Mešanica pravih začimb

Test: Volkswagen Passat CC 2.0 TDI

Čeprav je nemški Volkswagen glede oblikovanja avtomobilov veljal za konzervativno znamko, so v Wolfsburgu kar nekajkrat dokazali, da ne obvladajo samo tehnike, ampak tudi drugačen oblikovalski jezik. To vsekakor velja za Passat CC, tretjo karoserijsko obliko popularnega modela srednjega razreda, ki so jo naredili predvsem zato, da bi zlezli pod kožo tudi ljudem z bolj dinamičnim načinom življenja. Zunanjost po merah skoraj enakega avtomobila, kot je limuzina, so ukrojili dovolj svobodomiselno, da so razlike vidne že na hitro. Passat CC je nižji, nos je bližje k tlom, njegovi žarometi so agresivnejši, bočna linija usločena v lok, podoben kupejevskemu in rahlo potlačen zadek daje videz športnosti. Oznaka CC pri Volkswagnu ne pomeni coupe-cabriolet, ampak menda comfort-coupe, kar z drugimi besedami pomeni, da avtomobil združuje športnost, eleganco in udobje, karoserijska oblika pa je še najbližje limuzinskemu kupeju. Kot tak se Passat CC ne znajde le kot prevozno sredstvo novodobnih japijev, ampak tudi kot povsem resna poslovna limuzina. Tudi v notranjosti je počutje precej drugačno kot v obeh drugih Passatovih različicah, za kar poleg bolj prestižno oblikovane armaturne plošče skrbi tudi izbor kakovostnih materialov notranjih oblog. Voznikovo delovno mesto kajpak ohranja značilno germansko redoljubje, zato za volanom ni nobenih negativnih presenečenj, v kabini pa zaradi zadnjih ločenih sedežev lahko sedijo le štirje.

Brez presenečenj je tudi 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je pred nedavnim namesto vbrizgovalne tehnologije po sistemu črpalka-šoba, dobil skupni vod, s tem pa bolj uglajeno delovanje in manj motečega hrupa. Motor ni zmogljivejši, kot obeta na papirju, dobro se ujema s šeststopenjskim menjalnikom, v skoraj vsem območju vrtljajev je na voljo zadovoljiv navor in tudi pri porabi goriva ni krize. Podvozje, ki mu je mogoče spremeniti trdoto blaženja, je nastavljeno tako, da zmore ponuditi dokaj uravnotežen kompromis udobja in čvrste športnosti. To pa je ob zunanji estetiki tudi tisto, zaradi česar so CC v Volkswagnu sploh naredili.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1968 ccm

Največja moč pri v/min: 103 kW/140 KM

Najvišja hitrost: 213 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,5/ 4,8/ 5,8 l/100 km

Maloprodajna cena: 31.416 EUR

Uvoznik: Porsche Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Jesenice / četrtek, 29. april 2010 / 07:00

Okoljske organizacije o odlaganju odpadkov

Jesenice - Koalicija desetih okoljskih organizacij je v sporočilu, ki ga pošilja ministrstvu za okolje, Zavodu za zdravstveno varstvo Kranj in dvema razvojnima agencijama na Gore...

Objavljeno na isti dan


Šenčur / torek, 2. oktober 2007 / 07:00

Pomoč poplavljenim Železnikom

Šenčur - Občinski svet občine Šenčur je minuli četrtek sklenil, da občini Železniki namenijo finančno pomoč v višini enega evra na občana, kar skupaj znese približno osem tisoč e...

Prosti čas / torek, 2. oktober 2007 / 07:00

Za Janom še Severina

Jan Plestenjak je pred kratkim do zadnjega kotička napolnil ljubljanske Križanke, v četrtek je to uspelo seksi dalmatinski zvezdnici Severini.

Prosti čas / torek, 2. oktober 2007 / 07:00

Črni oktober

Norveški simfonični black metalci Dimmu borgir se zaradi dobrega odziva na lansknem Metal campu v Tolminu ter novega studijskega izdelka “In sorte diaboli” v sklopu evropske turneje sp...

Šport / torek, 2. oktober 2007 / 07:00

Glasov supermaratonski tek

Šestdeset kilometrov od Bohinja do Kranja za šestdeset let Gorenjskega glasa.

Mularija / torek, 2. oktober 2007 / 07:00

Otroci o poplavah

Izjave otrok iz Antonovega vrtca v Železnikih o nedavnih poplavah so zgovorne in ganljive.