Tretji poskus
Renault s tretjo generacijo Megana cilja v vrh spodnjega srednjega razreda.
Francoski Renault pošilja v boj novo, tretjo generacijo Megana, avtomobila, ki naj bi bil enakopraven tekmec za osvojitev vrha spodnjega srednjega razreda. Novinec je sprva na voljo v obliki petvratne kombilimuzine in trivratnega kupeja, ki bo uradno naprodaj šele v prvem mesecu prihodnjega leta, potem bodo sledile še druge karoserijske različice, skupaj jih bo šest. Renaultovi oblikovalci so tokrat ukrojili zunanjost, ki je od tekmecev opazno drugačna že na prvi pogled. Sveža je tudi podoba notranjosti, ki je podrejena udobju in dobremu počutju ter nezahtevnemu delu voznika. Prtljažnik sprejme 377 litrov v kombilimuzini in 33 litrov manj v kupeju. Zelo na široko je zastavljena motorna paleta; v obdobju pol leta bo mogoče izbirati kar med desetimi različnimi pogonskimi stroji, v začetku med šestimi. Bencinski del se začne z 1,6-litrskim s 74 kilovati (100 KM), ter v močnejši izvedbi z 80 kilovati (110 KM), na vrhu je 2,0-litrski, ki s podporo turbinskega polnilnika razvije 132 kilovatov (180 KM). Enakomerno zastopani so tudi turbodizelski motorji, osnovni 1,5-litrski razvije 63 kilovatov (85 KM), njegova napiljena izvedba 78 kilovatov (105 KM) in 1,9-litrski motor 96 kilovatov (130 KM). Novi Megane je na pravkar opravljenem preizkusnem varnostnem trčenju konzorcija Euro NCAP osvojil vseh pet zvezdic, a bodo te v veljavi samo do februarja, ko bo tak rezultat mogoč samo s serijskim elektronskim sistemom stabilnosti. Oprema osnovnega nivoja med drugim vsebuje protiblokirni zavorni sistem, štiri varnostne vreče in dve zavesi, za udobje skrbi ročna klimatska naprava, ki je že pri naslednjem paketu samodejna in kopičijo se tudi drugi dodatki. Najcenejši Megane z 1,6-litrskim bencinskim motorjem stane 13.900 evrov, najdražji je naprodaj za 23.990 evrov.