Tolažba z magično škatlo
Citroën je v modelno paleto dodal novi simpatični C3 Picasso.
Pri francoskem Citroënu pravijo, da je novi C3 Picasso pravi avtomobil za krizne čase: mladostno simpatičen, prav nič okoren, prostoren in uporaben, zasnovan v duhu spremenjenih transportnih potreb in navad. V dolžino meri 4,08 metra in se lahko pohvali z enim najprostornejših prtljažnikov v vrstah manjših enoprostorcev. Lahko sprejme vsaj 385 litrov prtljage, z vzdolžnim pomikom zadnje sedežne klopi 500, ob povsem zloženi pa 1506 litrov. Poleg tega skoraj ni mogoče prezreti velikih steklenih površin in kot je v navadi za tovrstne avtomobile, v notranjosti ne manjka odlagalnih predalov in polic.
Motorji so štirje, oba bencinska štirivaljnika sta povsem nova, skupina PSA jih je zasnovala skupaj z bavarskim BMW. Šibkejši 1,4-litrski razvije 70 kilovatov (95 KM), medtem ko je iz močnejšega 1,6-litrskega mogoče iztisniti 88 kilovatov (120 KM). Dizelski del motornega izbora sta že znana 1,6-litrska stroja s turbinskim polnilnikom, šibkejša izvedba zmore 66 kilovatov (90 KM), močnejša 80 kilovatov (109 KM). V vseh primerih za prenos moči skrbi petstopenjski ročni menjalnik. Motorna moč se prenaša na prednji kolesi s pomočjo petstopenjskega ročnega menjalnika, predvsem dizelska motorja sta izrazito naravnana k varstvu okolja. Oprema je razdeljena v nivoje z oznakami attraction, confort in exclusive, vsak C3 picasso pa ima med drugim vsaj protiblokirni zavorni sistem, dve varnostni blazini in osrednjo ključavnico, za ročno klimatsko napravo je treba izbrati srednji nivo, pri obeh je elektronski sistem stabilnosti vključen le pri dizelskih motorjih. Cene se začnejo pri 12.990 evrih.