Konec klasične miselnosti

Test: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI Cosmo

Prav nobenega dvoma ni, da so pri Oplu z novo Insignio naredili temeljit rez s preteklostjo in se v celoti poslovili od tistega, kar so v srednjem razredu počeli pred tem. Kako radikalno so spremenili miselnost, se vidi tudi po kombijevski izvedbi avtomobila, ki je naletel morda na nepričakovano velik posluh pri kupcih.

Insignia Sports Tourer v vseh pogledih ustreza podobi sodobnega družinskega kombija, kar seveda najbolj jasno dokazuje že kar s svojo zunanjo podobo. Ta je ukrojena v skladu z modo, torej zadnji del ni odsekan strmo, ampak položno, prtljažna vrata so na prvi pogled nekoliko premajhna, skrivajo pa razkošen 540-litrski prostor, ki s podiranjem zadnje klopi doseže skoraj trikratno osnovno vrednost. Prtljažnik je temeljito obdelan in vrata se odpirajo s pomočjo elektrike, ki pa ne deluje vedno zanesljivo oziroma včasih sploh ne.

Voznikov delovni prostor je zasnovan sodobno, navidezno tudi urejeno, toda uravnavanje klimatske naprave in radijskega sistema je še vedno prezapleteno in tu je Insignia obremenjena z dediščino svoje predhodnice Vectre. Več pozornosti bi moralo biti namenjene kakovosti plastike armaturne plošče, ki je okrašena z vložki z vzorcem lesa in občutljiva za prstne odtise in šklepetanje.

Pod motornim pokrovom 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik solidno opravlja svojo nalogo, a nič več kot to. Nekaj dodatne moči ne bi bilo odveč, tudi nekaj navora v spodnjem območju vrtljajev zmanjka ali pa bi bilo vse skupaj bolje z drugačnim preračunom prestavnih razmerij šeststopenjskega ročnega menjalnika. Zaradi velikih koles Insignia Sports Tourer dobro požira cestne grbine, nagibanje karoserije v ovinkih je znosno, ustavljanje zanesljivo, voznik pa bi si na volanu želel bolj natančne povratne informacije s ceste.

Insignia si torej utira svoj prostor pod avtomobilskim soncem s sodobno podobo, ki zna loviti poglede, s prostorno notranjostjo in preizkušeno mehaniko. Revolucija je bila kljub temu dovolj mehka, da je ostala oplovsko prepoznavna, seveda pa ima ob sebi tudi vrsto močnih tekmecev.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1956 ccm

Največja moč pri v/min: 118 kW/160 KM

Najvišja hitrost: 212 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,9/4,9/6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.130 EUR

Uvoznik: GM SEE, podr. Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Rekreacija / četrtek, 19. maj 2016 / 14:24

Pospeši ritem

Brezplačni tekaški treningi v sklopu projekta Pospeši ritem potekajo na devetih krajih po Sloveniji dvakrat tedensko od 19. aprila do 30. junija. Obiskali smo jih v Kranju, kjer na trening pride tudi...

Objavljeno na isti dan


Nasveti / sreda, 20. februar 2013 / 07:00

Kontrolirajmo se

Tudi pohodnik, tudi če je šestdeset let star, tako kot Jože, se lahko nauči uporabljati uro, ki nam šteje srčne udarce, 'pulzmeter'. O tem sem pisal v prejšnjih številkah. Hoja po pulzu je na tak...

GG Plus / sreda, 20. februar 2013 / 07:00

Nesnažnikom v poduk

Devetošolci na OŠ Naklo so že pravi ekofrajerji, kar so dokazali na Biološki konferenci. Pod drobnogled so vzeli tudi asfaltno bazo in Dinos v domači občini ter soočili mnenja glede postavitve sežigal...

GG Plus / sreda, 20. februar 2013 / 07:00

Najboljši športniki upokojenci

Ena zlata, pet srebrnih in štiriinštirideset bronastih medalj. Toliko so jih pri Društvu upokojencev Kranj podelili na prireditvi "Športnik leta upokojenec 2012".

Kronika / sreda, 20. februar 2013 / 07:00

Gnojnico izlival kljub prepovedi

Kranj - Kranjski policisti so pred dnevi v večernih urah na Primskovem pri Kranju obravnavali 40-letnega Kranjčana, ki je s traktorjem po tleh, prekritih s snežno odejo, izlival...

Gospodarstvo / sreda, 20. februar 2013 / 07:00

Sečnja bo lahko intenzivnejša

Na kranjskem gozdnogospodarskem območju so z novim načrtom občutno povečali dovoljeno sečnjo. K boljšemu gospodarjenju z gozdovi bi lahko pripomoglo povezovanje lastnikov.