Večji dobiček in višji tržni delež
Zavarovalnica Tilia je lani ustvarila 2,3 milijona evrov dobička in povečala tržni delež s 3,5 na 3,8 odstotka.
Kranj – Zavarovalnica Tilia je tudi lani, v razmerah gospodarske krize, poslovala uspešno, pri tem pa je bila srečna okoliščina, da zaradi naravnih nesreč ni beležila večjih škod. Poslovno leto je končala z 2,3 milijona evrov dobička, kar je v primerjavi z letom prej 55-odstotno povišanje. Kot poudarjajo v zavarovalnici, je dobiček rezultat večje produktivnosti na zaposlenega, zniževanja stroškov, dobrega obvladovanja rizikov, kakovostne naložbene politike, pospešene izterjave zapadlih terjatev ter uspešnega dela vseh služb. Čeprav so število zaposlenih znižali za 1,3 odstotka, je bila kosmata premija na zaposlenega za osem odstotkov višja kot leto prej pa tudi stroški so se povečali manj kot zbrana premija.
V zavarovalnici so lani zbrali nekaj več kot 79 milijonov evrov kosmate premije, za izplačilo škod pa so namenili skoraj 44 milijonov. Premija (87 odstotkov so jo zbrali s premoženjskimi in 13 odstotkov z življenjskimi zavarovanji) je bila za 6,9 odstotka višja kot leto prej, slovenski zavarovalni trg pa je v tem obdobju beležil 0,1-odstotno znižanje. Tržni delež Tilie se je s tem med vsemi zavarovalnicami zvišal s 3,5 na 3,8 odstotka, samo med kompozitnimi pa s 4,9 na 5,3 odstotka. Povečanje tržnega deleža je predvsem posledica rasti zbrane premije pri premoženjskih zavarovanjih.