pot začnemo v središču Radovljice in se peljemo proti Lescam, v dveh krožiščih zavijemo proti Kamni Gorici, se nato peljemo mimo Lancovega in Lipnice, pri Osnovni šoli Lipnica zavijemo proti Kropi, in sicer po stari cesti skozi naselje do cerkve svetega Lenarta, kjer se spustimo na glavno cesto. Tu si lahko privoščimo vzpon proti Jamniku. Do občinske meje je tri kilometre vzpona, na katerem se povzpnemo za 270 metrov. Če nas vzpon ne mika, se spustimo proti Lipnici in nato v križišču zavijemo desno proti Podnartu. Po 2,4 kilometra kolesarjenja zavijemo desno proti Rovtam in se en kilometer peljemo v klanec, kjer zavijemo ostro levo proti Dobravici ter se čez Ovsiše spustimo nazaj v Podnart. Ob desnem bregu Save se nato peljemo mimo Zaloš v Otoče, kjer prečkamo železniško progo in reko Savo. Pot nas pripelje na Posavec, kjer zavijemo desno proti Kranju. Po enem kilometru zavijemo levo proti Ljubnem, kjer si lahko ogledamo lepo, nekoč romarsko cerkev Marije Pomočnice in spoznamo legendo o udarjeni Mariji. Spustimo se nazaj na cesto, ki pelje proti Črnivcu, sledi strm 15-odstotni klanec na Dobro Polje. Takoj ko premagamo klanec, zavijemo desno in pod avtocesto proti Brezjam. Peljemo se skozi vas in mimo pokopališča do Črnivca, kjer se spustimo proti Podvinu. Na prvem križišču zavijemo desno proti Spodnjemu Otoku. Proti Begunjam se nato peljemo skozi vasi Zgornji Otok, Dvorska vas, Zgoša in naprej ob robu gozda do ceste, ki pelje »pod goram« proti Tržiču. Tudi tu se lahko mimo razvalin nekoč mogočnega gradu Kamen odpeljemo v dolino Drage. Asfaltirana cesta po dolini je dolga dva kilometra, dvignemo se za sto višinskih metrov. Če nas Draga ne mika, se obrnemo nazaj proti Begunjam in se mimo psihiatrične bolnišnice in cerkve svetega Urha peljemo do gostilne Pri Jožovcu, kjer je bil rojen Slavko Avsenik, in zavijemo desno proti Poljčam. V Poljčah zavijemo nazaj proti Zgoši in tovarni Elan, od tam pa v Hlebce in Hraše. Iz Hraš nas pot pod avtocesto pripelje skozi krožišče v Lesce in potem po stranskih cestah nazaj v Radovljico.

Če imate idejo za kolesarjenje po svoji občini, mi jo lahko zaupate na naslov grega.flajnik@g-glas.si. Dobre poti bomo objavili.

Traso si lahko ogledate tudi na spletni povezavi.

Gospodarstvo / nedelja, 29. april 2012 / 07:00

Zagnali največjo elektrarno

Gorenjske elektrarne so v sodelovanju z občino Šenčur ob njenem prazniku zagnale največjo sončno elektrarno na javnem objektu na Gorenjskem.

Gospodarstvo / ponedeljek, 31. januar 2022 / 18:17

Kranjska čebela poletela v Dubaj

Brdo pri Lukovici – Kranjska čebela je tokrat poletela zelo daleč, na svetovno razstavo Expo v Dubaj, kjer predstavlja sebe, slovensko čebelarstvo in čebelarski turizem, so sporočili iz Čebelarske...

Kronika / ponedeljek, 31. januar 2022 / 18:10

Odtujil bančno kartico in z njo skušal opraviti dvig

Mojstrana – V Mojstrani je neznani storilec iz odklenjenega osebnega avtomobila odtujil bančno kartico in z njo skušal opraviti dvig. Lastnik je imel nastavljeno varnostno SMS-opozorilo in je karti...

Kamnik / ponedeljek, 31. januar 2022 / 18:09

Na Zduši prenavljajo vodovod

Zduša – Občina Kamnik se je pred dnevi lotila prenove dotrajanega vodovodnega omrežja v naselju Zduša – od Glavne ceste Mekinje–Godič pa vse do prvih hiš v Godiču. Gradbišče zajema 550 metrov dolgo...

GG Plus / ponedeljek, 31. januar 2022 / 16:15

Dražgoše, 1. del

Ko so med drugo svetovno vojno Slovenijo razkosali okupatorji, so Nemci zasedli Štajersko in Gorenjsko in tako je pod nemško oblast prišla tudi vas Dražgoše.

Gorenja vas-Poljane / ponedeljek, 31. januar 2022 / 16:13

Nadaljujejo obnovo ceste

Lučine – Občina Gorenja vas - Poljane in Direkcija Republike Slovenije za infrastrukturo sta v sklopu obnove približno 1,5 kilometra dolgega odseka ceste od Lučin do Suhega Dola lani pred božičnimi...