Dvajset stojnic z različnimi vrstami čokolade – od takšne z bučnim oljem do tiste v obliki uporabnih predmetov, čokoladno vino in celo čokoladni kebab – slavni kuharski šefi in privlačen spremljevalni program za otroke in odrasle so pretekli konec tedna privabili množice obiskovalcev od blizu in daleč. / Foto: Gorazd Kavčič

Množice ljubiteljev čokolade

Tudi tretji festival čokolade v Radovljici je presegel vsa pričakovanja organizatorjev; ne le po ponudbi, kjer so v pokušino ponujali tako klasično Gorenjko kot čokoladni kebab in vse vmes, kar si človek le lahko zamisli, tudi po številu obiskovalcev: v dveh dneh je Radovljico obiskalo blizu 40 tisoč ljudi!

Radovljica – Če so lani, na drugem festivalu čokolade v Radovljici, govorili o presežkih in rekordih, je letošnji presegel tudi najdrznejša pričakovanja. Število obiskovalcev se je v dveh festivalskih dneh z lanskih dvajset tisoč povzpelo na skoraj štirideset tisoč, degustacijskih kuponov so prav tako prodali še enkrat več kot lani, skupaj okoli osemdeset tisoč.

Radovljica je v tako v soboto kot v nedeljo pokala po šivih, Linhartov trg pa so preplavili sladkosnedi, tavajočimi med številnimi stojnicami s čokoladnimi dobrotami, ki si jih človek komaj lahko zamisli: čokoladni bomboni, čokoladni kebab, čokoladne testene lizike in »grizike«, palačinke, vaflji s čokolado, zajčki, jajca, čokoladno vino in čokoladni koktajli … V brbotajočo čokolado namočeno sadje je šlo za med. »Čokoladnica Rajska ptica je nabrala največ kuponov med vsemi dvajsetimi čokoladnicami. Za ilustracijo: v čokolado so namočili in med obiskovalce razdelili kar 230 kilogramov banan!« je povedala direktorica zavoda Turizem Radovljica Nataša Mikelj.

Odlično so se odrezale tudi domače, radovljiške gostilne, imenitne čokoladne pojedine so pripravljali dijaki Srednje gostinske in turistične šole Radovljica, otroci so bili navdušeni nad delavnicami, med katerimi so risali s čokoladnimi barvami, tisti pravi gurmanski navdušenci pa nad mojstrovinami treh slavnih kuharskih chefov (Uroš Štefelin iz bližnje Vile Podvin, Igor Jagodic in Bine Volčič), ki so pokazali, da je čokolada še vse kaj drugega kot le sladica.

»Pravzaprav si kar težko predstavljam, kako bo s festivalom v prihodnje,« je v ponedeljek dejala Mikljeva. »Glede na veliko zanimanje tako sodelujočih kot obiskovalcev bo verjetno treba razmišljati o širitvi prizorišča. Linhartov trg je namreč za vso to množico ljubiteljev čokolade postal preprosto premajhen.«

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / petek, 15. maj 2009 / 07:00

Vroča žemljica

Včasih precej znana, pa tudi po svoje razvpita Pika Božič, ki je s svojo pojavo na odrih z veseljem šokirala – v pozitivnem smislu, se je po treh letih vrnila na glasbeno sceno. Za prvi na...

Objavljeno na isti dan


Gorenjska / ponedeljek, 11. november 2013 / 16:28

Veter podiral drevesa, odkrival strehe ...

Zaradi močnega vetra je danes brez električne oskrbe ostalo približno 2500 odjemalcev Elektra Gorenjske.

Cerklje na Gorenjskem / ponedeljek, 11. november 2013 / 16:16

Neurje v Štefanji Gori

Nočno neurje je tudi v vasi Štefanja Gora nad Cerkljami na Gorenjskem pustilo manjše razdejanje. (Foto: Gorazd Kavčič)

Gospodarstvo / ponedeljek, 11. november 2013 / 15:29

V coni vedno več podjetij

Na območju nekdanje tovarne Jelovica v Škofji Loki, proizvodnjo so preselili v Gorenjo vas in Preddvor, raste nova poslovna cona.

Kultura / ponedeljek, 11. november 2013 / 15:28

V gledališču ujeti duh časa

Na 48. Festivalu Borštnikovo srečanje je Prešernovo gledališče za avtorski projekt 25.671 prejelo nagrado Društva gledaliških kritikov Slovenije, nagrado za umetniško vodstvo uprizoritve pa dramaturgi...

Humor / ponedeljek, 11. november 2013 / 15:21

Oni že vedo zakaj?

V največji slovenski banki NLB v oglaševanju blagovne znamke uporabljajo zanimiv slogan Vem zakaj. Povprašali smo jih, če res vedo, zakaj, vesoljna Slovenija namreč še vedno ne ve.