Osvajalec s francoskim šarmom

Test: Citroën C3 VTi 95 Exclusive

Novi Citroën C3 se je že kar dobro znašel v vlogi modernega mestnega avtomobila, za svojega so ga vzele predvsem voznice, a tudi predstavnikom močnejšega dela vozniške populacije zna zlesti pod kožo. Nič čudnega, ko pa je kljub navidezni resnosti še vedno dovolj drugačen in francosko šarmanten v primerjavi s tekmeci. Je pa bolj ali manj razumljivo, da ima C3 največ dela prav s tekmeci iz romanskega sveta.

Drugačnost kaže tudi z velikim, v streho podaljšanim in rahlo ukrivljenim vetrobranskim steklom, ki meri kar 1,45 kvadratnega metra. Vozniku in potnikom ponuja pogled v nebo, pred soncem pa se je mogoče zaščititi s pomičnim delom z obema senčnikoma. V novem C3 ni več digitalizirane armaturne plošče, ampak pregledni in domiselno oblikovani merilniki, volanski obroč na spodnji strani ni povsem okrogel in sredinska konzola je v vseh pogledih oblikovana moderno. Spredaj se sedi dobro, zadaj utesnjeno, a za silo še znosno, prtljažnik je na ravni pričakovanega razrednega povprečja, vse skupaj pa je posledica sodobnega zunanjega oblikovanja.

Motorna ponudba je daleč od skromnosti, zato se je pravzaprav težko odločiti, kateri pogonski stroj bi najbolje ustrezal prevozniškim nalogam, ki jih pretežno opravlja C3. Bencinski 1,4-litrski štirivaljnik dobro opravlja svoje delo, kljub nič izjemni konjenici je prijetno prožen in energičen, kakšnih dirkaških lastnosti pa si ne gre obetati. Zato pa se oddolži s precejšnjo varčnostjo, česar v teh ekonomsko neprijaznih časih ne gre prezreti. Poleg tega se avtomobil zna na cesti obnašati dokaj uglajeno. Kolesa se zvesto držijo ceste, tudi volanski mehanizem je takšen, da s ceste do voznikovih rok pride dovolj povratnih informacij, nekaj zmede lahko nastane le ob močnejših bočnih vetrnih sunkih.

S prejšnjim C3 so imeli pri Citroënu srečno roko, za zdaj kaže, da se jim je avtomobil posrečil tudi v drugi izdaji. Samozavest pri francoski znamki kažejo tudi s cenovno umestitvijo, ki je presegla predhodnika. No, vsekakor se novincu pripisuje uspeh, je pa res, da nanj prežijo številni agresivni razredni tekmeci.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1397 ccm

Največja moč pri v/min: 72 kW/95 KM

Najvišja hitrost: 184 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,6/ 4,8/ 5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.050 EUR

Uvoznik: Citroën Slovenija, Koper

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / četrtek, 17. maj 2012 / 07:00

Štorklje so se vrnile

Par štorkelj se je v petek vrnil v Cerklje na isto mesto, kjer je gnezdil že lani.

Objavljeno na isti dan


Kranj / četrtek, 28. februar 2019 / 22:14

Evropejci skupaj močnejši

Pokrajinska zveza društev upokojencev Gorenjske je na Kokrici gostila evropskega poslanca dr. Igorja Šoltesa. Beseda je bila o položaju starejših, o kakovostnem staranju, o poslančevi pobudi za poveča...

Razvedrilo / četrtek, 28. februar 2019 / 22:12

Vleče ga tja, kjer se pišejo dobre zgodbe

Kitarist Ansambla Saša Avsenika Matic Plevel iz Zaloga pri Cerkljah, ki je letos februarja dopolnil trideset let, že desetletje soustvarja zgodbo ansambla, čigar glasba je večna – Avsenikovo zgodbo.

Kronika / četrtek, 28. februar 2019 / 22:11

Streljala sredi belega dne

Kranjski policisti so minuli četrtek v Stražišču obravnavali vinjena moška, ki sta na javnem kraju dvakrat streljala s plašilno pištolo.

Kamnik / četrtek, 28. februar 2019 / 22:08

Kritike na osnutek proračuna

Kamniški svetniki so na februarski seji nameravali obravnavati dvoletni proračun, a so osnutek za leto 2020 umaknili z dnevnega reda, osnutek za letošnje leto pa potrdili za las. Kljub obljubam v njem...

Rekreacija / četrtek, 28. februar 2019 / 22:05

Na vrhu Avstrijec in Američanka

Planiški teki so šteli za Pokal SLOvenSKI maraton in so namenjeni rekreativcem, ki uživajo v teku na smučeh.