Na cesto v športnih oblačilih

Test: Opel Astra 1,4 16V Turbo Sport

Konkurenčna tekma v še vedno enem najbolj množičnih avtomobilskih razredov je vse hujša in bolj zapletena. Primat, ki je nekoč samoumevno pripadal evropskim avtomobilskim znamkam, so bolj ali manj uspešno začeli najedati tudi tisti, ki jih še pred nekaj leti ni bilo na globalnem avtomobilskem zemljevidu. Tudi zato so se pri Oplu z novo generacijo Astre potrudili precej bolj kot pri predhodnici. Še skoraj nova Astra je nedvomno med najbolj zrelimi avtomobili spodnjega srednjega razreda, saj si je Opel z njo poskusil znova utreti pot v ozvezdje, ki so ga osvajali že skozi tri generacijske podobe modela, a so se hkrati odločili presekati vezi z bližnjo preteklostjo.

 

Čeprav je avtomobil v novi generaciji krepko zrasel, se ne more pohvaliti z bistveno prostornejšo notranjostjo. Celo nasprotno, kajti ob udobno odmerjenem prostoru za voznika in sopotnika je zadaj precej gneče, a ima zato soliden 370-litrski prtljažnik. Oplovi oblikovalci so tokrat očitno smeli pokazati več domiselnosti kot doslej, kar velja tako za zunanjost kot notranjost. Toda, na Astrini sredinski konzoli je še vedno preveč stikal s preveč funkcijami, da bi voznik lahko uravnaval posamezne sisteme, ne da bi odvračal pogled s ceste. Presenetljivo je, da navigacijski sistem na slovenskih cestah še vedno ne deluje, kot bi moral, k sladkorčkom s spiska dodatne opreme pa gre vsekakor šteti sistem za razpoznavanje prometnih znakov. Poleg tega si je na merilnikih mogoče pričarati rdečo osvetlitev, če pritisnete gumb za športni program vožnje in uživate v bolj energičnem pospeševanju.

 

In tega si je z 1,4-litrskim bencinskim štirivaljnikom, ki mu pri »dihanju« pomaga turbinski polnilnik, seveda mogoče privoščiti v obilju. Energije mu res ne manjka, a jo skrbno prikriva s tihim delovanjem; odzivnost stopalke za plin je skoraj navdušujoča, tisto, kar pokaže merilnik hitrosti, tudi, seveda pa je treba upoštevati, da pogonski stroj pri višjih obremenitvah ne zna biti vzorno varčen. Pri voznih lastnostih Astri ni mogoče očitati nič posebnega, s kolesi se suvereno drži vozne podlage in vzorno drži z volanom začrtano smer, tudi zavore so učinkovito prestale zahtevnejše obremenitve. Tudi zato je tokratna izdaja najzrelejša do sedaj.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1364 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 4,7/ 7,9/ 5,9 l/100 km

Maloprodajna cena: 19.155 EUR

Uvoznik: Opel Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Rekreacija / sreda, 30. marec 2016 / 12:52

Glasov preizkus varnega kolesarjenja je uspel

Kolesarji Gorenjskega glasa so na tradicionalnih pripravah na prihajajočo sezono izkoristili priložnost za edinstven poskus varnejšega skupinskega kolesarjenja.

Objavljeno na isti dan


GG Plus / četrtek, 17. februar 2011 / 07:00

Planica nima več rekorda

Minuli konec tedna so smučarski skakalci tekmovali na poletih v Vikersundu na Norveškem. To je bilo prvo tekmovanje na prenovljeni letalnici, ki sedaj velja za največjo na svetu. Planica se tako...

GG Plus / četrtek, 17. februar 2011 / 07:00

Festival zimskih športov

Petnajstega Šolskega pokljuškega maratona se je udeležilo kar 1741 mladih. Skoraj petsto jih je teklo na smučeh na najkrajši razdalji.

GG Plus / četrtek, 17. februar 2011 / 07:00

Vrtenje pedal na mestu

Dvoransko statično kolesarjenje je v pravem razmahu. Po vseh dvoranah oziroma centrih, ki ponujajo tovrstno vadbo, boste težko našli prosto kolo, če si ga ne boste vnaprej rezervirali.

GG Plus / četrtek, 17. februar 2011 / 07:00

Najhitrejši "malar"

Aleš Udovič je eden najbolj poznanih gorenjskih rekreativcev. Dvakratni zmagovalec Franje si najbolj želi zmage na jeklenih.

GG Plus / četrtek, 17. februar 2011 / 07:00

Flander se vrača

Po poškodbi na svetovnem prvenstvu je pretekli teden že treniral na snegu. Jutri odpotuje na tekmo v Kanado, medtem pa bo med zimskimi počitnicami v okviru njegove športne akademije potekal tečaj desk...