Selektor Matjaž Kopitar se zaveda, da reprezentanco na Danskem čaka težka naloga.

Po olimpijsko vstopnico

Naša hokejska reprezentanca je včeraj odpotovala na Dansko, kjer se danes začenjajo olimpijske kvalifikacije, kljub težkim tekmecem in zahtevni nalogi pa selektor Matjaž Kopitar in igralci verjamejo, da jim bo uspelo osvojiti prvo mesto in s tem vstopnico za nastop v Sočiju.

Bled - V začetku tega tedna so se člani naše hokejske reprezentance zbrali na Bledu, kjer so opravili zadnje treninge pred potjo v Vojens na Danskem, kjer jih od danes do nedelje čaka nastop na olimpijskem kvalifikacijskem turnirju. Med izbranci selektorja Matjaža Kopitarja tokrat ni obeh Slovencev, ki igrata v ligi NHL, Anžeta Kopitarja in Jana Muršaka.

»Seveda je ekipa zato oslabljena, vendar se o tem ne pogovarjamo. Pogovarjamo se o tem, kaj zmorejo tisti, ki so v moštvu in ki so že večkrat dokazali, da so vrhunski igralci,« je povedal selektor Matjaž Kopitar, ki ima v moštvu tudi izkušenega Tomaža Razingarja.

»Tomaž je bil na zadnjem svetovnem prvenstvu kapetan, tam smo bili uspešni, zato tega ne bomo menjali. Asistenta bosta Marcel Rodman in Andrej Tavželj,« je pojasnil Matjaž Kopitar, 33-letni kapetan Tomaž Razingar pa je dodal: »Vesel sem, da sem lahko znova z reprezentanco, to je bil tudi razlog, da sem odšel igrat v Nemčijo. Na Danskem nas čakajo trije kvalitetni nasprotniki, a tudi mi imamo kakovostno ekipo, v kateri je že kar nekaj let super vzdušje.«

Sicer pa je selektor Matjaž Kopitar že pred časom sestavil moštvo za nastope na Danskem, v katerem so vratarji: Robert Kristan, Andrej Hočevar in Luka Gračnar, branilci: Blaž Gregorc, Žiga Pavlin, Andrej Tavželj, Aleš Kranjc, Klemen Pretnar, Mitja Robar, Sabahudin Kovačević ter napadalci: Žiga Jeglič, Rok Tičar, Robert Sabolič, Marcel Rodman, David Rodman, Jan Urbas, Rok Pajič, Boštjan Goličič, Žiga Pance, Aleš Mušič, Luka Bašič, Tomaž Razingar in Gašper Kopitar.

»Na srečo so igralci zdravi, tako da odpovedi ni bilo. Vesel sem, da so vsi željni boja in pripravljeni, da uresničimo sanje, ki smo si jih postavili leta 2010. So pa tako Belorusija kot Danska in Ukrajina težke nasprotnice in uvrstitev na olimpijske igre bi bil za nas daleč največji uspeh,« je pred odhodom na Dansko tudi povedal Matjaž Kopitar.

V Vojensu naše hokejiste danes ob 16. uri najprej čaka tekma proti Belorusiji, jutri ob 21. uri tekma proti Danski in v nedeljo ob 14. uri še tekma proti Ukrajini.

GG Plus / četrtek, 28. april 2011 / 07:00

Ko piči osa, čebela, sršen

Alergija na strup kožekrilca se kaže enako, ne glede na vrsto kožekrilca. Normalno po piku je, da se pojavi manjša lokalna reakcija, ki v nekaj urah izzveni. »Mesto pika je običajno nekoliko otek...

Prosti čas / ponedeljek, 10. november 2008 / 07:00

Lahko sem strog urednik

Urednikovanje oddaje ŠKL, ki jo v nedeljo dopoldne predvajajo na POP TV, je v novi sezoni prevzel Kranjčan Adi Omerovič.

Prva glaska Gorenjske

Osemletni Ana Skumvač iz Zgornjih Gorij in Aleksandra Vovk iz Mojstrane sta zmagali na prireditvi Prvi glasek Gorenjske 2008.

GG Plus / ponedeljek, 10. november 2008 / 07:00

Stvarnost fantastike

Za t. i. zdravo pamet je fantastika nasprotje stvarnosti. Med slovenskimi umetniki pa smo imeli enega, ki je fantastiko doživljal kot stvarnost in jo zmogel kot tako tudi naslikati: Franceta Miheliča...

Črno-belo v barvah

Nejč Slapar je eden tistih kranjskih umetnikov, ki ga poznajo vsi. Ljubitelji likovne umetnosti ne le po sivobradi pojavi, ampak tudi po njegovih delih, na primer črno-belih geometrijah, ki se v optič...

GG Plus / ponedeljek, 10. november 2008 / 07:00

Sedmica: Podalpski cinizem

Končno. Cirkusa je konec. Američani so izvolili štiriinštiridesetega predsednika po vrsti.