Otroška peresa

Dobil sem mačko

Za osmi rojstni dan sem od strica in tete dobil mačko. Hitro se je privadila vseh domačih, še posebej mene in ata, ker sva ji dajala hrano. Sestra me je spomnila, da mačka potrebuje ime. Zmenila sva se, da ji bo ime Šekica. Pogosto sva ji kar v uho zabrusila: »Šekicaaa!« Vedno je prišla k nama, ko sva jo tako poklicala. Ob jutrih je prva gledala v kuhinjo, če je kaj hrane za njen želodček. Bila je zelo razvajena. Ovijala se mi je okrog nog, le da bi jo praskal. Bila pa je tudi izvrstna plezalka – brez težav je splezala na vrh drevesa in nazaj. Ko sem bil poleti dva meseca na morju, me je Šekica pozabila. Tudi na moj klic se ni več odzivala. Kazalo je, da me ni več vajena. Mama mi je povedala, da se ne odzove, ker je v obdobju parjenja. Najbolj me je motilo, ker zaradi njenega oglašanja nisem mogel zaspati. Še zjutraj me je od nočnega cviljenja bolela glava. Kar naenkrat pa je naša mačka izginila. Kljub njenemu glasnemu zavijanju jo pogrešam. Občutek imam, da je ne bom več videl, ker je že dolgo ni na spregled.

Urban Zorman, 5. B, OŠ Matije Valjavca Preddvor

Pri babici na počitnicah

Nekega jutra nas je babi poklicala, da lahko pridemo k njej. Odpravili smo se. Babi je imela za nas že pripravljeno kosilo. Kasneje pa nam je ocvrla flancate. Bili so zelo okusni. Vprašal sem jo, če lahko prespim pri njej. Najprej se ni strinjala, a sva jo z mami le prepričala. Ko so sestrice, mami in ati odšli, sva se odpravila ven. Najprej sva se sankala, potem pa sva odšla na sprehod. Sprehajala sva se po gozdu in srečala lisico. Opazila jo je tudi psička Daša. Začel se je pretep. Komaj sva ju spravila narazen. Potem smo takoj odšli domov. Moral sem spat. Naslednje jutro me je dedi odpeljal domov. Počitniški dan pri babi je bil zelo zabaven. Vedno mi bo ostal v spominu, ker sem srečal lisico.

Žak Žos, 5. A, OŠ Matije Valjavca Preddvor

Radovljica / sreda, 19. maj 2021 / 07:37

V Poljčah je nastal načrt za upor

Spominsko ploščo v Poljčah so postavili v spomin na sestanek, na katerem so bile pred tridesetimi leti izdelane smernice za obrambo pred agresijo jugoslovanske armade. Slavnostni govornik je bil preds...

Kranj / četrtek, 6. september 2018 / 17:07

Namerno uničujejo kolesa

V Mestni občini Kranj opozarjajo, da zaradi namernega vandalizma na nekaterih postajah sistema KRsKOLESOM ni možna izposoja koles.

Jesenice / četrtek, 6. september 2018 / 17:06

Težave z zemljišči pri gradnji ceste

Pri obnovi regionalne ceste skozi Jesenice se je zapletlo, saj je bila zoper Direkcijo RS za infrastrukturo vložena tožba zaradi motenja posesti.

Bohinj / četrtek, 6. september 2018 / 17:04

Žarek še naprej svetilnik upanja

Tudi letos so v komuni društva Žarek v Bitnjah pri Bohinjski Bistrici pripravili dan odprtih vrat, kjer so obiskovalci lahko spoznali delovanje komune za zdravljenje odvisnosti, ki se lahko pohvali tu...

Medvode / četrtek, 6. september 2018 / 17:03

Medvode z novo podobo

Izbran je izvajalec za ureditev tržnice, parka in večnamenske ploščadi v Medvodah. Začetek gradnje še letos, projekt naj bi bil končan prihodnje leto.

Gospodarstvo / četrtek, 6. september 2018 / 17:02

Polovica Žirov je M Sora

Pod sloganom 70 let tradicije in inovativnosti so pretekli petek zaznamovali okrogli jubilej žirovskega podjetja M Sora, ki gradi na tradicionalnih vrednotah, a obenem ves čas stremi k drugačnosti in...