Poglobljene varnostne analize
Štiri desetletja sistematičnih raziskav prometnih nesreč.
Oddelek za raziskovanje prometnih nesreč pri švedskem Volvu deluje že štirideset let, v tem času pa so proučili, dokumentirali in analizirali več kot 40 tisoč primerov, ko so bili v nesrečah udeleženi avtomobili te švedske znamke.
Volvovi strokovnjaki za varnost se odpravijo na delo vsakokrat, ko se zgodi nesreča v 100-kilometrskem pasu okoli Göteborga, ne glede na čas. Če je le mogoče, policija in vlečna služba počakata s premikanjem poškodovanega vozila, dokler ekipa ne prispe do mesta nesreče, kar omogoča bolj natančno proučitev vseh okoliščin z meritvami in fotografiranjem. V raziskavo vključijo tudi policiste in priče, poškodovan avtomobil pa odpeljejo v delavnico centra za varnost na nadaljnjo analizo. Ko so zbrane vse relevantne informacije, se v delo vključijo strokovnjaki za varnost, oblikovalski oddelek in strokovnjaki za medicinske ekspertize.
Poleg informacij o 40 tisoč nesrečah, ki so jih v oddelku za varnost obravnavali od leta 1970, so izdelali tudi podrobnih 2100 analiz, vse skupaj pa služi kot podlaga za razvoj novih varnostnih sistemov. Prvi zametki oddelka za raziskovanje nesreč pri Volvu segajo že v leto 1966, ko so merili učinke varnostnega pasu v resničnih prometnih situacijah in se je pokazalo, da se je število resnih poškodb z uporabo tega varnostnega elementa zmanjšalo kar za polovico. Oddelek je bil formalno ustanovljen leta 1970, že deset let pa ekipa pri svojem raziskovalnem delu uporablja enega najsodobnejših centrov z laboratorijem. V njem z vsakim novim Volvovim modelom opravijo od 100 do 150 različnih preizkusnih trčenj, pred tem pa še precej več virtualnih varnostnih preizkusov.