Zavarovalnica Generali povečala tržni delež in dobiček
Kranj - Generali Zavarovalnica je lani zbrala 77,3 milijona evrov bruto premije ali 10,9 milijona evrov več kot leto prej. S tem je tržni delež povišala s 3,65 na 4,2 odstotka, kar jo uvršča na peto mesto med slovenskimi zavarovalnicami in na vodilno med tujimi. 62 milijonov evrov bruto premije je zbrala s premoženjskimi zavarovanji in 15,3 milijona evrov z življenjskimi. Pri avtomobilskih zavarovanjih je dosegla 23-odstotno povečanje, tržni delež pri zavarovanju avtomobilske odgovornosti je zvišala s 6,5 na 7,9 odstotka. »Samo v lanski spomladanski promocijski akciji smo pridobili deset tisoč novih avtomobilskih zavarovancev, trend rasti pa se je nadaljeval vse leto,« je povedal Gregor Pilgram, predsednik uprave zavarovalnice Generali, v kateri tudi letos načrtujejo povečanje števila zavarovancev. Ohranili bodo obstoječe ugodnosti, med drugim možnost vračila deset odstotkov premije kasko zavarovanj, ter dodali nove promocijske akcije in popuste. V okviru premoženjskih zavarovanj so oškodovancem lani izplačali 1,7 milijona evrov odškodnine. Ustvarili so 1,6 milijona evrov čistega dobička, kar je osemkrat več kot leto prej.