S treznostjo do končnega cilja

Test: Mazda6 Sport Combi CD163 GTA

Približno tri leta se pri japonski Mazdi niso dotaknili podobe in tehnike svojega paradnega modela v srednjem razredu. In še potem je lani Mazda6 dobila le nekaj manjših lepotnih popravkov, medtem ko je omembe vreden predvsem novi 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik.

Motorna paleta je zlasti v dizelskem delu res že klicala po osvežitvi in novi pogonski stroj tudi v kombijevski šestici zelo vzorno opravlja svoje delo. Očitno je Mazdinim inženirjem uspelo dobro prenesti teorijo v prakso in 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik, podprt z vso sodobno krmilno in vbrizgovalno elektroniko, ki razvije 120 kilovatov (163 KM), zelo suvereno opravlja svoje delo. Navorna krivulja se dviga zelo hitro in 360 Nm navora doseže že pri 1800 vrtljajih. Voznik zato nima veliko dela z ročico natančnega šeststopenjskega menjalnika in se lahko uživaško prepušča motornim zmogljivostim. Poleg tega je motorju treba priznati vzdržnost pri porabi goriva, saj je za tolikšno prostornino in moč skoraj vzorno varčen.

In čeprav je po tovarniških navedbah v Mazdi6 najnovejše izdaje kar okoli štiristo sprememb, so te na zunaj komaj opazne in hitro jih razločijo samo dobri poznavalci. Še najlažje se opazita preoblikovan sprednji odbijač in izrazitejša podoba žarometov, komaj zaznavne razlike so tudi na zadku.

Nekoliko lažje gre z zaznavanjem sprememb oziroma izboljšav v notranjosti, kjer se opazi rahlo popravljena armaturna plošča, ki je še bolje prilagojena voznikovemu delu, poleg tega pa so notranji arhitekti poskrbeli še za boljše materiale notranjih oblog in učinkovitejšo protihrupno zaščito. Odobravanja vredni v avtomobilu s skoraj najvišjim nivojem opreme so tudi dodatki za varnost in udobje, med drugim kakovostne radijski sistem.

A tudi že znani aduti Mazde6 Sport Combi štejejo veliko, na primer prostoren prtljažnik, ki se z osnovnih 519 poveča na 1751 litrov, udobna potniška kabina, dodelano in dobro uglašeno podvozje in tako naprej. Tudi zaradi naštetega so Mazdini strategi prepričani, da lahko vozijo vštric z azijsko in evropsko konkurenco in to zabelijo tudi s cenovno politiko.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2184 ccm

Največja moč pri v/min: 120 kW/163 KM

Najvišja hitrost: 210 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,0/ 4,8/ 5,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 32.590 EUR

Uvoznik: MMS, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / petek, 14. maj 2021 / 17:19

Vplačila v vzajemne sklade se povečujejo

Slovenski vzajemni skladi upravljajo 3,6 milijarde evrov premoženja, upravljavci skladov pa pričakujejo, da se bodo v prihodnje vplačila v sklade zaradi nizkih obrestnih mer in uvajanja ležarin v bank...

Objavljeno na isti dan


Bohinj / ponedeljek, 19. marec 2012 / 07:00

Iščejo najemnike iz Bohinja

Podjetji Alpinum in Dunis naj bi v Bohinjskih novicah objavili razpis, s katerim želijo najti najemnike iz lokalnega okolja za tri hotele in kamp ob obali jezera.

GG Plus / ponedeljek, 19. marec 2012 / 07:00

Zgodbe muzejskih predmetov: Dragoceni kranjski rokopisi

Župnijska cerkev sv. Kancijana in tovarišev v Kranju, ki stoji na mestu starejših predhodnic, je eden osrednjih spomenikov poznogotske arhitekture na Slovenskem. Prezbiterij oziroma t....

GG Plus / ponedeljek, 19. marec 2012 / 07:00

Vaš razgled

GG Plus / ponedeljek, 19. marec 2012 / 07:00

Avstrija, priložnost in vzgled za Slovenijo

»Slovenija - danes in jutri« je bil naslov pogovora, ki ga je v torek v Celovcu organizirala Slovenska gospodarska zveza in na katerem je želela iz prve roke predstaviti sedanji g...

GG Plus / ponedeljek, 19. marec 2012 / 07:00

Vse naše družine!

Naši otroci ne gredo na referendum o družinskem zakoniku, čeprav jih ta še najbolj zadeva.