Delo postaja Heineken
V osrednjem slovenskem dnevniku so že pripravili novo celostno podobo časopisa, katerega četrtinski lastnik je z nakupom Pivovarne Laško postal pivovarski velikan Heineken.
V oblikovalskem oddelku Dela so v teh dneh že pripravili novo celostno podobo za svoj časopis, saj bi glede na to, da se le-ta prodaja, očitno želeli, da se ta naprej razvija pod okriljem svetovno znane rdeče zvezde oziroma ene največjih blagovnih znamk piva na zemeljski obli, ki se imenuje Heineken.
Vprašali smo avtorje novega znaka, ki ga k članku prilagamo v vizualni obliki, oblikovalsko skupino Delovni Heineken.com, kaj je bilo njihovo osnovno vodilo pri oblikovanju novega znaka za časopis. Takole nam je povedal: "Glede na to, da prehajamo v obdobje črne in zelene barve, smo temu primerno svetlo modro barvo pospravili v arhiv. Znak naj bi bil čim bolj podoben siceršnjemu znaku piva Heineken. Rdeča zvezda kakopak ostane naša stalnica in naš trade mark, torej blagovna znamka, v kateri za modro nebo in rumeno sonce tudi v prihodnje ne bo ravno veliko prostora. Saj nas ni kupil Löwenbräu. Seveda smo v gornji naslov napisali, da smo newspaper, torej časopis, ki že v originalu prisega na vrhunsko kvaliteto. Pod napisom Delo boste našli dve medalji, ki smo ju prejeli še v železnih časih, to je medalja reda dela z zlatim vencem in rdečim trakom ter medalja združenja nedeljskih pohodnikov na Šmarno goro. Tokratni znak je za izdajo Premium, s čimer želimo dodati, da je naš um premi. V dnu znaka smo zapisali še, da je Delo narejeno v Sloveniji, in ne v nekih Murglah. Da ne bi bilo pomote."
Znak si na tem mestu lahko ogledate v polnem sijaju. Še veliko pivskih užitkov, bi dodal sosed Joža.