Dober dan, šola (1)
V teh dneh si bomo začeli deliti odgovornost do šole. Učitelji, starši in otroci. Kolikšen del bo kdo prevzel nase, je njegova odločitev. Želimo si le lahko, da bomo starši in učitelji pri tem otrokom takšen zgled, da bo opravljanje šolskih obveznosti v čim večji meri postalo njihova odgovornost. Sicer se kaj hitro lahko zgodi, da bomo hodili na govorilne ure tudi na izbrano otrokovo fakulteto. Kar ni tako redek pojav v naši deželici. Predvsem to rade počnejo mame, ki se tudi sicer rade pogajajo za točke in ocene svojih otrok. Poseganja v učiteljevo ravnanje bi se morali posluževati le v primerih, ko je zares razvidna napaka ali krivica učitelja. V vseh drugih primerih pa je najboljše počakati dan ali dva, da se vidi, kako resna je zadeva in se razjasnijo okoliščine. Pri tem je potrebno zaupati in verjeti, da učitelji delajo najboljše, kar znajo in lahko. Prepogosto nanje gledamo s stereotipi, kako so do vseh enako prijazni, kako ne smejo pokazati čustev, kako se nikdar ne zmotijo ... Tudi učitelji so samo ljudje. Računajmo na njihovo strokovnost in upoštevajmo njihovo človeško naravo. Konec koncev dobijo v razrede rezultate naše vzgoje in je njihov delež le majhen dodatek k temu, kar dajemo starši. Zato velja, da vedno pometimo pred svojim pragom, preden se lotimo pometanja drugje. Ni prav prijetno, če otrok v šoli povzroča težave in moti pouk. Saj je pridobivanje znanja pravica vseh, ne samo tiste manjšine, ki se odloči, da ji za to ni mar. Starši bi morali biti veseli vsakega obvestila, ko gre za našega otroka. Učitelji bi lahko tudi molčali o motečem vedenju otrok in delali po svoje. Prav zato, ker nekateri starši tako vztrajno zavračajo informacije, ki jih dobijo v šoli. Moj otrok ne moti pouka, moj ne klepeta, moj ne laže, moj otrok se ne pretepa, moj, moj, moj … Povejte mi, prosim, samo en dober razlog, zakaj bi si učitelji izmišljevali o vedenju otroka in staršem povzročali skrbi. Vedno štejejo dejstva. Prav zato ponekod namestijo kamere. Da mama končno vidi in uvidi, kaj počne njen zlati sine ...