Preobrazba po sedmih letih
BMW-jeva serija 1 z agresivnejšimi potezami in posodobljenimi motorji.
Tisto, kar je za Audi A3 in za Mercedes-Benz kupejevski del razreda C, je za bavarski BMW serija 1. Trenutno najmanjši model so začeli izdelovati leta 2004 in do letošnje menjave generacij so ga prodali v več kot milijon primerkih, uspešen pa je tudi na slovenskem trgu, kjer predstavlja tretjino BMW-jeve prodaje. V novi generacijski podobi je petvratni BMW serije 1 v osnovi ostal zelo podoben predhodniku, razpoznaven pa je predvsem po agresivnejšem sprednjem delu, ki ga naredi širšega. Tudi v resnici so mere v primerjavi s predhodnikom nekoliko raztegnjene, avtomobil je za 8,5 centimetra daljši, posledično pa je to vplivalo na bolj radodarno odmerjene centimetre v potniški kabini. Tudi prtljažni prostor se je povečal, zdaj meri 360 litrov, po potrebi se podre tudi naslonjalo zadnje klopi. Pod motornim pokrovom so trije novi oziroma izpopolnjeni dizelski in dva bencinska pogonska stroja. Razpon zmogljivosti pri dizelskih sega od 85 kilovatov (116 KM), preko srednjega s 105 kilovati (143 KM) do najmočnejšega s 135 kilovati (184 KM), šibkejši bencinski razvije 100 kilovatov (136 KM), močnejši pa 125 kilovatov (170 KM). Vsi motorji imajo šeststopenjski ročni menjalnik, za doplačilo pa tovarna ponuja tudi osemstopenjsko avtomatiko. Ob asistenčnih sistemih za varčno in varno vožnjo sta v ponudbi še dva stilistična paketa opreme, eden BMW serije 1 naredi bolj športni, drugi bolj urbani avtomobil. Cene za prenovljenega bavarca se začenjajo pri 24.700 evrih.