Visoka zrelostna stopnja

Test: Subaru Impreza 2.0 D Sport

Kljub temu da so se v zadnjem času pri Subaruju začeli bolj truditi za evropske kupce, še vedno velja, da so njihovi avtomobili predvsem za tiste, ki znajo in hočejo uporabljati tehnologijo simetričnega štirikolesnega pogona.

To velja tudi za Imprezo, ki je tako kot drugi Subarujevi družinski člani pod motorni pokrov dobila tudi bokserski turbodizelski motor. Zdaj že znani 2,0-litrski dizelski štirivaljnik je v Imprezo vgrajen vzdolžno, vso moč razvije pri 3600 vrtljajih v minuti, najvišja navorna točka je na voljo že pri 1800 vrtljajih in nato na enaki ravni vztraja vse do 2400 vrtljajev. Tokrat je motor prvič povezan z dobro preračunanim, a premalo natančnim šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki skupaj z energičnim pogonskim strojem nudi veliko voznih užitkov. Vsa štiri gnana kolesa tudi na mokri cesti velikodušno odpuščajo manjše voznikove grehe in so seveda v temeljito pomoč, kadar se je treba spopasti s snegom. Čeprav je avtomobil enak kot različice z bencinskima motorjema, je mogoče dizelsko Imprezo na zunanjosti prepoznati po reži na motornem pokrovu, ki je namenjena dovodu svežega zraka do hladilnika polnilnega zraka, kljub oblikovalskemu trudu pa ta Subarujev model ni namenjen sprehajanju po modnih brveh.

Razen s športnim trikrakim volanom, se notranjost ne more pohvaliti s kakšnim drugim športnim dodatkom, je pa armaturna plošča pregledna in racionalna; uporabljeni materiali bi bili lahko za odtenek bolj žlahtni. Spredaj in zadaj se sedi dokaj udobno, prtljažnik je v sivem povprečju, prilagodljivost in uporabnost celotne notranjosti prav tako. Zaznavanje voznih užitkov je pri tem avtomobilu v ospredju, kajti zunanjost bi le težko povzročila motnje dihanja; zato Imprezo lažje sprejemajo nekoliko bolj zreli vozniki, ki se jim količina adrenalina v krvi še dokaj pogosto poviša. In prav na takšne pri Subaruju tudi ciljajo. Cenovno odstopanje od razrednih tekmecev povzroča predvsem štirikolesni pogon in tudi precej popolna založenost z opremo za varnost in udobje.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1998 ccm

Največja moč pri v/min: 110 kW/150 KM

Najvišja hitrost: 205 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,8/ 5,2/ 5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 27.990 EUR

Uvoznik: Interservice, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / nedelja, 27. april 2008 / 07:00

Petar zapel za dušo

"Moji koncerti so koncerti za dušo," pravi postavni Dalmatinec Petar Grašo, ki je prejšnjo soboto po dolgem času znova zapel v Domžalah.

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / četrtek, 25. september 2014 / 12:59

Delovno poletje

Glasove Muce Copatarice se imenuje skupina žensk, ki se od konca leta 2010 vsako prvo sredo v mesecu ob 16. uri dobiva v avli Gorenjskega glasa. Takrat se novo spleteni copatki skupaj z iz...

Kronika / četrtek, 25. september 2014 / 12:30

V napačni smeri po avtocesti

Domžale – Ljubljanski policisti so nekaj noči nazaj obravnavali prometno nesrečo, ki se je zgodila na avtocesti pri izvozu Domžale v smeri proti Krtini. Petintridesetletni voznik osebnega avtomobil...

Rekreacija / četrtek, 25. september 2014 / 12:30

Zaključek poletne teniške sezone

Zaključni turnir poskrbel za napete dvoboje, zaključna zabava že v znamenju zimske lige.

Kranj / četrtek, 25. september 2014 / 12:27

Dediščina gre v šole

Letošnja tema Dnevov evropske kulturne dediščine, potekali bodo od 27. septembra do 4. oktobra, izpostavlja pomen izobraževanja o dediščini.

Gospodarstvo / četrtek, 25. september 2014 / 11:54

Sekali bodo le visoka drevesa

Elektro Gorenjska lahko nadaljuje vzdrževalna dela na daljnovodu Jesenice-Kranjska Gora, a pod novimi pogoji.