Pripravljeni na recesijo
Recesija je lahko priložnost za podjetja z dobrimi razvojnimi projekti. Evropejci bodo ostajali doma.
Kranjska Gora - V zimsko zasneženi Kranjski Gori je Lokalna turistična organizacija v soboto pripravila dan odprtih vrat turizma občine Kranjska Gora. V prireditvenem šotoru Arena so predstavili domačo gostinsko in turistično ponudbo ter pripravili okroglo mizo na temo Kako naprej v pogojih recesije. Zadnji trendi kažejo, da bodo Evropejci v času recesije počitnice preživljali doma: v svoji državi ali vsaj v Evropi, kar lahko za slovenski turizem predstavlja dobro priložnost, če jo bo le znal izkoristiti, so bili prepričani udeleženci okrogle mize. »To je priložnost, ki je ne smemo zanemariti, pri tem pa se moramo zavedati, da to vedo tudi naši konkurenti, zato je v bodoče najboljša pot intenzivna promocija, agresivne trženjske aktivnosti na obstoječih trgih in predvsem zelo pospešeno trženje na perspektivnih trgih; tistih, ki jih kriza ne bo tako prizadela,« poudarja Darja Radič z ministrstva za gospodarstvo.
»Kljub slabim gospodarskim napovedim za prihodnost smo v Kranjski Gori dokaj optimistični,« meni direktorica LTO Mirjam Žerjav. »Kranjska Gora ima namreč odlične razmere, saj smo v preteklih letih veliko investirali tako v infrastrukturo kot tudi v obnovo hotelskih hiš, ob tem pa jim je uspelo zgraditi še dvorano Vitranc, tako da imamo veliko možnosti in priložnosti, ki jih bomo, upam, znali dobro izkoristiti. V prihodnjem letu bomo še več denarja namenili za promocijo. Iz občinskega proračuna, ki nam za to zagotavlja večino denarja, bomo tako v letu 2009 za to dejavnost dobili 146 tisoč evrov, kar je skoraj 50 tisoč evrov več kot letos. Še bolj pospešeno se bomo vključevali v delo slovenske turistične organizacije, sodelujemo pa tudi v obeh projektih STO, ki sta zanimiva za Kranjsko Goro, to sta projekta pohodništvo in kolesarstvo.«
Kot je na okrogli mizi še poudarila Darja Radič, vlada že pripravlja sveženj ukrepov, ki bodo na eni strani podjetjem pomagali pri reševanju likvidnostne krize, na drugi strani pomagali pri uresničevanju razvojnih projektov. »Tako bodo podjetja ob koncu krize z novimi proizvodi pripravljena na uspešno konkuriranje na trgu.«