Znamenita nakupovalna ulica Mariahilfer

Na pragu praznikov (1)

Kičasto, bi bil najboljši izraz, ki ga lahko uporabimo v danem trenutku, ko na Dunaju v teh dneh pade mrak in ta zasije v vsej svoji božično-novoletni lepoti. Gorenjski glas je tokrat z ABC Turizmom popeljal Glasove popotnike na tridnevni izlet na Dunaj. In to z vlakom. Svojevrstna izkušnja.

V petek zjutraj smo se že v zgod­njih urah odpravili z ljubljanske železniške postaje v smeri Maribora, na vagon posebej za nas pa nas je pospremil prijazni predstavnik Slovenskih železnic Primož Kokalj. Simpatičen vodič Boris je bil desna roka potovanja, njegova soproga Lili pa sonček našega prihajajočega vikenda, ki ga je vse dni sicer spremljalo dunajsko vreme, kot sta ledeni dež in sneg. A razpoloženja to ni pokvarilo.

Pot mimo Zidanega Mosta in Celja je do Maribora minila hitro, potem pa smo se s polurno zamudo vlaka iz Zagreba 'vkrcali' naprej za Dunaj. Pot je minila hitro, v avstrijsko metropolo smo prispeli okoli druge popoldne, se vkrcali na avtobus, ki nas je odpeljal do našega hotela, simpatičnega štirizvezdičnega Austria Trend Parkhotela Schönbrunn – že ime pove, da je ta le streljaj od znamenite istoimenske rezidence Habsburžanov, za ovinkom pa najdemo še fantastičen živalski vrt – tega pa smo si ogledali zadnji dan. In to je bila tudi edina organizirana vožnja z avtobusom, no, razen še povratna na vlak, v nedeljo. Vmes smo uporabljali podzemno železnico, kdor je želel, tudi kakšno drugo obliko mestnega prometa. Resnično pa doživiš večerno božično-novoletno vzdušje Dunaja, ko se sprehodiš od Štefanove katedrale, mimo cerkve sv. Petra, skozi Hof­burg, do mestnega teatra, pa mestne hiše, parlamenta, muzejev pa vse do znane nakupovalne ulice Mariahilfer. Že prvi večer smo spoznali znamenito hišo Hundertwasser, pa tudi nočni Belveder in se srečali s številnimi božičnimi sejmi, ki jih najdete na vsakem – dobesedno – vogalu dunajskih večjih ulic, na dvoriščih pomembnejših stavb. Sicer smo bolj gledali kot nakupovali, lučke pa vseeno naredijo svoje …

(Se nadaljuje)

Gospodarstvo / sreda, 27. april 2022 / 11:24

Priznanja za sokove in marmelade

Kranj – V minoritskem samostanu na Ptuju bo od 20. do 22. maja Festival dobrote slovenskih kmetij. V okviru festivala poteka tudi ocenjevanje kmečkih prehranskih izdelkov. Rezultati za nekatere sku...

Izleti GG / sobota, 19. oktober 2019 / 17:39

Potep po vojvodini (2)

Naše kulinarično popotovanje se je po obisku Sremskih Karlovcev nadaljevalo v Novem Sadu, na poti do Subotice pa smo si kasneje v Čelarevu ogledali še muzej piva.

Razvedrilo / sobota, 19. oktober 2019 / 17:38

Neuničljiva melodija

Kulturno društvo Jerbas iz Podljubelja vabi na letni koncert z naslovom Neuničljiva melodija – folkmuzikal jutri, v nedeljo, 20. oktobra, ob 19. uri v Kulturni center Tržič. Besedilo je delo Andrej...

GG Plus / sobota, 19. oktober 2019 / 17:36

Spolna zloraba

»Potem so ljudje začeli šepetati in mi za hrbtom kazati osle. Nekoč, ko je bil teden dni ''službeno'' odsoten, sva mu s sodelavko vdrli v elektronsko pošto. Šok je bil zelo hud. Za trenutek sem izg...

Škofja Loka / sobota, 19. oktober 2019 / 17:34

Sklenili letošnjo akcijo Pešbus

Škofja Loka – V Škofji Loki so uspešno zaključili organizirani del jesenskega projekta Pešbus 2019, a nogice bodo še naprej varno hodile peš v šolo, nam sporočajo iz Sveta za preventivo in vzgojo v...

Gospodarstvo / sobota, 19. oktober 2019 / 17:33

Izpolnjeni pogoji za razglasitev naravne nesreče

Kranj – Vlada je na seji prejšnji teden potrdila poročilo Zavoda za gozdove Slovenije o stanju v gozdovih, ki so jih prizadeli podlubniki, in o oceni škode, ki so jo povzročili. Zavod v poročilu ug...